دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
8 رستوران خوب کادیکوی استانبول ترکیه
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کادیکوی محله ای است که با زندگی سرگرمی پر جنب و جوش و همچنین مکان های زیبا برای غذا، قلب شما را می رباید.

کادیکوی محله ای است که با زندگی سرگرمی پر جنب و جوش و همچنین مکان های زیبا برای غذا، قلب شما را می رباید. Kadıköy یکی از جالب ترین محله های جهان نامیده می شود، زیرا مجموعه ای از سلیقه ها و فرهنگ های مختلف را برای تجربه یکباره ارائه می دهد. راه رفتن بیش از ده متر بدون یافتن یک یا دو رستوران با غذاهای جدید و هیجان انگیز آسان نیست! با صبحانه های عالی تا گزینه های ناهار خوشمزه، چیزی برای هر نوع اشتهایی در هر زمانی از روز وجود دارد. از کوفته و کباب روی نان پیتا گرفته تا غذاهای لذیذ غذاهای جهانی، رستوران های کادیکوی با غذاهای بسیار متنوعی که در فاصله کمی از یکدیگر ارائه می شوند، هرگز گرسنه نخواهید شد.

بهترین رستوران های کادیکوی:

1.رستوران چیا | Çiya Sofrası

در بوفه غذاهای سنتی ترکی در رستوران چیا، کدیکوی، طعم دو قاره را تجربه می کنید. این رستوران در منطقه( Gaziantep پایتخت آشپزی ترکیه) در دسترس شماست. چیا غذاهای خوشمزه و اصیل جنوب شرقی را ارائه می دهد که مطمئناً هر مسافر تور استانبول را با چشم تیزبین به طعم های محلی خشنود می کند. رستوران چیا یکی از معدود رستوران‌های استانبول است که در غذاهای رنگارنگ گذشته ترکیه تخصص دارد. غذاهای آنها شامل دستور العمل هایی است که به دلیل مدرن شدن و هجوم تأثیرات بین المللی تا حد زیادی فراموش شده است.دو رستوران چیا در کنار هم قرار دارند: چیا کباب و چیا سفره اخیر یک شعبه در منطقه کالیچی شهر آنتالیا در بندر قدیمی راه اندازی کرده اند و یک هلدینگ در کناره آبشار دودن در حال خرید امتیاز این رستوران برای مسافران تور آنتالیا است.انواع کباب هایی که در چیا سرو می شوند از بهترین های ترکیه هستند. لاماکون مخصوص آنها را هم باید چشید.این رستوران ساده 3 طبقه دارای یک پاسیو روی پشت بام مشرف به بازار زیبای Kadıköy است. چیا سفراسی یکی از آن مکان‌هایی است که بدون شک بارها و بارها به آن بازمی‌گردید، زیرا تا سال‌ها تاثیری بر ذائقه‌تان خواهد گذاشت!

2. پیدسون

یکی از بهترین رستوران های کادیکوی پیدسون است. این رستوران در سال 2004 افتتاح شد و از آن زمان تا به حال این رستوران پیده را سرو می کند. آنها به استفاده از مواد اولیه محلی که از سامسون تهیه می شوند افتخار می کنند و کارکنان، ناگفته نماند که همه اهل سامسون یا سواحل دریای سیاه ترکیه هستند. نام آنها ربطی به آفتاب تابستانی ندارد.

8 رستوران خوب کادیکوی استانبول ترکیه

پیده یک پیتزا به سبک ترکی با شکلی متفاوت نسبت به اکثر پیتزاها و بدون سس گوجه فرنگی است. یکی از پرطرفدارترین پیدهای آنها "Pastırmalı Kaşarlı Açık Pide" است. پاستیرما یک گوشت گاو پخته شده است که برای کسانی که به غذاهای تند تر عادت ندارند می تواند سنگین باشد.مردم محلی می دانند که وقتی می خواهند کمی پید خوب بخورند، بهترین مکان در کادیکوی پیدسون است. آنها یک وب سایت با گرافیک بالا و سئو خوب دارند که پیدا کردن منو آنها در گوگل بسیار آسان است.خدمات ارائه شده در رستوران ها از استاندارد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.پیدسون همچنین مانتی، سوپ، پیتزا، سالاد و انواع نوشیدنی های سنتی ترکی ارائه می دهد.

3.رستوران کادی نیمت

کادی نیمت یک رستوران ماهی عالی با بازار ماهی در جلو است که در بازار Kadıköy واقع شده است. آنها گزینه های گسترده ای از غذاهای دریایی و مزه و همچنین یک نمایشگر ماهی دارند که می توانید از آن سفارش دهید. این رستوران دارای یک تراس با منظره ای باورنکردنی است. به خصوص ماهی خال مخالی در اینجا با شکوه است. از میان پیش غذا های پرطرفدار، سالاد بادمجان، فاوا، ماهی باس شکم پر و رب پنیر جذاب هستند. فراموش نکنید که یک لیوان نوشابه ​​ترکی سفارش دهید تا در کنار مزه و ماهی خود از آن لذت ببرید.

در تورهای استانبول و آنتالیا کدام رستوران برویم؟

4.رستوران یانیالی فهمی

اگر به دنبال بازدید از رستورانی پر از غذاهای اصیل ترکی هستید ، Yanyalı Fehmi مکان مناسبی برای شماست. این رستوران که در بازار کادیکوی واقع شده است، از سال 1919 فعالیت می کند و برخی از بهترین غذاها را در بخش آسیایی استانبول سرو می کند.کوفته یانیا یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران است. کوفته های مخصوص تهیه شده با برش های نازک بادمجان پیچیده شده و سپس با گوجه فرنگی پخته می شوند.منوی آنها گسترده است. آنها انواع سوپ، غذاهای گوشتی، ماهی و غذاهای دریایی، خورش ها، گریل ها، شیرینی ها، غذاهای سبزیجات و البته مجموعه ای عالی از دسرها را سرو می کنند.

5.رستوران سیپالیکاپی

یکی از بهترین رستوران های کادیکوی رستوران Cipalikapı Moda است که یک رستوران غذاهای دریایی است. این رستوران به شما این امکان را می دهد که از فضای رستوران ترکی قدیمی با یک پیچ و تاب مدرن لذت ببرید. طراحی داخلی شامل کف چوبی، ساختمان و مبلمان بافت گرمی را ارائه می دهد که هم تازه و هم تمیز است. سیپالیکاپی رستورانی است که پیش‌غذاهای سرد و گرم مختلف تهیه می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای داشتن یک منوی بزرگ، فقط تعداد کمی ماهی تازه و فصلی عرضه کند.

6.رکس کوکورچ

این رستوران کوچک یکی از معروف ترین فروشندگان کوکورچ و صدف در استانبول است. بوی دلپذیر شما را به مکان خود می کشاند، اما حواستان باشد - این مکان مملو از مردم محلی است که برای دوز روزانه غذاهای خوشمزه خود می آیند، به خصوص پس از یک شب طولانی بیرون رفتن.

مردم ترکیه به عشق خود به کله پاچه شهرت دارند و یک غذای معمولی کوکورچ است. این یک ساندویچ روده بره کبابی عالی است. رستوران دارای پنج میز در داخل و چند نیمکت در بیرون است. کلوب‌ها و بارهای زیادی در نزدیکی Rexx وجود دارد، و این مکان در آخر هفته‌ها شلوغ است.به غیر از کوکورچ، صدف شکم پر و ساندویچ سوچک هم سرو می کنند.

کادیکوی و رستوران خوب

7.کوفته اینگول

کوفته ها در ترکیه بزرگ هستند و Ekspres Inegöl Köftecisi یکی از معدود رستوران های استانبول است که منویی فقط کوفته دارد. وقتی می خواهید طعم تازه ای از کوفته های خوش طعم ترکیه را بچشید، این بچه ها کسانی هستند که باید سراغشان بروید.این منو همچنین شامل سیب زمینی سرخ شده خانگی، پیاز (سالاد لوبیا و پیاز) و یک دسر کمال پاشا برای شیرینی شماست.

8.اسکندر کباب

اسکندر کباب یک غذای خوشمزه ترکی است که شما بیشتر میل خواهید کرد. دستور تهیه این غذای خوشمزه به بورسا در ترکیه بازمی گردد - حتی گفته می شود این اختراع از Kebabci Iskender، یکی از اولین خالقان و بنیانگذار این رستوران است.انواع مختلفی از دونر کباب وجود دارد، اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند: کیفیت گوشت قرمز. اسکندر کباب فرقی نمی کند - فقط به گوشت گاو و بره با کیفیت بالا و پختن روی زغال چوب نیاز دارد تا به آن مرغوبیت خاصی برسد که این غذا به آن معروف شده است. این همان کاری است که Kebabci Iskender از سال 1867 به درستی انجام می دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits