دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جذاب ترین هتل های کیش کدام ها هستند؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
جزیره کیش که یکی از مدرن­ترین و شیک­ترین جزایر جنوبی ایران می­باشد، جزو معدود مقاصد گردشگری ایرانیان است که در هر ۴ فصل سال شلوغ می­شود.

فصل بهار و تعطیلات عید نوروز مردم به این شهر سفر می­کنند و از تفریحات آن استفاده می­کنند، فصل تابستان با اینکه هوا گرم است، اما جشنواره­های مختلفی وجود دارد که مردم را به سمت این جزیره بکشاند. فصل پاییز و زمستان نیز آب و هوای این جزیره فوق­العاده است. به همین دلیل ما قصد داریم سه تا از جذاب­ترین و متفاوت­ترین هتل­های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به این جزیره سفر کنید، این هتل­ها را نیز در گزینه­هایتان برای اقامت، در نظر بگیرید. در پایان خواهیم گفت که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

هتل ترنج

یکی از متفاوت­ترین هتل­های ایران که بعنوان اولین هتل دریایی ایران نیز شناخته می­شود، هتل ترنج کیش می­باشد. این هتل ۵ ستاره که کمتر از ۱۰ سال از ساخت و افتتاح آن می­گذرد، در شمال غربی کیش قرار دارد. تعداد زیادی از سوئیت­های این هتل، واحدهایی هستند که روی آب ساخته شده­اند و از بالا شبیه به ترنج می­باشند. این هتل چندین رستوران و کافی شاپ دارد و می­توانید انواع غذاها و نوشیدنی­های مورد علاقه­تان را همینجا میل کنید. از امکانات این هتل می­توان به سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی و همچنین استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل مارینا پارک

اگر باز هم به دنبال آشنایی با هتل­های ۵ ستاره جزیره کیش هستید، باید سری به هتل مارینا پارک کیش بزنید. این هتل که مجموعا ۱۹۰ اتاق و سوئیت دارد، در شرق جزیره کیش ساخته شده و جزو محبوب­ترین هتل­های این جزیره به حساب می­آید. از این هتل تا ساحل مرجانی کیش فاصله زیادی وجود ندارد و خیلی راحت می­توانید خود را به آنجا برسانید. رستوران­های این هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و دریایی و فرنگی را برای شما آماده می­کنند. این هتل امکانات تفریحی فراوانی از جمله استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و زمین تنیس دارد.

هتل شایان

هتل شایان از دیگری هتل­های معروف و ۵ ستاره جزیره کیش می­باشد که در شرق این جزیره ساخته شده است. این هتل که زمان ساخت آن به دهه ۵۰ شمسی بازمی­گردد، از قدیمی­ترین هتل­های کیش می­باشد که در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل ۶ طبقه که مجموعا ۱۹۳ اتاق و سوئیت دارد، فاصله خیلی کمی تا ساحل دارد. هتل شایان کیش در مجموع ۲ رستوران، ۱ کافی شاپ و یک سفره خانه سنتی برای پذیرایی از مسافرانش دارد.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هتل در کیش با بهترین قیمت، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، کیش را در قسمت جستجو هتل وارد نموده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ هتل­های مختلف این جزیره را برای شما لیست می­کند که می­توانید با مقایسه امکانات هتل­ها، قیمت اتاق­هایشان و همچنین موقعیت مکانی هر هتل، هتل مورد نظر خود را انتخاب نموده و رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین از طریق اسنپ تریپ، رزرو خود را قطعی نموده و با خیال راحت به این جزیره مدرن و شیک سفر کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits