دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین رستوران های کیش را بشناسیم
0
زمان مطالعه: 9 دقیقه
در این مطلب می خواهیم بهترین رستوران های کیش با منو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا لذت تفریح در کیش را در بهترین رستوران های آن دو برابر کنید. پس با ما همراه باشید.

سفری که بدون رستوران رفتن و از غذاهای محلی یا غذاهای اصیل ایرانی و خارجی خوردن باشد، بدون شک سفری نیمه تمام است. مخصوصا اگر آن سفر به مقصد کیش باشد. قبل از هر چیز، اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران به کیش را دارید وبسایت تریپ به صورت جامع پاسخگوی سوالات شماست.

به علت تعداد زیاد پرواز این مسیر هوایی خرید بلیط چارتر تهران به کیش امکان‌پذیر است. پروازها همه روزه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش دایر می‌باشد.

با توجه به موقعیت گردشگری کیش در فصل تابستان خرید بلیط کیش لحظه آخری را باید تا دوهفته قبل از پرواز انجام دهید. محبوبیت کیش باعث شده تا فرودگاه بین‌المللی کیش پنجمین فرودگاه پرتردد ایران باشد.

بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار از بهترین رستوران های لاکچری کیش محسوب می شود که علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی که دارد، غذای دریایی نیز سرو می کند. میل کردن غذا در رستوران رویال استار کیش، نه فقط برای گردشگران، بلکه برای اشخاص ساکن جزیره نیز دلنشین است. رستوران رویال استار کیش در دو وعده شام و نهار به مهمانان خدمات می دهد و اگر به کیش سفر کرده اید و یا ساکن این جزیره هستید، می‌توانید یک نهار سنتی یا دریایی را در این رستوران میل کنید.

رستوران رویال استار از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل شده است و رضایت سلایق متفاوت را جلب می کند. همچنین این رستوران دارای منوی بسیار کامل برای هر وعده، منوی کافی شاپ، پارکینگ مناسب، زمین بازی، اینترنت رایگان، موزیک زنده و رزرو تلفنی می باشد و برخورد بسیار خوب پرسنل این رستوران نیز باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

آدرس رستوران رویال استار کیش: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران رویال استار کیش

رستوران میرمهنا کیش

کیش قطب گردشگری جنوب ایران است و به خاطر تعدد مسافران، تمام ایرلاین‌ها پرواز کیش به تهران را عرضه می‌کنند و امکان چارتر وجود دارد. پرواز از فرودگاه بین‌المللی کیش به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران به صورت مستقیم یک ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد. بهترین زمان برای خرید بلیط کیش به تهران از اوایل زمستان تا اواسط بهار است که دمای هوا مناسب و معتدل است. با سفر به کیش قبل از برگشتن از کیش به تهران، اگر به دنبال بهترین رستوران هستید با ید رستوران میرمهنا را در خاطر داشته باشید. رستوران میرمهنا هم از بهترین رستوران های کیش می باشد. در این رستوران انواع غذاهای کبابی، سنتی و دریایی سرو می شود. این رستوران در قسمت شرق جزیره کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است. با رفتن به رستوران میر مهنا کیش می‌توانید از اجرای موسیقی زنده توسط گروه دامون بند (بهترین گروه موسیقی کیش) با خوردن بهترین غذا لذت ببرید.

این رستوران به خاطر کیفیت بالایی که در سرو غذا دارد همیشه شلوغ است، پس در نظر داشته باشید که برای صرف غذا در رستوران میرمهنا باید از قبل میز رزرو کرده باشید. این رستوران فاصله کمی با مراکز خرید کیش هم دارد و می توانید از این رستوران به مراکز خرید بروید.

آدرس رستوران میرمهنا کیش: خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران میرمهنا کیش

رستوران توتی فروتی کیش

با رفتن به رستوران توتی فروتی از غذا خوردن در یک رستوران ساحلی لذت می برید. در این رستوران غذاهای فرنگی سرو می شود و علاوه بر آن، رستوران دارای یک کافی شاپ مجهز با دکوراسیون بسیار زیبا است. رستوران توتی فروتی از سال 84 در اسکله تفریحی کیش به مسافران و اهالی جزیره خدمات ارائه می دهد و در حال حاضر از بهترین رستوران های کیش می باشد. پشت بام این رستوران فضایی با دکور کاملا چوبی و رو به دریا است که از این محیط می توانید برای خوردن غذا و لذت بردن از منظره دریا استفاده کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: انتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی جدید

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب هم از بهترین رستوران های کیش می باشد و فضای باز و آرامی را برای صرف غذای مهمانان فراهم کرده است. در رستوران پایاب کیش غذاها بسیار با کیفیت بوده و می‌تواند همه سلیقه ها را راضی کند. رستوران پایاب دارای یک چایخانه نیز می باشد و در آن می‌توانید از محیط رستوران و موسیقی زنده بهره ببرید. در رستوران پایاب کیش امکان رزرو و ارسال رایگان غذا نیز وجود دارد. پس اگر نمی‌خواهید از محیط رستوران استفاده کنید ولی می خواهید از غذای خوش طعم آن بهره ببرید، می‌توانید از خدمات ارسال رایگان رستوران استفاده کنید.

آدرس رستوران پایاب کیش: کیش، میدان المپیک

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران پایاب کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش از خاص ترین رستوران های کیش با محیطی مثل غار است. با ورود به رستوران کوه نور این حس به شما دست می دهد که وارد یک غار قدیمی شده اید!

البته اگر این سبک محیط را دوست ندارید ولی می‌خواهید غذای با کیفیتی میل کنید، باز هم رستوران کوه نور را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران وسعت بزرگی داشته و در کنار فضای غار مانند، دارای یک فضای باز هم می باشد که می توانید غذای خود را در این قسمت میل کنید.

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران کوه نور کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش رستورانی با ارتفاع 42 متر و کف شیشه ای یک رستوران تاپ در کیش است. ممکن است برای برخی از افرادی که از ارتفاع می ترسند، این رستوران گزینه مناسبی نباشد، ولی افرادی که به دنبال هیجان هستند، پدیده شاندیز گزینه ای مناسب و فوق العاده است.

روبروی رستوران پدیده شاندیز یک لنگر 100 تنی قرار دارد که دارای رکورد گینس برای اینکه تنها در 35 روز ساخته شده و توانسته جاذبه گردشگری جذابی را به وجود بیاورد، هست. از مزایای رستوران پدیده شاندیز کیش می توان به غذاهای متنوع و باکیفیت، محیط بسیار عالی خانوادگی و سرویس دهی بی نظیر پرسنل آن اشاره کرد.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: هرمزگان، کیش، ابتدای جاده جهان

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

اگر به غذاهای سنتی و کبابی علاقه مند نیستید، به رستوران خانه اسپاگتی کیش بروید. این رستوران از بهترین رستوران های کیش می باشد و غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… سرو می کند. قیمت غذاهای رستوران خانه اسپاگتی کیش برعکس دیگر موارد بهترین رستوران های کیش، مناسب بوده و علاوه بر میل غذا در فضای رستوران می‌توانید غذا را در هتل یا محل سکونت خود تحویل بگیرید.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: هتل پارمیس، طبقه زیرین

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران خانه اسپاگتی کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش هم از بهترین رستوران های کیش می باشد و دلیل آن که به این اسم است، معماری و ساخت این رستوران می باشد که دقیقا شکل یک نهنگ به رنگ سفید است. رستوران نهنگ سفید کیش دارای منوی غذایی کاملی بوده و در آن انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می‌شود. رستوران نهنگ سفید کیش در کنار دریا قرار گرفته و منظره جذابی را برای خوردن غذا به وجود آورده است. غذاهای این رستوران حدودا گران تر از دیگر رستوران ها می باشد ولی کیفیت بسیار عالی غذا و منظره جذاب آن، ارزش هزینه کردن دارد.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران فودکورت دامون کیش

رستوران فودکورت کیش از بهترین رستوران های این جزیره زیبا می باشد و در آن غذاهای فوق العاده و خوشمزه ای سرو می‌شود. رستوران فودکورت کیش در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته، پس اگر می خواهید خرید کنید و بعد از خرید به یک رستوران بی نظیر بروید، پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید دامون را انتخاب و بعد از خرید، برای صرف غذا به رستوران فودکورت کیش بروید.

رستوران فودکورت کیش انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی، چینی، هندی و مکزیکی را با بالاترین کیفیت سرو و تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما به وجود می آورد. این رستوران بجز نهار و شام، صبحانه نیز سرو می کند و خوردن یک صبحانه لذت بخش در این رستوران می تواند در شروع یک روز عالی موثر باشد.

آدرس رستوران فودکورت دامون کیش: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران فودکورت دامون کیش

رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش یکی از گزینه هایی از رستوران های کیش است که ساکنین جزیره هم علاقه زیادی به آن دارند. رستوران دارچین کیش معمولا غذاهای ایرانی مثل کباب، ماهی، انواع خورشت، ته چین، قیمه نثار، لوبیا پلو، کباب تابه ای و عدس پلو سرو می‌کند ولی غذاهای با کیفیتش باعث شده تا مشتری هایش آن را به رستوران های ایتالیایی ترجیح دهند. این رستوران بجز ساکنین کیش، برای مسافران ایرانی و خارجی نیز جذاب می باشد.

آدرس رستوران دارچین کیش: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

رستوران دارچین کیش

سخن آخر

پرواز کیش از مسیرهای پرطرفدار ایران است. عموم مسافران کیش به دنبال سفر اقتصادی و اطلاع از قیمت دقیق پروازهستند. میزان هزینه بلیط کیش بر اساس عواملی مانند نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متفاوت است. مشخص کردن قیمت بلیط هواپیما کیش به خاطرشدت نوسانات و ثابت نبودن قیمت بلیط ممکن نیست. اگر می خواهید از قیمت و هزینه سفر به کیش اطلاع پیدا کنید، بهتر است به صفحه اصلی سایت تریپ مراجعه کنید. با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قیمت ها را خواهید دید.

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits