دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اجاره سوئیت و ویلا در قشم
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سفر به جزیره قشم به دلیل جاذبه های دیدنی و هوای پاک آن برای اکثر مردم بسیار جذاب و دوست داشتنی است. جزیره قشم از جزایر بسیار زیبای استان هرمزگان و با سطح بالای رفاه اجتماعی و امنیت بوده که خیلی از افراد دوست دارند تعطیلات خود را در آن سپری کنند.

این جزیره به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل و بزرگترین جزیره خلیج فارس شناخته می شود. سالیانه مخصوصاً قبل از اوج گیری ویروس کرونا محل رفت و آمد گردشگران زیادی از سراسر دنیا و شهر های مختلف ایران بود. امنیت این جزیره در سطح بالایی است به همین خاطر می توانید با خانواده خود سفری امن و مطمئن به جزیره قشم داشته باشید.

شاید دغدغه خیلی افراد قبل از سفر به این جزیره مکان اقامت و اجاره هتل و سوئیت در این جزیره زیبا باشد. باید بگوییم که در اینجا شما با توجه به بودجه و هزینه ای که می خواهید برای اقامت خود بپردازید و امکاناتی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید، می توانید انواع مختلفی از اقامتگاه ها با قیمت ارزان و مناسب اجاره کنید. سوئیت ها و ویلاهای زیادی در جزیره قشم وجود دارند که اگر می خواهید به اجاره سوئیت و ویلا در قشم بپردازید می توانید با قیمت مناسب این کار را انجام دهید.

بهترین زمان سفر و هزینه اجاره سوئیت و ویلا در قشم

طبیعت بکر و زیبای جزیره قشم که در استان هرمزگان قرار گرفته است نسبت به دیگر شهرها و جزایر جنوب کشور بی نظیر و مثال زدنی است. بهترین زمان سفر به این جزیره برای کسانی که می خواهند هزینه کمتری برای اقامت و اجاره سوئیت و ویلا در قشم بپردازند از 10 تیر تا 10 شهریور است اما باید به این نکته اشاره کنیم که در این فصل از سال هوای جزیره بسیار گرم و طاقت فرسا بوده و می توانید در آب های نیلگون بندرعباس تنی به آب بزنید و خنک شوید.

بهترین زمان برای سفر این جزیره ماه دی و ماه بهمن است اما در این فصل سال اجاره هتل آپارتمان های قشم و اجاره سوئیت و ویلا در قشم بسیار بالاتر از سایر روزهای سال است. هتل ها و سوئیت و ویلا های زیادی در این جزیره وجود دارند که می توانید با توجه به بودجه خود هر کدام را که خواستید اجاره کرده و در آن ها اقامت کنید.

اجاره سوئیت و ویلا در قشم

آشنایی با جاذبه های دیدنی و اجاره سوئیت ارزان در قشم

جزیره قشم جزیره ای زیبا و دوست داشتنی در جنوب کشور است. اجاره سوئیت ارزان در قشم به راحتی آب خوردن است. اگرچه هتل های لوکس بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد اما شما می توانید اقامت در سوئیت ها و هتل آپارتمان ها را انتخاب کنید و هزینه کمتری بپردازید و در عوض پول خود را برای بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری بی نظیر قشم پس انداز نمایید. از جاذبه های بسیار جالب این جزیره می توان به ژئوپارک قشم که ثبت جهانی شده و به عنوان تنها ژئوپارک خاورمیانه شناخت همی شود اشاره نمود. در این پارک شما می توانید انواع مختلف چهارپا ، خزنده ، گونه های متنوع پرندگان و ... را در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

همچنین می توانید به بازدید از تنگه چاهکوه بپردازید. این تنگه دارای دیواره های حفره دار با اندازه های گوناگون است و باعث شده است که شکل این دره به طرزی عجیب و دیدنی باشد. همچنین بازدید از بام قشم که بلند ترین قسمت جزیره است را به همه گردشگران توصیه می کنیم. اگر هم دوست دارید زمزمه صداهای عجیب و غریب را در گوش خود بشنوید می توانید از دره ستاره ها که دارای شکلی خاص است و وزش باد در آن باعث به وجود آمدن زمزمه هایی عجیب می شود بازدید کنید. بعد از این که از دیگر مکان های دیدنی این جزیره بازدید کردید به هیچ وجه نگران اقامت در جزیره نباشید. انواع سوئیت هایی که در قشم وجود دارند از امکانات رفاهی کامل و مناسبی برخوردار بوده و شما میتوانید به راحتی سوئیت ارزان در قشم اجاره کنید.

اجاره سوئیت و ویلا در قشم

اقامت در سوئیت یا هتل در قشم

اگر قصد شما از سفر به جزیره قشم تفریح و گردشگری و گذراندن تعطیلات خود در یک مکان آرام است باید بگوییم که این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای این کار به شمار می رود. افرادی با سلایق مختلف می توانند قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. اقامت در هتل های لوکس برای کسانی که می خواهند به امکانات رفاهی بیشتر دسترسی داشته باشند توصیه می شود. در هتل های این جزیره شما به کافی شاپ ها و رستوران های بسیار مجهز و بی نظیری دسترسی خواهید داشت.

البته هزینه اقامت در هتل ها تقریباً زیاد است. اما اگر به همراه خانواده سفر می کنید و دارای ماشین شخصی هستید توصیه می کنیم که سوئیت ها و هتل آپارتمان های قشم را انتخاب کنید. سوئیت ها اجاره ارزان تری دارند و امکانات مناسبی نیز در اختیار شما قرار می دهند و اقامت در آن برای خانواده های پرجمعیت نسبت به هتل ها راحت تر است. برای اجاره سوئیت و ویلا در قشم و همچنین اجاره سوئیت ارزان در قشم توصیه ما به شما این است که به سایت مکانچی سری بزنید و از قیمت انواع هتل ها ، هتل آپارتمان ها ، سوئیت ها و اقامتگاه های بوم گردی و ... در جزیره قشم اطلاع پیدا کرده و در صورت نیاز به صورت کاملاً اینترنتی به رزرو آن ها اقدام نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits