دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه در سفر یک اقامتگاه رزرو کنیم ؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تاکنون بارها پیش آمده که در طول سفر خود به دنبال یک محل اقامت مناسب بگردید، برای این کار چندین گزینه داشته اید همانند هتل، مسافرخانه، میهمان سراهای ادارات و یا چادر مسافرتی. در ادامه شما را با نوع دیگری از اقامتگاه آشنا میکنیم

در سال های اخیر بسیاری از افراد به فکر افتاده اند تا نوع دیگری از خدمات اقامتگاه را به مسافرین ارائه نمایند، این نوع از محل های اقامت که شباهت زیادی به منازل مسکونی میهمانان دارند توسط مالکینی فراهم میشوند که تصمیم گرفته اند در شرایط اقصادی کنونی منازل خالی از سکنه خود را با امکانات کامل رفاهی تجهیز نموده و برای یک تا چند شب بصورت روزانه در اختیار مسافرین قرار دهند.

از مهمترین ویژگی های این نوع از اقامتگاه ها میتوان به تنوع و گستردگی آنها اشاره نمود که باعث می گردد در هر منطقه شهری، روستایی بتوان آنها را یافت و بصورت روزانه کرایه کرد. این ویژگی مخصوصا برای افرادی که به قصد سفرهای کاری و درمانی سفر میکنند و نیاز دارند در نزدیکی یک محل خاص اقامت کنند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این نوع از اقامتگاه ها دارای قیمت های مختلفی می باشند که با توجه به منطقه، متراژ، امکانات، سن بنا و درجه لوکس بودن متفیر است، به عنوان مثال برای اجاره سوئیت در تهران از قیمت شبی یکصد هزار تومان در مناطق جنوبی قیمت ها شروع میشود تا قیمت های میلیونی برای مناطق بالاتر. البته نوع اقامتگاه نیز تاثیر بسیاری در قیمت گذاری دارد، عموما این نوع از اقامتگاه ها در شهرهای مختلف به انواع ویلا، آپارتمان مبله، سوئیت و منزل مبله، خانه روستایی، کلبه جنگلی و اقامتگاه های بوم گردی تقسیم میشوند که در موارد خاص شامل امکاناتی همچون استخر، سونا، بیلیارد، آلاچیق می باشند.

همچنین برای ویلاهای نزدیک دریا و اجاره ویلا در شمال بسته به فاصله با دریا قیمت ها رنج های متفاوتی خواهد داشت. البته میزان تقاضا برای رزرو بخصوص در ایام پیک نیز تاثیر زیادی در قیمت ها مخصوصا برای یک دوره زمانی خاص ایجاد میکند، به عنوان مثال برای اجاره ویلا در کردان به عنوان یکی از پرطرفدارترین مناطق خوش آب و هوا در استان البرز در ایام تعطیلات که با حجم بالای مهمان مواجه میشود قیمت ها رشد چشم گیری پیدا میکنند.

چگونه در سفر یک اقامتگاه رزرو کنیم ؟

برای اجاره این نوع از اماکن میتوانید از سایت میهمان شو استفاده کنید، این سایت هزاران اقامتگاه را با جزئیات کامل همچون تصاویر هر ملک از نماهای مختلف، قیمت ها در زمان های مختلف، توضیحات و لیست امکانات را بصورت شفاف درج نموده و به راحتی میتوانید آنها را بصورت کاملا آنلاین رزرو کنید. عملیات رزرو بصورت خودکار بوده و سایت میهمان شو تمامی هماهنگی های لازم را با میزبان انجام خواهد داد. یکی از مزایای خوب این سایت این است که میهمانان نیاز ندارد به مالکینی که آنها را نمیشناسند اعتماد و وجهی به آنها پرداخت نمایند، کلیه وجوه به سایت پرداخت شده و میهمان شو تا لحظه ورود میهمان به ملک و دریافت کلید هیچ وجهی را با میزبان تسویه نمیکند، بنابراین آسودگی خاطر اولین ارمغان میهمان شو برای کاربران خود است. همچنین وجود یک تیم پشتیبانی قوی نیز می تواند مهم باشد، این سایت مسافرین را از لحظه رزرو تا پایان مدت اقامت همه روزه از ساعت 9 الی 24 حتی در ایام تعطیل بصورت تلفنی و مطابق قوانین مندرج در سایت خود پشتیبانی میکند تا میهمانان هیچ دغدغه ای در طول سفر نداشته باشند.

هم اکنون سایت میهمان شو در اکثر نقاط کشور ایران همچون شمال، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کیش، قشم و ده ها منطقه دیگر دارای حضوری فعال می باشد و به کاربران خود در دو بستر وب و اپلیکیشن تلفن همراه خدمات میدهد، برای استفاده از خدمات این سایت میتوانید به آدرس اینترنتی mihmansho.com مراجعه کنید یا برنامه میهمان شو را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنید.

فراموش نکنید قبل از شروع سفر حتما سری به این سایت بزنید و اقامتگاه خود را انتخاب کنید تا با مشکل عدم تامین محل اقامت روبرو نشوید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits