دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبایی از آن ها
15
زمان مطالعه: 5 دقیقه
آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب -آلاچیق های روی آب -تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب -جزایر-جزایر زیبا-جزایر گردشگری-گردشگاه چهارفصل بورا بورا-گردشگاه جزیره لو تاها-گردشگاه ساحلی تی تیاره-لو مریدین-گردشگاه و اسپای هیلتون-گردشگاه...

گردشگاه چهارفصل بورا بورا

بورا بورا، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

مناظر طلوع آفتاب در اقیانوس آرام و غروب آفتاب در این تالاب و کوه اوتمانو، این دهکده پلی نزیایی را گردشگاه زیبایی ساخته است. ساختمان هایی که با درختان نارگیل محاصره شده اند، سقف هایی از برگ های بزرگ دارند و دیوارهای آنها از سنگ آتشفشانی ساخته شده است. اتاق ها شامل آلاچیق های روی آب می شود که برای مهمانان مناظری از انواع ماهی های زیر آب و نمایی از آسمان فراهم می کند.

اسپا و گردشگاه جزیره لو تاها، تاها

تاها، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

این گردشگاه ساحلی که ده دقیقه با هلیکوپتر از بورا بورا فاصله دارد، به سبک پلی نزیایی طراحی شده است. این گردشگاه که در جزیره کوچکی دور از ساحل قرار گرفته، پوشش گیاهی وانیل دارد و مهمانان آن در آلاچیق های روی آب یا ویلاهای ساحلی ساخته شده از بامبوی محلی می مانند. گردشگاه سابق آن عرشه هایی به دورش داشت که مهمانان می توانستند از آنها با کایاک به سمت اتاق هایشان بروند و ویلاهای ساحلی استخرها و تخت هایی زیر درختان نارگیل داشت. غذای مهمانان برایشان به ساحل فرستاده می شود و فعالیت ها شامل شنا با کوسه ها می شود.

گردشگاه ساحلی تی تیاره، هواهین

هواهین، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

اتاق های ساحلی که رو به کوه اوتمانو هستند، نمود معماری باز پلی نزی با پارچه های محلی تاپا و حکاکی های مارکزان هستند. در حمام و دستشویی، کمدها و کنسول های شیشه ای روی کف شیشه ای قرار گرفته اند و به شما امکان مشاهده ماهی های زیر پایتان در دریا را فراهم می کنند.

لو مریدین، بورا بورا

بورا بورا، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

یکی از مسافرین در مورد این گردشگاه درجه یک می گوید: «همیشه وقتی به آب و مناظر آن بهشت روی زمین فکر می کنیم، لبخند به لبمان می آید.» ویلاهای ساحلی دسترسی مستقیم به تالاب درونی برای غواصی و شنا در حریم لاکپشت های این گردشگاه دارد. آلاچیق های روی آب دارای سقف های گالی پوش، پنجره های کرکره ای و تزئینات پلی نزیایی هستند.

گردشگاه و اسپای هیلتون بورا بورا نوئی

بورا بورا، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

چهل سال پیش بود که هتل سازان در منطقه پلی نزی فرانسوی برای اولین بار ایده انقلابی قرار دادن تجهیزات پذیرایی خود روی دکل های بتنی در تالاب ها را مطرح کردند. طی سالها، این آلاچیق های روی آب از لحاظ اندازه و لوکس بودن توسعه یافتند. بورا بورا نوئی با ۱۲۲ سوئیت نشانه پیشرفتگی فعلی است. داخل ویلاها که هر کدام ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مربع مساحت دارند پر زرق و برق است و چوب کاری های اندونزیایی نایاب و کنده کاری های دستی و پانل های کف شیشه ای در آن کار شده تا مهمانان بتوانند منظره زیر آّب و ماهی ها را در ویلاها ببینند. بخش پذیرش این گردشگاه بسیار منحصر بفرد است و از یک آلاچیق بزرگ روی آب تشکیل شده است. یک قایق موتوری مهمانان را از فرودگاه مستقیماً به هتل می آورد. با آنکه تالاب مهمترین جاذبه این منطقه است، ولی بخش ساحلی نیز چیزی کم از جاذبه ندارد.

گردشگاه ساحلی سوفیتل موریا لا اورا

ماهارپا، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

اگر بخاطر تا کمر بودن عمق آب و شن های سفید کف آن نبود، حس می کردید که در آلاچیق ها داخل آب قرار گرفته اید. این حس وقتی صبحانه شما با قایق می رسد، افزایش می یابد.

گردشگاه و اسپای موریا پرل

ماهارپا، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

بام های اینجا به اندازه جاهای دیگر موریا زیبا نیستند، ولی آلاچیق ها را نمی توان از دست داد. این آلاچیق ها اولین آلاچیق ها در تاریخ اقیانوس آرام جنوبی بوده اند و ساکنین این جزیره کاملاً منطقی عمل کرده و آنها را به دور از آب ساخته اند. این گردشگاه در دهه شصت توسط سه کالیفرنیایی خوشگذران به نام پسران بالی هی ساخته شد.

گردشگاه ساحلی تیکه هو پرل

تیکه هو، پلی نزی

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

اگر فکر می کنید که در تاهیتی از خانه خود خیلی دور هستید، باید بالای آلاچیقتان بروید و بنشینید و به جزیره مرجانی زیبای تواموتوس که یکی از جزایر دورافتاده این مجموعه جزیره در پلی نزی است نگاه کنید و بیندیشید. پرداختن پول بیشتر برای خانه های روی آب فقط بخاطر ماهی ها خیلی ارزشمند می شود. پژوهشگران ژاک کوستو یک بار تالاب تیکه هو را پرماهی ترین تالاب در تواموتوس نامید.

گردشگاه چهارفصل موریتیوس در آناهیتا

بوشام، موریتیوس

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

این گردشگاه در آرامترین بخش ساحل شرقی قرار دارد و بخشی از مجموعه گردشگاه های آناهیتا محسوب می شود و شامل اقامتگاه های خصوصی و زمین گلف می شود. خدمات بی نقص و منظره خیره کننده، تالاب بزرگ و باغچه های پر زرق و برق در میان ۱۳۲ ویلا و اقامتگاه به چشم می آیند. آموزش های فراوانی در زمینه ماساژ و اسپا و تنیس و آشپزی وجود دارد. ۶۱ ویلای ساحلی و آبی وجود دارد که هر کدام پاسیو، استخر و باغچه های زیبا دارند.

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

جزیره ریتی راه، مالدیو

این جزیره در میان زوج های معروف و افرادی که ماه عسل خود را می گذرانند بسیار محبوب است و اقامتگاه های تجملی آن شامل ۱۳۰ ویلا با وان های بزرگ حمام در کنار ۱۲ پلاژ می شود. محیط بهشت گونه اطراف آن نقطه توجه کانونی این گردشگاه است. فعالیت های بی وقفه از غواصی و شیرجه در آب گرفته تا مسابقات تنیس، در باشگاه های آن انجام می شود.

آلاچیق های روی آب و تصاویر زیبای آلاچیق های روی آب

جزیره لوکالا

جزیره لوکالا، فیجی

در سال ۱۹۷۲، مالکوم فوربس این لقمه سبز خوشمزه را به عنوان پناهگاه خصوصی اش خرید؛ حالا مالک آن، دیتریک ماتسکیتز، فرد بانفوذ و قدرتمند کمپانی ردبول، از هیچ خرجی برای ساختن پناهگاهی خاص دریغ نداشته است. این هتل گران که تجمل فراوانی در ۲۵ ویلای منحصر بفرد در اختیارتان می گذارد، در واقه نسخه لوکس کلبه های بومی فیجی است. هر کدام از آنها به استخری خصوصی باز می شوند و در داخل آنها هم تجهیزات کامل و دکوراسیون زیبایی وجود دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (15 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits