دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کلیسای سنت جورج در اتیوپی، معروف ترین کلیسای جهان
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کلیسای سنت جورج یکی از کلیساهای قدیمی و مهم در جمهوری چک می باشد. این کلیسا ساز و کار خاصی داشته و در آن ارواحی تراشیده شده مشاهده می کنید که یک اثر هنری فوق العاده هستند و موجب وحشت می شوند.

یکی از معروف ترین کلیساهای دنیا که البته مخوف بوده، کلیسای سنت جورج می باشد. این کلیسا در جمهوری چک واقع شده است و امروزه مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. اگر می خواهید، از یک پدیده شگفت انگیز دیدن کنید این کلیسا را از یاد نبرید.

معرفی کلیسای سنت جورج

یکی از نمونه آثار باستانی که در عین تاریخی بودن هولناک است، این کلیسای مشهور می باشد. در این بنا نیروهای اهرمنی محبوس بوده و روایت های زیادی نیز در این زمینه وجود دارد. خادمان این بنا روایت های مختلفی دارند که برخی در زمینه کمک به انسان ها است. این تجربه های هراسناک هستند. از شهرهای مهم چک می توان به پراگ اشاره کرد که در لینک به معرفی مکان های دیدنی پراگ نیز پرداخته ایم.

(کلیسای سنت جورج، لالی‌بلا)

این کلیسا کجاست؟

این کلیسا بسیار قدیمی بوده و در روستایی در بخش شمال غربی ناحیه بوهم واقع شده است. این بنا امروزه یکی از دیدنی های جمهوری چک بوده و تاریخ آن پر بار می باشد. تاریخ ساخت این بنا به سال ۱۳۵۲ باز می گردد. این مکان مذهبی شگفتی های زیادی برای گردشگران دارد. این بنا قرن ها در خدمت مردم بوده است. این کلیسا خسارت ای زیادی را تحمل کرد.

عکس کلیسای سنت جورج

جاذبه های سنت جورج

در سال ۱۹۶۸ سقف این بنا فرو ریخت و بخش مهمی از زیبایی آن از بین رفت. در طول تاریخ این بنا رویدادهای مختلفی را از سر گذرانده است. با وجود خسارت های عظیم این بنا همچنان پابرجا بوده و مورد توجه گردشگران قرار دارد. راهکارهای عجیبی که توسط یک هنرمند در این مکان به اجرا درآمده اوضاع گردشگری این مکان را رونق بیشتری داده است.

کلیسای سنت جورج کجاست

نحوه راه اندازی کلیسا

ایده ای جالب که موجب راه اندازی مجدد این کلیسا شد، قرار دادن پیکره هایی تراشیده شده به شکل ارواح بود که گویی در حال راز و نیاز و نیایش هستند.
همین موضوع این کلیسا را به محلی برای عکاسی تبدیل کرد. امروزه گردشگران این مکان را به عنوان یک کلیسای وحشتناک می شناسند. این ارواح نشسته بر روی نیمکت ها سفیدپوش بوده و با ظاهری عجیب طراحی شده اند.
فضای کلیسای سنت جورج با وجود این ارواح بسیار عجیب شده است. این مکان فضایی خاص داشته و گاهی افراد را به فکر فرو می برد.

Church of St. George (کلیسای سنت جورج، لالی‌بلا)

این هنر توانسته دستاوردهای مهمی داشته باشد که یکی از آن ها جذب توریستان خواهد بود. در زمان شکل گیری این کلیسا توانسته توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. امروزه افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا به این مکان می روند.
هدف اصلی از ساخت این اثر هنری ارزشمند جلب توجه مخاطبان بوده است. این کار موجب بازسازی کلیسا شده و امروزه نقش مهمی در قطب گردشگری و تجاری داشته است. شما نیز در سفر به کشور چک می توانید از این کلیسا دیدن کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits