دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۶ نکته که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید!
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نکاتی که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید: ترکیه در تمامی سال گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند از این رو در طی سفر به این کشور باید نکاتی را قبل از سفر بدانید.

نکاتی که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید

ترکیه در تمامی سال گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند از این رو در طی سفر به این کشور باید نکاتی را قبل از سفر بدانید.

غذاهای ترکیه بیشتر گیاهی هستند

اغلب غذاهای ترکیه بیشتر پر گوشت هستند که بسیار معروف هستند، در بیشتر رستوران های محلی گزینه های مختلف گیاهی مناسب گیاه خواران هم سرو می کنند. رستوران های تریدزمن غذاهایی را با روغن زیتون عرضه می کنند که پر از سبزیجات هستند. همه رستوران هایی که کباب و ماهی عرضه می کنند، در منوی خود مزه های چاشنی های ترکی بدون گوشت دارند که علاقه مندان در تور ترکیه می توانند نوش جان کنند.

غذاهای ترکیه

پول نقد به همراه داشته باشید

بسیاری از گردشگرانی که به ترکیه سفر می کنند کارت های اعتباری کردیت کارت دارند و در شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول، آنکارا، ازمیر می توان از کارت های اعتباری استفاده کرد اما در شهرهای کوچکتر و همچنین فروشگاه ها فقط پول نقد پذیرفته می شود.

سلام علیک با دوست

مسافران قیمت تور ترکیه باید بدانند که هنگامی که افراد به یکدیگر می رسند، یکدیگر را در آغوش گرفته و می بوسند شاید فرهنگ عده ای از گردشگران ایجاب کند که در برخورد اول فقط با طرف مقابل دست بدهند، اما مردمان ترکیه علاوه بر آن دو گونه یکدیگر را می بوسند.پ

چای نشانه مهمان نوازی است

اگر به سمت محله های تاریخی استانبول بروید میزبانتان هروز با چند فنجان چای از شما پذیرایی خواهد کرد مردم ترکیه علاقه بسیاری به چای دارند و ممکن است هنگام خرید چای در ترکیه مغازه داران به شما چای تعارف کنند. پذیرایی از مهمانان با چای در ترکیه نماد مهمان نوازی است.

بیشتر بخوانید :

راه های گرفتن اقامت و مهاجرت به ترکیه

چای ترکیه

گربه ها و سگ های خیابانی قسمتی از منظره شهر هستند

در ترکیه گربه ها و سگ هایی ک آزادانه پرسه می زنند در هرجایی از شهر پیدا می شوند از بسفر گرفته تا ورودی کلوپ ها و حتی سواحل لوکس در خطوط ساحلی مدیترانه که مردم به خوبی از آن ها مراقبت می کنند و حیوانات رفتار دوستانه ای با آن ها دارند. پس اصلا لازم نیست از آن ها بترسید، مجسمه ای از تامبیلی که یک گربه خیابانی بسیار معروف بود و در سال 2016 مرد در استانبول وجود دارد.

۶ نکته که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید!

لباس گرم همراه داشته باشید

آب و هوای ترکیه و آنتالیا نیز حتی در فصل بهار نیز تقریبا خنک است بنابراین مسافران تور ارزان ترکیه اگر از اول پاییز تا تا آخر بهار به این شهر سفر می کنند حتما لباس گرم به همراه داشته باشند.

separator line

بیشتر بخوانید:

هزینه های سفر به هاوایی و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن

هزینه های سفر به مسکو و دیدنی های این شهر زیبا

هزینه های سفر به مصر و جاذبه های تاریخی این کشور

هزینه های سفر به کویت و جادبه های توریستی این کشور کوچک

هزینه های سفر به قزاقستان و جاذبه های توریستی این کشور

هزینه های سفر به نروژ و دیدنی های این کشور



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits