دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شهربازی فراری دبی : معرفی تنها شهربازی موضوعی فراری در دنیا
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهربازی فراری ورلد، مجموعه تفریحی وسیعی در شهر ابوظبی است که ترن هوایی فراری ابوظبی، یعنی سریع ترین ترن هوایی دنیا را در خودش جای داده است. با ما در دلگرم همراه باشید .

با شهربازی فراری دبی بیشتر آشنا شویم

شهربازی فراری دبی : اگر هیجان واقعی می خواهید و دوست دارید انرژی خود را کامل تخلیه کنید، شهربازی فراری دبی برای شما ساخته شده است!

اوج لذت و هیجان و نهایت سرعت را با ماشین های قرمز این شهربازی سرپوشیده تجربه کنید! تصور کنید که سوار فراری مورد علاقه خود شده و می توانید با نهایت سرعت در جاده ها برانید و لذت ببرید. اگر این کافی نیست ، پس حتما سریع ترین ترن هوایی دنیا را امتحان کنید.

قابلیت های شهربازی فراری دبی

شهربازی فراری دبی : این شهربازی اولین شهربازی می باشد که موضوع آن فراری است و سریع ترین ترن هوایی سراسر دنیا را دارد.

همه چیز در این شهربازی به شکل ماشین های آلبالویی فراری طراحی شده و سعی شده تا فقط در چند ثانیه معنای واقعی هیجان از سرعت به مخاطب برساند.

محیط شهربازی فراری دبی

شهربازی فراری دبی : برای این شهربازی 200 هزاری متر مربعی 2 برابر برج ایفل از فولاد استفاده شده و با ساخت بازی های هیجان انگیز و شگفت آور جایزه مقصد برتر توریستی در خاورمیانه را در سال 2010 از آن خود کرده است.

مجموعه وسایل بسیار ویژه، سالن تئاتر، نمایش سه بعدی، تاب گردان، زمین بازی مخصوص کودکان، سوار شدن بر فراری های آلبالویی و رستوران ها از خدماتی است که به شما ارائه می شود. بیشتر از بیست نوع بازی و سواری برای شما در نظر گرفته شده تا بهترین لحظات را پشت سر بگذارید.

شرایط استفاده از ماشین های شگفت انگیز در شهربازی فراری دبی

شرایط استفاده از ماشین های شگفت انگیز در شهربازی فراری دبی

برای افرادی که می خواهند اوج لذت سواری را با سوار شدن در فراری تجربه کنند باید وارد گیت Experience Centre شوند.

اگر قصدتان فقط سوار شدن بر این ماشین های آلبالویی شهربازی فراری در دبی است نیازی ندارید بلیط بگیرید ولی صد درهم باید اضافه تر بپردازید.

برای رانندگی کردن باید 21 سال به بالا بوده و گواهینامه رانندگی داشته باشید. در صورتی که در امارات زندگی می کنید می توانید با همان گواهینامه از ماشین ها استفاده کنید.

اما اگر توریست های تور دبی هستید باید گواهنیامه های بین المللی زیر مجموعه کشورهای اسپانیا، آلمان، بلژیک، اتریش، ایتالیا، هلند، ایرلند، فرانسه، سوئیس، یونان، ترکیه، انگلیس، لهستان، پرتغال، چک، اسلواکی، قبرس، لوکزامبورگ، سوئد، دانارکف فنلاند، ایسلند، کانادا، ژاپن، آمریکا، کره جنوبی، سنگاپور، استرالیا و نیوزیلند داشته باشید.

اگر در هنگام رانندگی صدمه دیدید به عهده شماست و در صورت تصادف و تخلف باید مسئولیت را قبول کنید.

از بلیط های شهربازی فراری دبی می توانید تا شش ماه یکبار از آن ها استفاده کنید. اول باید وارد شهربازی شده و بلیط خود را اسکن کنید. امیدواریم هیجان انگیزترین لحظه ها را برای خود بسازید.

قیمت بلیط و آدرس شهربازی فراری دبی :

قیمت بلیط شهربازی فراری دبی بر اساس قد افراد است، بالای 120cm باید 240 درهم پرداخت کرده و افراد 120cm و کوتاه تر 190 درهم.

آدرس شهربازی فراری دبی

آدرس شهربازی فراری دبی : Yas Island - Abu Dhabi - United Arab Emirates

separator line

بیشتر بخوانید :

هزینه زندگی در دبی چقدر است؟

آدرس مرکز خرید دبی | با مراکز خرید در دبی آشنا شوید .

شهربازی دبی : معرفی ۱۶ شهربازی دبی همراه با آدرس

کی بریم دبی؟ بهترین زمان سفر به دبی چه موقعی از سال است؟

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits