دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید ۲۱۲ استانبول + آدرس
11
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به دنبال مرکز خرید ارزان قیمت در استانبول می باشید ، یکی از اوت لت های استانبول که بسیار مشهور است ، مرکز خرید 212 استانبول می باشد. همراه ما در دلگرم با این مرکز خرید آشنا شوید .

آشنایی با مرکز خرید 212 استانبول به همراه آدرس

اگر برای خرید با قیمت مناسب و سوغاتی های ارزان به دنبال جای مناسب می گردید، مرکز خرید ۲۱۲ را در نظر داشته باشید.

زیرا این مرکز خرید اولین اَوت لِت (نوعی مرکز خرید که در آن محصولاتی که در شعب برندهای معروف جهان به علت تک سایز بودن یا تغیر فصل فروخته نمی شوند با قیمتی مناسب به فروش می رسند) است.

در ۲۱۲ مرکز تفریحی کودکان و سالن های سینما نیز موجود می باشد اما بیشتر اجناس حراجی و قیمت مناسب فروخته می شود به همین دلیل به چشم خرید به اینجا نگاه کنید. روزهای یکشنبه بسیار شلوغ بوده پس روزهای میان هفته را به بازدید ازاین جا اختصاص دهید.

نزدیکی آن به فرودگاه آتاترک و قرار گرفتن در منطقه ای مملو از فضای خالی، مشکل پیدا کردن جای پارک را از میان برداشته و آن را از فروشگاه های همجوار خود متمایز ساخته است.

مرکز خرید ۲۱۲ یک اوت لت بسیار معروف با ۲۳۵ هزار متر مربع مساحت و زیربنایی هفتاد هزار مترمربعی می باشد.

در واقع اوت لت به مکانی می گویند که شعبه برندهای معروف سراسر جهان اجناس خود را به خاطر تغییر فصل، تک سایز ماندن و یا قیمت در آن به فروش می رسانند . این اوت لت در سال ۲۰۰۹ با معماری زیبا و بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.

در مرکز خرید ۲۱۲، مرکز تفریحی کودکان و سالن های سینما نیز موجود می باشد اما بیشتر اجناس حراجی و قیمت مناسب فروخته می شود به همین دلیل به چشم خرید به اینجا نگاه کنید.

فروشگاه ها و مغازه های اوت لت ۲۱۲ استانبول در زمینه های کتاب، موسیقی، لوازم آشپرخانه، لوازم بهداشتی و ارایشی، لوازم الکترونیکی، مدیا مارکت، پوشاک، کیف و کفش و … فعالیت می کنند.


برندهای موجد در مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

بیشتر از ۱۷۵ در برندهای مختلف ال سی وایکیکی، پولو گاراژ، کوتون، پارکس، فلش اند آیس باز پیستی، پلی لند و همینطور برندهای دیگری مثل Cinemarine, AMF Bowling, Tommy Hilfiger, Network/Fabrika/Divarese, D&R, Derimod, Kiğılı, Kemal Tanca, Cacharel, Beymen Business Altınyıldız, Converse Columbia, Tekin Acar and Yves Rocher besides در مرکز خرید ۲۱۲ استانبول وجود دارند. بیشتر شلوغی های این مرکز خرید به خاطر هزینه مقرون بصرفه و کیفیت اجناس است.


مزایای مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

نزدیکی مرکز خرید ۲۱۲ به فرودگاه آتاترک و قرار گرفتن در منطقه ای مملو از فضای خالی، مشکل پیدا کردن جای پارک را از میان برداشته و آن را از فروشگاه های همجوار خود متمایز ساخته است.

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول دارای ۸ طبقه بوده و سرویس رفت و برگشت رایگان آن دسترسی از هر نقطه ای از شهر را آسان کرده است. از طریق وب سایت آن می توانید اطلاعات ساعت و ایستگاه های حرکت سرویس ها را جستجو نمایید.

از کافی شاپ یا رستوران خاص این مرکز خرید می توان به برکت دنر، برگرکینگ، گرین سالاد، کی اف سی و رامیز اشاره کرد. راستی یادتان باشد بستتی ماستی طبقه پایین را حتما امتحان کنید.


ساعت کار مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می باشد.

نحوه دسترسی به اوت لت ۲۱۲ استانبول

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول : برای رفتن به این مرکز خرید از میدان تکسیم ،سوار اتوبوس شماره ۸۹c و ۸۹t شوید.


امکانات مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

  • اینترنت وای فای رایگان
  • پارکینگ
  • دارای محوطه فضای باز
  • سرویس رایگان
  • صندوق امانات
  • فوت کورت و رستوران

آدرس مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

آدرس مرکز خرید ۲۱۲ استانبول :

Mahmutbey Merkez Mah. Taşocağı Cad. No: ۵ ٣۴٢١٧ Bağcılar-Istanbul

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (11 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی مرکز خرید ۲۱۲ استانبول + آدرس) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits