دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آدرس مرکز خرید دبی | با مراکز خرید در دبی آشنا شوید .
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
مراکز خرید دبی برجسته ترین جاذبه توریستی و همچنین نماد شهر پر زرق و برق دبی است. با ما در دلگرم همراه باشید تا با مراکز خرید در دبی آشنا شویم .

معرفی مراکز خرید در دبی همراه با آدرس

اگر قصد سفر به دبی را دارید و قصد خرید ندارید، باید بدانید که سفرتان به دبی بدون خرید از مراکز خرید لوکس این شهر سفر نا تمام است.

در فروشگاه ها و مراکز خرید دبی بهترین نمایندگی برند ها از سرتاسر دنیا را خواهید دید و در سالن های بزرگ و مجلل این مراکز خرید گم خواهید شد.

به دبی مال بروید و یا در یکی از بازار های سنتی دبی زندگی سنتی شرقی را از نزدیک ببینید. بازار های دبی شاید نمای لوکس و مدرن مراکز خرید را نداشته باشند و در آنها خبری از مارک های روز دنیا نباشد، اما بهتر از آن در خود شور و جنبشی جای داده اند که گشت و گذار در آنها را به یکی از باید های سفر به دبی تبدیل کرده است.

در ادامه با بهترین مراکز خرید دبی برای خرید آشنا خواهید شد با ما در مجله دلگرم همراه شوید :

مرکز خرید وافی دبی از مراکز خرید معروف دبی | wafi mall

مرکز خرید وافی دبی

بازار وافی در سال 2001 تاسیس شده و در جاده اود مدها | Oud Medha واقع شده است. مرکز خرید وافی یکی از فروشگاه‌های منحصر به فرد در میان مراکز خرید دبی است که به خاطر ساختار شکل هرم، مجموعه آثار هنری و تم مصری در سراسر منطقه شناخته شده است.

این بازار تقریبا 350 فروشگاه پوشاک، صنایع دستی، دکور و لوازم جانبی دارد. جاذبه اصلی آن چند مرکز برجسته شکوفایی است که معروف‌ترین آن آبگرم کلئوپاترا است.

آدرس مرکز خرید وافی دبی : Oud Metha Rd - Dubai - United Arab Emirates

نحوه‌ دسترسی به مرکز خرید وافی دبی :

این مرکز خرید دیدنی تنها 10 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی و جاده شیخ زاید فاصله دارد. شما می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس از فرودگاه به مقصد بازار وافی بروید - مرکز خرید وافی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.


دبی مال : مرکز خریدی که باید در دبی از آن خرید کنید | Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال

دبی مال، واقع در نزدیکی برج خلیفه | Burj Khalifa، در جاده مرکز مالی، به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان تعیین شده است.

درواقع دبی مال یکی از بهترین مکانهای خرید در دبی با بیش از 1200 فروشگاه لوکس و برند‌های معروف، باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، سالن یخ، سینما ریل، پارک تم، چشمه‌های دبی و رستوران‌های متعدد است.

علاوه بر این،دبی مال جاذبه ای برای دوستداران شکلات و آب نبات نیز است چرا که دنیای شکلات هرشی | Hershey و فروشگاه کندلیشس | Candylicious ، دبی مال را به دنیای رویایی شکلاتی تبدیل کرده اند و در آن همه محصولات هرشی و انواع مختلف آب نبات را به فروش می رسد.

اگر برای ماه عسل در دبی باشید و یا با خانواده خود برای سیاحت به دبی آمده باشید، دبی مال مرکز خرید و جاذبه توریستی است که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید.

نشانی مرکز خرید دبی مال : Financial Center Rd - Dubai - United Arab Emirates

نحوه‌ دسترسی به این مرکز خرید دبی مال :

خود را به ایستگاه مترو دبی برسیانید و از آنجا مستقیم به شمت مرکز یا ایستگاه Burj Khalifa بروید، از آنجا نیز با یک پیاده روی در تونل شیشه ای پیاده روی به دبی مال برسید.


مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگ ترین مراکز خرید دبی | ibn battuta dubai mall

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

بزرگترین بازار جهان در جاده شیخ زاید واقع شده است و به افتخار جهانگرد عرب ابن بطوطه طراحی شده و اسم آن نیز از اسم ای شخصیت گرفته شده است.

این هم یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی است، این مرکز به 6 بخش تقسیم شده است: هند، چین، تونس، مصر، ایران و اندلس، و نزدیک به 275 مغازه دارد.

در واقع این بخش‌ها نشان دهنده مناطق سفر ابن بطوطه است و نمایشگاه‌های زیادی از این مکان‌ها را نشان می‌دهند. بخش چین دارای مرکز نمایشگاهی است که میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی است.

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه : Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

نحوه‌ دسترسی به مرکز خرید ابن بطوطه :

مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه متروی ابن بطوطه قرار گرفته است، بنابراین سفر با مترو بهترین گزینه برای رسیدن به این مرکز خرید است.


مرکز خرید سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی | City Centre Deira

 مرکز خرید سیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دیرا یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در دبی است که در کنار ساحل بندر سعید واقع شده است. این بازار شامل تمام مارک‌های اصلی لباس، الکترونیک، زیور آلات و همچنین محصولات محلی از ابریشم، قیشر و فرش است. در کنار مغازه‌ها، مرکز خرید یک سینما، یک باشگاه بولینگ و یک سیاره جادویی برای بچه‌ها نیز وجود دارد.

نشانی مرکز خرید سیتی سنتر دیره : 8th St - Dubai - United Arab Emirates

نحوه‌ دسترسی به مرکز خرید سیتی سنتر دیره :

برای دسترسی به سیتی سنتر دیرا از مترو استفاده کنید و یا تاکسی مستقیمی بگیرید. همچنین، این مرکز خرید از 11 هتل بزرگ در دبی سرویس یا شاتل رایگان نیز دارد.


مرکز خرید امارات دبی مرکز خرید مدرن دبی، بازاری برای عاشقان مد و فشن | Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات دبی

بازار امارات با 475 فروشگاه برتر از مد، سبک زندگی، ورزش، الکترونیک، دکور خانه است و با زمین بازی سیاره زمین جادویی برای کودکان و سینمای چند منظوره تجربه فوق العاده‌ای به توریستان تور دبی ارائه می‌دهد.

شگفت‌انگیزترین بخش آن Ski Resort- جایی است که شما می‌توانید به ماجراجویی اسکی بپردازید. مرکز خرید امارت جایی است که تجربه خرید فراموش نشدنی متفاوت دبی را کسب می‌کنید، پیس آن را از دست ندهید.

نشانی مرکز خرید امارت دبی : Dubai - United Arab Emirates

نحوه‌ دسترسی به مرکز خرید امارت :

با مترو به ایستگاه مترو بازار امارات بروید و سپس از مسیرهوایی به سمت مرکز خرید بروید.


بازار‌ها در دبی

در بازار های دبی شاید خبری از برند و مارک های روز دنیا نباشد، اما در عوض سفرتان به دبی با شور و هیجان خیابان ها و مغازه های محلی عربی کامل خواهد شد.

بازار طلا دبی : بازار پر زرق و برق دبی | Gold Souk

 بازار طلا دبی

بازار طلا دبی محبوب‌ترین بازار دبی است و حتی اگر شما هیچ برنامه خریدی نداشته باشید، حتما باید سری به این بازار بزنید.

به دیره دبی بروید تا در آن در مجاورت مجتمع دبی، پیاده‌روهای پوشیده با مغازه‌های جواهرات پر زرق برق را ببینید.


بازار ادویه دبی : بازاری خاص از جنس قاره آسیایی | Spice Souk

بازار ادویه دبی

تنها کمی آن طرف تر از بازار طلا، بازار ادویه دبی قرار گرفته است، این بازار، منطقه دیگری با مغازه‌های کوچک بسیار است که در آن طیف وسیعی از ادویه جات و گیاهان مانند زعفران، زردچوبه، میخک، فلفل، دارچین، هل نارنج، گشنیز و سماق به فروش می‌رسد.

راهروهای باریک توسط رایحه عجیب و خاص ادویه جات، ترشی جات و همچنین برنج باسماتی، میوه‌های خشک، آجیل، کلوچه ماسالا و توتون و تنباکو احاطه شده است.

اگر غذاهای دبی را دوست داشته باشید، ممکن است بخواهید این ادویه‌ها را نیز امتحان کنید و از آنها در غذاهای خودتان استفاده کنید!


بازار عطر و ادکلن دبی : شهر عطر و ادکلن برای عاشقان بو | Perfume Souk

بازار عطر و ادکلن دبی

یکی از مراکز خرید مهم در دبی، بازار عطریات با یک پاساژ باریک است که در آن مغازه‌های کوچک عطرهایی آن عطرهای محلی عربی گرفته تا عطرهای بین‌المللی برند عرضه می‌کنند.

در بازار ادکلن دبی همچنین می توانید پودر، کریستال، چوب و سنگ خوشبو نیز تهیه کنید، Frankincense از معروف‌ترین آنهاست.

نحوه‌ دسترسی به بازار عطر دبی :

برای رسیدن به بازار عطر و ادکلن دبی می توانید اتوبوس یا تاکسی بگیرید. بازار طلا، بازار ادویه جات و بازار عطریات نزدیک به ایستگاه متروی الراس قرار دارند، بنابراین سفر با مترو یک گزینه عالی است. فقط ماشین خود را به این منطقه بسیار شلوغ نیاورید چون پیدا کردن جای پارک چالش بزرگی است.


بازار پارچه بازاری رنگارنگ در دل دبی | Textile Souk

در بور دبی، بازار پارچه شامل مغازه‌هایی با انواع مختلف پارچه نظیر ابریشم، قیشر، پشم، پنبه، پوشاک سفارشی، کفش و سوغات است.


بازار مینا دبی یکی از بازار های سنتی و محلی دبی | Meena Souk

بازار مینا در دبی یک بازار محلی در بور دبی، در مجاورت منطقه آلبستاکیا است. منطقه بازار برای جواهرات و جواهرات عروسی، ساعت، منسوجات، مبلمان و لوازم جانبی و ادویه‌جات هندی زبانزد است.

نحوه‌ دسترسی به بازار مینا دبی :

بازار مینا در نزدیکی ایستگاه متروی الفاهیدی در خط سبز قرار دارد.

separator line

بیشتر بخوانید :

هزینه زندگی در دبی چقدر است؟

دانستنی های سفر به دبی

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (آدرس مرکز خرید دبی | با مراکز خرید در دبی آشنا شوید .) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits