دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه به مرکز خرید اولیویوم برویم ؟
8
زمان مطالعه: 4 دقیقه
استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که ایرانی های زیادی علاقمند هستند به آنجا سفر کنند و به مرکز خرید اولیویوم سر بزنند. با ما در دلگرم همراه باشید تا بدانیم چگونه به مرکز خرید اولیویوم برویم .

مرکز خرید اولیویوم استانبول کجاست؟

یکی از مراکز خرید قدیمی و پرطرفدار در میان ایرانی‌های، اُلیویوم استانبول است. معمولا ایرانیانی که به استانبول سفر می‌کند حتما سری به اُلیویوم می‌زنند. این مرکز خرید محبوب کجاست؟ در الیویم چه خواهیم دید؟

الیویوم در محله زیتین بورنو قرار گرفته است. خیابان مُعَمَر آکسوی محل قرارگیری این مرکز خرید نام آشنا برای ایرانی‌هاست.

این مرکز خرید که در قسمت کارگرنشین استانبول، یعنی محله‌ی «زیتین بورنو» قرار دارد، همیشه در حراج است.

و کالاهایی که ارایه می‌دهد، اگرچه ممکن است چندان مد روز نباشند، اما کیفیت خوبی دارند. از اولیویوم می‌توانید، سوغات خوبی برای عزیزان‌تان بخرید.

همچنین باید متذکر شویم که پاساژ اولیویوم سه شنبه ها ، سه شنبه بازار دارد و بهترین فرصت برای خرید می باشد.

چگونه به مرکز خرید اولیویوم برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید اولیویوم باید سوار متروی M2 شده و در ایستگاه YENI KAPI پیاده شویم، سپس سوار مترو به سمت (M1a (havalimani شده و ایستگاه زیتین بورنو(zeytinburnu) پیاده شویم .

از درب خروجی متروی زیتین بورنو به سمت راست رفته وارد ورودی اتوبوس ها شده (buss and mini buss) از پله برقی پایین رفته و درست کنار پله برقی دلموش( ون) هایی هستند که به پاساژ اولیویوم می روند قیمت ون برای هر نفر 3 لیر است.

مسیرهای رسیدن به مرکز خرید اولیویوم

اگر در میدان تقیسم هستید می توانید با سوار شدن یکی از وسائل نقیله مانند فونی کولر به این مسیر برسید. فونی کولر از تکسیم تا کاباتاش که زمان ۲ دقیقه ای طول می کشد تا این مسیر را طی کند.

پس از رسیدن به کاباتاش سوار تراموا شوید و به زیتین برونو که رسیدید کمی قدم بزنید تا به مرکز خرید برسید.

ساعت کار اولیویوم چطور است؟

این مرکز خرید صبح از ساعت 10 تا شب همین ساعت باز است. اوج شلوغی این مرکز خرید بین ساعت 2 تا 3 عصر است.

می‌توانید زمان خریدتان را با توجه به این ساعت تنظیم کنید. معمولا افراد بین 45 دقیقه تا 2 ساعت در این مرکز خرید وقت می‌گذرانند.

در اولیویوم چه خواهیم دید؟

همانطور که در بالا اشاره شد به شما توصیه می‌کنیم سه‌شنبه بازار مرکز خرید اولیویوم را از دست ندهید. در روزهای سه‌شنبه هر هفته بسیاری از اجناس با قیمت‌های باورنکردنی به حراج گذاشته می‌شوند. از این نظر این مرکز خرید با راه‌اندازی سه شنبه بازار حرکت تازه‌ای را آغاز کرده است.

اولیویوم برای خرید کت و شلوار مردانه مرکز خرید بسیار مناسبی است. با حدود 100 یورو می‌توانید از بهترنی برندها کت و شلوارهای بی نظیری را خریداری کنید. البته با قیمت‌های کمتر از این مقدار هم امکان خرید برای‌تان وجود دارد.

تاریخچه مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم سال 2000 افتتاح شده است. در این مرکز خرید حدود 130 مغازه وجود دارد و برندهای اروپایی و آمریکایی در آن شعبه دارند.

قیمت اجناس در اینجا مناسب است. روزهای میانی هفته حدود 25 هزار نفر از اولیویم دیدن می‌کنند و شما هم می‌توانید جزء همین دوستان باشید.

آخر هفته‌ها این رقم به حدود 40 هزار نفر می‌رسد که حدود 1000 نفر از آنها توریست و گردشگر هستند . این مرکز خرید اوت‌لت است و تا مدت‌ها تنها مرکز اوت‌لت استانبول به شمار می‌رفت.

separator line

آدرس ایاصوفیه | چگونه به ایاصوفیه در استانبول برویم ؟

همه مراکز خرید استانبول در یک نگاه

۱۰ رستوران برتر در استانبول + عکس و آدرس

راهنمای سفر به شهر زیبای استانبول و هزینه های آن

این جاذبه های دیدنی در استانبول را هرگز از دست ندهید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits