دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید باکو همراه با آدرس
5
زمان مطالعه: 9 دقیقه
امروز مراکز خرید باکو و بهترین و ارزانترین مراکز خرید را در اختیارتان قرار می دهیم .

آشنایی با مرکز خرید باکو همراه با آدرس مرکز خرید

با ما در مجله دلگرم همراه باشید تا مراکز خرید باکو و بهترین و ارزانترین مراکز خرید باکو با برندهای جهانی را با توضیحات کامل همراه با عکس در اختیارتان قرار دهیم .

مرکز خرید ۲۸ باکو (baku 28 mall)

مرکز خرید ۲۸ باکو (baku 28 mall)

بهترین مرکز خرید باکو می باشد. نام این مرکز خرید بر گرفته از مترو به همین نام(۲۸ مه) در کنارش می باشد.

مسافران تور باکو از هر هتلی در شهر باکو با سوار شدن به مترو می توانند به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند.

مرکز خرید 28 در 5 طبقه میباشد و برندهای جهانی و مطرح در اینجا بفروش می رسد. پس از خرید می توانید از فوت کرت های مجموعه غذا میل نمائید.

مرکز خرید ۲۸ باکو در یکی از مناطق پر جنب و جوش باکو واقع شده است و حدود 70 مارک تجاری بین المللی و محلی و 16 کافی شاپ و رستوران و 28 سینما (محبوب ترین سینما شهر باکو اینجا قرار دارد) و 350 فضای پارکینگ در دسترس شما مسافران تور باکو قرار می دهد.

آدرس مرکز خرید باکو : N.Narimanov street Tabriz 106A

Mall 28 - مرکز خرید Mall 28 - مرکز خرید 28 مال - مرکز خرید 28 مال باکو - مرکز خرید 28 می باکو

مرکز خرید پارک بلوار Park Bulvar

مرکز خرید پارک بلوار Park Bulvar

پارک بلوار باکو توسط کمپانی طراحی و مهندسی بین المللی URAL در سال 2010 در 6 طبقه برای خرید لوکس و گران از 100 ها برند جهانی در شهر باکو نزدیک ساحل دریای خزر و در فاصله چند دقیقه ای از ساختمان مجلس آذربایجان در زمینی به مساحت 17.000 متر مربع شروع به کار نمود.

پایتخت نشینان آذربایجان معمولا این مرکز خرید را برای خرید و تفریح انتخاب می کنند چرا که تمام نیازهای خرید با سوپرمارکت های بزرگ و بوتیک ها با لباس و کیف و کفش از برندهای جهانی در اینجا در اختیارشان می باشند.

جدا از لدت خرید مکانهای تفریحی برای کودکان مانند شهر بازی و 6 سالن سینما با فیلم های با کیفیت و چند بعدی و فود کورت های گسترده و جای پارک آسان برای پارک 550 خودرو همه را مجاب به انتخاب این مرکز خرید می نماید.

مسئولان شهر باکو با ساخت این بنا پر هزینه که نزدیک به 42 میلیون دلار هزینه ساخت آن شده است هزاران فرصت شغلی ایجاد نموده اند.

رستوران ها و فست فود کی اف سی با منو غذایی ترکی و ایتالیایی و مکزیکی و حتی غذای چینی و روسی و کافه ها و سینماها ، سالن بولینگ در طبقه 4 می باشد.

پارک سینما به مجموعه ای تشکیل شده از 6 سینما گفته می شود که فیلم های روز دنیا در آن به نمایش گذاشته می شود.

آسمان نما یا پلانتاریوم پارک بلوار به شبیه ساز (Simulator) آسمان و کهکشان گفته می شود که در این مرکز خرید شما را به دنیای کهکشانها می برد .

و در هنگام شب همراه با لذت تماشای آسمان در شب فیلم های مستند در این زمینه را با کیفیت ایده آل تماشا و برای ساعتی از دنیای روی زمین به آسمان پر ستاره پرواز نمائید.

آدرس مرکز خرید باکو : آذربایجان، باکو، بلوار پریمورسکی، خیابان نفت چیلار

separator line

پورت باکو Port Baku Mall

پورت باکو Port Baku Mall

خیلی از ایرانی ها مشتاقانه در جستجوی قسمت گمشده دریای خزر می باشند که در کشور آذربایجان و شهر ساحلی باکو واقع شده است.

شهری که به خوبی توانسته با مدرن شدن و رونق مراکز خرید میلیون ها توریست به سوی خود بکشاند. پورت باکو بهترین مرکز خرید باکو می باشد که به تازگی در در 25 سپتامبر 2014 افتتاح شده است.

مانند تمام مراکز خرید باکو در پورت باکو می توانید لذت خرید و گردش و شکمگردی را با هم تجربه نمائید. این ساختمان عظیم سه طبقه در مساحتی بالغ بر 32 هزار متر مربع چند صد برند جهانی را برای خرید شما آماده نموده است.

امکانات دیگر شامل شهربازی بامبل بی bumblebee، دفتر خدمات مشتری، پارکینگ 400 تایی برای خودرو، دستگاه خود پرداز و رستوران و کافی شاپ می باشد.

آدرس مرکز خرید باکو : آذربایجان، باکو، خیابان ۱۵۱ نفت چیلار

separator line

مرکز خرید گنجلیک باکو Gənclik Mall

مرکز خرید گنجلیک باکو Gənclik Mall

گنجلیک باکو مانند یک شهر کوچک با مساحت ۵۰.۰۰۰ متر مربع به یکی از بزرگترین مراکز خرید باکو تبدیل شده است دلیل نامگذاری آن نزدیکی به ایستگاه مترو و محله ای به نام گنجلیک باکو می باشد.

در کل این ساختمان عظیم 7 طبقه با تفکیک 2 طبقه زیرزمین برای پارکینگ با ظرفیت 400 جای پارک می باشد.

و طبقات بالا انواع برندهای جهانی لباس و پوشاک و طلا و جواهرات را درون خود جای داده است. شهربازی و سینما و بولینگ و فود کرت و انواع رستوران و کافی شاپ از امکانات رفاهی این مرکز خرید می باشد.

به اعتقاد خیلی از مردمان محلی آذربایجانی بزرگترین و مهمترین مرکز خرید باکو، مرکز خرید گنجلیک می باشد.

یکی از نقاط ضعف و یا قوت گنجلیک اینست که در میان راهروها و طبقات نیمکتی برای نشستن وجود ندارد در ماه نوامبر 2016 در طبقه 3 فروشگاه بزرگ گنجلیک باکو بزرگترین سینمای کشور آذربایجان به نام دالبی اتمز Dolby Atmos افتتاح شد.

این سینما بدلیل داشتن صدای سه بعدی فیلم های با کیفیت فوق العاده را با جلوه های شنیداری نمایش می دهد.

در نزدیکی بازار گنجلیک مرکز فرهنگی حیدر علی اف در فاصله 1.6 کیلومتری و پارک افسران 2.3 کیلومتر همچنین تئاتر اپرا و باله آذربایجان 3 کیلومتر ی گنجلیک است.

اگر در مراکز خرید دبی رفته باشید گنجلیک مرکز خرید ساده با قیمت متوسط است دو فروشگاه بزرگ اسباب بازی برای بچه ها وجود دارد و طبقه بالا کافه ها با انواع نوشیدنی های و مواد غذایی است پیشنهاد ما سیب زمینی Kumpir است که سالاد زیادی در آن وجود دارد. بسیار خوشمزه و ارزش پولی که پرداخت می کنید را دارد.

آدرس مرکز خرید باکو : 14Fatali Khan Khoyski, Baku, Azerbaijan

separator line

مرکز خرید بینه و صدرک باکو Sadarak & Bina

مرکز خرید بینه و صدرک باکو Sadarak & Bina

با توجه به این که در میان گردشگران، تور باکو کسانی هستند که به دنبال خرید بسیار ارزان هستند، برای این موضوع ما دو تا مرکز خرید، که در حومه باکو منطقه Lokbatan در جنوب شهر منطقه Qaradagh واقع شده اند را به شما پیشنهاد می کنند.

این مراکز خرید، مرکز خرید صدرک و مرکز خرید بینه هستند که در فاصله 6.6 کیلومتری دریای خزر می باشند.

شما می توانید با اتوبوس یا تاکسی به این مراکز خرید بروید در اینجا شما تقلید زیادی از همه برند های تجاری (اغلب اصلی ترین و نه از بالاترین کیفیت) را پیدا می کنید.

این دو مرکز خرید را می توان برای کسانی که مایل به خرید وسایل آشپزخانه ارزان قیمت و سایر اقلام خانوار هستند پیشنهاد نمود.

آدرس مرکز خرید باکو : حومه باکو منطقه Lokbatan

separator line

مرکز خرید AVM نخجوان باکو

مرکز خرید AVM نخجوان باکو

مرکز خرید AVM نخجوان باکو یکی از مراکز خرید و توریستی منطقه قفقاز می باشد. که انواع برندهای جهانی و پوشاک و لوازم خانگی همراه با سینما و بولینگ و فوت کرد در آن وجود دارد.

اگر با کودکان با تور نخجوان و یا تور باکو به این مرکز خرید می روید نگران نباشید چرا که شهربازی برای کودکان شما در این مرکز خرید وجود دارد.

separator line

مرکز خرید ای اف باکو آذربایجان AF

مرکز خرید ای اف باکو آذربایجان AF

مرکز خرید ای اف باکو آذربایجان توسط کمپانی هولدینگ AF HOLDING که مدیریت املاک و مستغلات، ساختمان، شرکت های تجاری هتل و شرکت های داخلی و خارجی در عرصه اجتماعی و فرهنگی اقتصاد کشور آذربایجان فعالیت می کند. یک بازار بزرگ به نام ای افAF باکو را در خیابان Samad Vurgun را ساخته است.

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در شهر با مغازه های مختلف از مارک های خیابانی برندهای محبوب و بوتیک های پر جنب و جوش است که در سال 2011 در خیابان صمد ورگان خیابان 34 می باشد.

آدرس مرکز خرید باکو : Samad Vurghun, 34, Baku, Nasimi, AZ1014

separator line

مرکز خرید نرگس باکو Nargiz

مرکز خرید نرگس باکو Nargiz

مرکز تجارت نرگس پاساژ منحصر به فرد خرید درست در قلب باکو در میدان فواره ها است که دارای بوتیک های شناخته شده در جهان، چندین رستوران با تراس باز در طبقات بالا و ساخته شده از شیشه و بتن است.

یک رستوران پشت بام مرکز خرید نرگس به نام McDonalds است. رستوران مک دونالد چند سال پیش توسط گروه ISR ساخته شده است.

شهروندان و بازدیدکنندگان باکو فرصت مناسبی برای ترکیب خرید با استراحت و تفریح در مرکز خرید نرگس باکو خواهند داشت.

Nargiz مشتق شده از اسم گل نرگس است و در میدان چشمه کنار کلیسا کوچکی واقع شده است. فقط چند مغازه در این بازار وجود دارد.

مغازه اصلی از برندهای مانند Bershka و Zara است. پارکینگ زیرزمینی در این مرکز خرید وجود دارد.

separator line

مرکز خرید آیگون باکو Aygun Mall

مرکز خرید آیگون باکو Aygun Mall

آیگون باکو مرکز خرید کوچک و خلوت و مقرون صرفه در منطقه Bakikhanov با برخی از مارک های خوب که قیمتها به اندازه کافی عادلانه هستند!

دارای بولینگ و سینما شما می توانید با دوستان و خانواده تان در فود کورت های آیگون باکو غذا میل نمائید.

این مرکز خرید تنها یک سرویس بهداشتی در یک مرکز فروش نسبتا بزرگ در 5 طبقه دارد آن هم در طبقه چهارم است.

سینمای Premium CinemaPlus در طبقه 3 مرکز خرید آیگون باکو واقع شده است. سینما دارای 7 اتاق و 395 صندلی است که از استانداردهای بین المللی برخوردار است.

سالنها با صندلی های راحت و طبقه ای مجهز شده اند."Aygun City" یک مرکز خرید است که که در سبک زندگی مدرن همه چیز را شامل می شود افتتاح رسمی این مرکز در 8 مارس 2012 بود.

Aygun ، مرکز بهداشتی برای زنان، مرکز تفریحی کودکان، کافی نت ها و غیره ارائه می دهد. در مرکز خرید Aygun City شما می توانید محصولات شرکت های شناخته شده را خریداری کنید.

مرکز خرید با مساحت 40،000 متر مربع است. این ساختمان 5 طبقه دارای 110 فروشگاه و کیوسک، پارکینگ در فضای باز و در محیط داخلی، مرکز تفریحی، رستوران و زمین های بازی کودکان است که می توانید زمان زیادی را با بچه های خود صرف کنید.

آدرس مرکز خرید باکو : Bakı, Sabunçu, Bakıxanov qəs. Gənclik küç. 29

separator line

بیشتر بخوانید :

هزینه های سفر زمینی به باکو و زیبایی این شهر

از هزینه های سفر در باکو بیشتر بدانید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی مرکز خرید باکو همراه با آدرس) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits