دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم
5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دنیای زیر آب بهترین مکان برای شنا و غواصی در دنیا و با آب بسیار تمیز و شفاف؛ مالدیو هرکسی را که علاقمند به ورزش ها و تفریحات دریایی هست را وسوسه گرفتن قیمت تور مالدیو می کند. تنوع و غنی بودن این...

دنیای زیر آب

بهترین مکان برای شنا و غواصی در دنیا و با آب بسیار تمیز و شفاف؛ مالدیو هرکسی را که علاقمند به ورزش ها و تفریحات دریایی هست را وسوسه گرفتن قیمت تور مالدیو می کند.

تنوع و غنی بودن این کشور هم باعث تعجب است؛ صخره های مرجانی خیره کننده، غارهای باشکوه و ماهی های گرمسیری رنگارنگ و ... همه اینها در هنگام غواصی می بینید. در قسمت های عمیق تر سفره ماهی مانتا (دیو)، لاک پشت، کوسه و حتی بزرگترین ماهی های دنیا، نهنگ و وال.

بهترین نکته می دونید چیه؟ آب خیلی گرمه و حتی یک نفر هم با کت و شلوار نمی بینید!! راحته راحت...

ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم

به مالدیو خوش آمدید، جایی که شن ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می زنند، جایی که ماهی با خوشحالی در آب های گرم اقیانوس هند شنا می کنند، جایی که هوای آن مثل یک رویا است و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد!

مالدیو، طلوع و غروب آفتاب جادویی و خیره کننده را در تمام سال به نمایش می گذارد و همانند سایر کشورهای گرمسیری فصل خشک و مرطوب دارد. آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی با نسیم خنک دریا و باران های دوره ای جبران می شود. مالدیو، بهشت ساحل های طبیعی و بکر گرمسیری، که از 1،919 جزیره مرجانی که در 26 گروه جزیرهای Atoll (جزیره یا زنجیره ای از جزایر تشکیل شده از مرجان) که 200 جزیره آن مسکونی و 80 جزیره آن استراحتگاه توریستی می باشد.

حتما قبلا عکس هایی از مالدیو دیده اید: ویلاهای زیبا و اختصاصی بر روی آب هاب آبی و شفاف، سواحل سفید ماسه ای و غروب های دیدنی. مالدیو مکانی نیست که بتوان با عکس آن را نمایش داد، حتما باید به این مکان رفت و آن را دید.

مالدیو به جاذبه های دنیای زیر آب اش معروف است. غواصی در آب های عمیق آن با گونه های مختلف گیاهان دریایی و بیش از 2000 گونه ماهی از ماهی های مرجانی تا کوسه ها تا مارماهی های رنگین و تا سفره ماهی ها و حتی نهنگ ها باورنکردنی است، در برخی از قسمت های آن آب های روشن و تمیز و کم عمق محل مناسبی برای غواصی سطحی می باشد.

مالدیو یک مقصد عالی، برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی همراه با ماجراجویی و گشت و گذار عاشقانه دو نفره و یا خلوتگاهی برای آرامش است.

آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس های ارائه دهنده تور مالدیو به صورت مستقیم و بی واسطه به این مقصد رویایی و سراسر آرامش می باشد. همکاران ما در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همینطور داشتن نرخ های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.

ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم

به مالدیو خوش آمدید، جایی که شن ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می زنند، جایی که ماهی با خوشحالی در آب های گرم اقیانوس هند شنا می کنند، جایی که هوای آن مثل یک رویا است و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد!

ساحل های باورنکردنی

مالدیو خانه بهترین سواحل دنیا است؛ اینقدر زیبا که نمی توانید واقعا تحت تاثیر قرار نگیرید. امکان این هست که سواحلی در دنیا پیدا کنید که مرجان یا سنگریزه های خیلی کمی داشته باشند، ولی این قول رو بهتون میدم که در هیچ جای دنیا ماسه پودری و سفید تر از این ماسه پیدا نمی کنید، همین مورد باعث شده سالانه بیش از یک میلیون نفر از سراسر جهان به این بهشت کوچک، دور ولی معروف مسافرت کنند و از تور مالدیو استفاده کننده.

ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم

استراحتگاه برای همه

تعداد جزایر خصوصی در مالدیو بیشتر از 100 جزیره هست و هر هتل در مالدیو یک جزیره خصوصی است، پس تنها مشکل شما انتخاب یک هتل از بین این هتل ها است. تمامی برندهای هتل معروف دنیا در مالدیو در حال رقابت با یکدیگر هستند، از مستخدم شخصی برای اتاق ها و استخرهای خصوصی تا ماساژهای اختصاصی در اتاق ها و ...

این باعث تعجب نیست اگر کسانی که می خواهند ماه عسل بروند یا دنبال مکانی بکر و طبیعی برای گرفتن آرامش باشند، این کشور رو در صدر لیست کشورهای مورد علاقه برای سفرشون بذارند. اما به جز هتل های 5 و 6 ستاره، گزینه های زیادی وجود داره!

ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم

مسافرت انفرادی

در ده سال گذشته مالدیو تغییرات زیادی را داشته است؛ چون خیلی از جزیره های غیر ساکن برای ساخت هتل مجوز گرفتند. این حرکت باعث شد که مسافران از مردم محلی مالدیو – مسلمان – جدا شوند. همین مسئله باعث شده که مسافرانی که Backpacker مسافرت می کنند زیاد تمایلی به رفتن به مالدیو نداشته باشند. دسترسی به این جزیره ها هم با کشتی های عمومی، قایق های پرسرعت اختصاصی هر هتل و پروازهای داخلی است. تمام این کارها باعث شده که هر مسافری با هر بودجه ای بتواند تور مالدیو را خریداری کند.

ما رویای زیر آب را در تور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم

رتبه بندی

در رتبه بندی سفرهای جهان که توسط تجزیه و تحلیل نظرات متخصصان و کاربران است، مالدیو رتبه های زیر را در برای یک مقصد مسافرتی در دنیا گرفته است:

  • دومین؛ در بهترین مکان برای مسافرت در آسیا
  • چهارمین؛ در داشتن ساحل های آرامش بخش
  • پنجمین؛ در بهترین مقاصد ساحلی برای ماه عسل
  • هفتمین؛ در بهترین مقصد ماه عسل
  • پانزدهمین؛ در بهترین سواحل در کل دنیا
  • بیست و نهمین؛ در بهترین کشورهای دنیا برای مسافرت
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
    سعادت آباد، روبروی بیمارستان مدرس، شرکت هواپیمایی سام سیر
  • 22376866 و خط ویژه ۲۳۲۴
  • 22376864
  • info@sam-sair.com

برای دیدن قیمت های آفر روی لینک زیر کلیک نمایید.
منبع: تور مالدیو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits