دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سفر به مدرن‌ترین شهر‌های آسیا
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
گشت و گذار در شهرهایی مدرن، با آسمان‌خراش‌های بلند، تنوع خوبی برای آغاز تابستانی هیجان‌انگیز است. مخصوصا که این شهر‌ها با داشتن سواحلی زیبا و دریایی شفاف برای تفریحات ساحلی هم شرایط خوبی داشته باشند.

گشت و گذار در شهرهایی مدرن، با آسمان‌خراش‌های بلند، تنوع خوبی برای آغاز تابستانی هیجان‌انگیز است. مخصوصا که این شهر‌ها با داشتن سواحلی زیبا و دریایی شفاف برای تفریحات ساحلی هم شرایط خوبی داشته باشند.

شهر‌های آسیا

تور تایلند؛ سرزمین ماساژهای‌ شفابخش

در تور‌ تایلند به بانکوک وارد می‌شوید. این سرزمین خواستگاه انواع ماساژ درمانی‌هاست و برای تجدید قوا و ورود آرامش و شادی به روز‌هایتان بهترین کشور است. انواع این ماساژها با بهبود جریان خون، به بهبود عملکرد ماهیچه و مفاصل کمک می‌کنند و آرامشی روحی را شامل می‌شوند.
برای خوردن غذاهای خیابانی جذاب و خریدهای ارزان به خیابان سوخومویت و میدان سیام بروید. آنچه در مورد این سرزمین باید به‌خاطر بسپارید، این است که شما وارد دنیای ناشناخته‌ای می‌شوید که در هر نقطه‌ای از این سرزمین باید کشف کنید. به سمت قسمت قدیمی شهر بروید، در قسمت گرند‌پلاس مجموعه‌ای از معابد زیبای تایلندی را می‌بینید که با آن معماری زیبا و خاص خودنمایی می‌کنند، اگر خوشتان آمد، حتما به معبد وات ارون هم بروید که در کنار رود چائو فرایا قرار گرفته، اینجا به معبد سپیده دم هم مشهور است زیرا که هنگام طلوع خورشید، نور زیبایی بر بدنه‌ی این معبد می‌افتد و جلوه طلایی و خاص به آن می‌دهد.

در اینجا بهترین هتل‌ها را خیلی ارزان‌تر از همه جای دنیا رزرو می‌کنید. اگر در بانکوک هتل سه ستاره گرفتید، حتما در پاتایا یا پوکت هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید و از خدمات و امکانات عالی این هتل‌ها لذت ببرید. یادتان بماند از خدمات ماساژ هتل حتما جویا شوید. البته لازم به ذکر است که تمام هتل‌هایی که توسط آژانس مقتدر سیر تابان در تور‌های مختلف تایلند ارائه شده‌اند دارای صبحانه رایگان هستند.

شرکت‌های هواپیمایی عمان ایر و ماهان به مقصد تایلند پرواز دارند که البته با پرواز ماهان مستقیم و راحت‌تر به مقصد می‌رسید. بعد از ورود به فرودگاه، یک سیم کارت رایگان تایلندی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در دسترس و آنلاین باشید و به همراه ترانسفر رایگان آژانس به هتلتان می‌رسید. در هر مقصد شما یک گشت شهری رایگان به همراه لیدر فارسی زبان دارید که هر سوالی در مورد راهنمایی گردشگری داشتید را می‌توانید بپرسید و با اطلاعات کامل تمام شهر را بگردید.
در پاتایا رفتن به پارک‌های آبی پر هیجان را فراموش نکنید و اگر در پوکت زیبا بودید حتما به دیدن جزیره جیمز باند بروید.
جذابترین سفر به همراه ناشناخته‌ها و غذاها، نوشیدنی‌ها و میوه‌های جدید در انتظار شماست. با تماس با کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تعطیلات فراموش نشدنی در تایلند بسازید.

تجربه اسکی در گرم‌ترین فصل سال با تور دبی

بهترین وقت سفر به دبی همین روز‌هاست، مخصوصا اگر به دنبال تفریحات پارک آبی یا اسکی باشید. در امارات مال دبی، بهترین سرگرمی‌ها را برای خانواده‌ها و گردشگران گرد هم آورده‌اند تا شما بتوانید هر موقع که دلتان خواست به دبی سفر کنید.
این روز‌ها ارزان‌ترین نرخ هتل‌ها شامل حالتان می‌شود و در تمام مراکز خرید با تخفیف‌های خوبی رو به رو می شوید و درواقع بیشتر از ارزش پولی که پرداخت می‌کنید خرید می‌کنید و خدمات دریافت می‌کنید.

سفر به مدرن‌ترین شهر‌های آسیا

اگر در قسمت دیره اقامت دارید، حتما به مرکز خرید دیره سیتی سنتر هم سری بزنید و تجربه قایق سواری در خور دبی را از دست ندهید، مخصوصا اگر با غروب خورشید همراه باشد.
بهترین هتل‌های دنیا را در جمیرا و خیابان شیخ زائد می‌بینید. اگر از مهمانان هتل جمیرا باشید به صورت رایگان می توانید از پارک آبی معروف جمیرا استفاده کنید. البته ورود به این پارک آبی هیجان‌انگیز برای همه آزاد است. با خرید بلیط این پارک آبی می‌توانید یک روز کامل را در آن خوش بگذرانید، تمامی تجهیزات این پارک با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند که شما تجربه بهترین پارک آبی زندگیتان را داشته باشید.

در تمامی هتل‌های تور دبی شما دارای صبحانه هستید و البته با توجه به سرویس هتل‌ها برخی شام و نهار هم سرو می‌کنند. برای بررسی دقیق هتل‌ها و امکانات آنها حتما وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان را بررسی کنید.
تور‌های دبی با شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر انجام می‌شود که البته فرودگاه خط هوایی ایر عربیا شارجه است و کمی با دبی فاصله دارد اما پروازهای ارزان‌تری دارد.
شما با حدود هزینه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان که شامل تمام خدمات صدور ویزا برای گردشگران، و همین‌طور ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان است، می‌توانید حدود ۳ شب و چهار روز به دبی سفر کنید و این تور بهترین انتخاب برای سفر‌های آخر هفته است. با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور دبی مورد سلیقه خود را رزرو کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits