دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تور استانبول و تور گرجستان دو مقصد جذاب و ارزان بهاری
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اردیبهشت ماه بهترین زمان سفر محسوب می شود روز‌های دلچسب بلندی داریم و استفاده کامل از زمان سفر امکان پذیر است در این روز‌ها که دلار وضعیت عجیبی دارد و سفر های دور نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد...

اردیبهشت ماه بهترین زمان سفر محسوب می شود روز‌های دلچسب بلندی داریم و استفاده کامل از زمان سفر امکان پذیر است در این روز‌ها که دلار وضعیت عجیبی دارد و سفر های دور نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد بهتر است برای سفر‌های چند روزه به استانبول و یا گرجستان سفر کنید که به سادگی می‌توانید لیر و لاری با خود ببرید و از خرید هزینه به مراتب ارزان تر در سفر بهاری خود لذت ببرید.

استانبول؛ شهری عاشقانه با غروب دریای مرمره


تور استانبول همیشه بهترین انتخاب برای سفر کوتاه مدت و لذت کامل از روز‌های سفر است
این شهر توریستی که مناسب برای هر مدل سفری است در این روز های بهاری اردیبهشت لطفی دو چندان دارد نه چندان گرم است و نه چندان سرد که اذیت شوید. در طول روز از قدم‌زدن زیر نور آفتاب در کوچه‌های سلطان احمد و خیابان استقلال لذت می‌برید و در طول شب در کنار بوسفور از نسیم ملایم دریای مرمره سرمست می‌شوید.
در استانبول تمام رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا شعبه دارند اما کباب ترکی چیز دیگری است در میدان تقسیم می‌توانید به رستوران فاروس بروید غذاهای ترکی لذیذ آن را امتحان کنید. اما یکی از معروف‌ترین‌ها که حتما باید امتحان کنید کوفته علی‌بابا است یک رستوران قدیمی با بیش از صد سال قدمت است؛ هزینه حدود ۱۷ لیری هم برای هر غذا پرداخت و یادگاری خوشمزه‌ای از ترکیه را به خاطراتتان اضافه می‌کنید . اگر عصر به کنار بوسفور رسیدید حتما در رستوران های کنار پل خود را به غذا‌های دریایی در کنار دریای سیاه که واقعا ترک‌ها مهارت خاصی در طبخ آن دارند مهمان کنید.

تور استانبول و تور گرجستان دو مقصد جذاب و ارزان بهاری

تمامی هتل‌های استانبول با کیفیتی بسیار خوب و دارای استاندارد های اروپایی هستند از طراحی و خدمات مهمانداری آنها لذت می‌برید و اصلا بخشی از لذت سفر اقامت در هتل‌های جذاب و جالب استانبول با صبحانه‌های خوش‌طعم و لذیذ ترکی است. آژانس مقتدر سیر تابان با سال ها تجربه با نگاهی ظریف هتل‌های بسیار مناسب و خوش مسیر در رده و قیمت‌های مختلف برای هر بودجه‌ای در نظر گرفته که بهترین شرایط را در سفرتان تجربه کنید.
در این روز ها که هنوز به تعطیلات نرسیده ایم نرخ ارزان تری از قیمت‌های همیشگی بلیت در اختیار مسافران قرار گرفته برای شما سفر به استانبول راحت تر از تصورتان است ورود به خاک ترکیه نیازی به ویزا ندارد فقط کافی است گذر نامه شما ۶ ماه اعتبار داشته باشد با توجه به اینکه شرکت‌های هواپیمایی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس پروازهای متعددی را برای استانبول دارند دامنه انتخاب زیادی برای نوع پرواز و هزینه دارید اما این قانون همیشگی است که بهترین نرخ و ساعت زودتر از همه پر می‌شوند پس درنگ نکنید و برای سفری چند روزه چمدان ببندید.

اگر با کودکان سفر می کنید پیشنهاد می‌کنیم یک روز به جزیره بیوک‌آدا بروید در کنار بوسفور سوار کشتی شوید و در جزیره پیاده شوید در اینجا هیچ ماشینی تردد ندارد در این جزیره بسیاری از سریال‌های ترک فیلم‌برداری شده اند. می‌توانید دوچرخه اجاره و در ساحل دوچرخه‌سواری کنید و همراه بچه‌ها خوش بگذرانید.
فرصت را از دست ندهید و تا شهر های توریستی شلوغ نشده‌اند و می‌شود راحت تر به بازدید اماکن دیدنی رفت و از امکانات توریستی در سفر استفاده کرد بار سفر ببندید مخصوصا این که تعطیلات هم شروع نشده و تور ها در ارزان ترین حالت قرار دارند. بهترین امکانات را در لوکس‌ترین هتل‌ها می‌توانید با مناسب‌ترین و ارزان‌ترین نرخ دریافت کنید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

گرجستان؛ شهری تاریخی و اروپایی
تفلیس شهری است جذاب و هیجان‌انگیز هم از نظر دیدنی‌های خاصش و هم از نظر خ۳۴وراکی‌ها و غذاهای خوشمزه و لذیذ گرجی که شما را عاشق خود می کند مطمئن باشید آنقدری به شما خوش می‌گذرد که وقتی به ایران برگردید هوس غذاهای خوشمزه ان را می‌کنید.
به گزارش ویرلن؛ در این روز‌های بهاری که طول روز بلند و شب هوا دلچسب شده بهترین زمان دیدن تفلیس است شهری تاریخی اما مدرن که با فرهنگ اروپای شرقی، مردمی دوست‌داشتنی و مهربان دارد در سفر به گرجستان نکته مهم این است که واحد پولشان هم لاری است و خرید‌های خوب و ارزانی هم می توانید انجام دهید. برای خرید از برند‌های معروف جهانی حتما به «تفلیس‌ مال» و «گود ‌ویل» بروید این مراکز خرید بزرگ و مدرن به راحتی یک روز از شما وقت می‌گیرند چون نه تنها مراکز خرید یزرگی هستند بلکه دارای سینما و رستوران و پارک بازی بچه‌ها هم هستند و تمام اعضای خانواده می توانند در آنجا گردش و خرید کنید.
برای گرفتن عکس‌های یادگاری به منطقه شهر قدیمی تفلیس بروید انجا بهترین نقاط را برای عکاسی دارد مخصوصا اگر در لحظه غروب آفتاب همراه همسرتان به آنجا برسید. قدم زنی در این روز‌های بهاری که تمام شهر جوان شده و نسیم بهاری عطر گل‌ها را در فضا پر کرده برای قدم زنی خیابان روستا‌ولی را انتخاب کنید چند ساختمان قدیمی زیبا هم در این خیابان از جمله موزه وجورد دارد بعد از عبور از این خیابان به میدان آزادی تفلیس میرسید که دور تادور آن پر است از کافه و رستوران‌هایی که غذاهای گرجی و اروپایی را به بهترین شکل سرو می‌کنند.

تور استانبول و تور گرجستان دو مقصد جذاب و ارزان بهاری


تور گرجستان در این روزها در ارزان‌ترین حالت خود قرار دارد چون هنوز تعطیلات تابستان و ازدحام گردشگران برای خرید تورها شروع نشده برایتان خرید تور و سفر راحت تر است حتی در تفلیس راحت تر به بازدید از جاهای دیدنی تفلیس می‌روید و آرامش دو چندان را تجربه می‌کنید. سفر به گرجستان در این چند سال اخیر به مراتب ساده تر شده چون گرجستان دیگر نیازی به ویزا ندارد و پرواز های متعددی برای رسیدن به گرجستان برنامه‌ریزی شده است. آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با برنامه‌ریزی دقیق و برقراری پرواز‌های قشم ایر بهترین تجربه سفر و پروازی را برایتان می سازد.
برای انتخاب تور مناسب سلیقه و انتخاب هتل با کارشناسان آژانس مشورت کنید توجه داشته باشید که هتل های گرجستان یا خیلی خوب هستند یا مورد قبولتان واقع نخواهند شد حد میانه ندارد به شما پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی خیال خودتان هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را که در پکیج های تور پیشنهاد شده انتخاب کنید که هم در منطقه خوبی واقع شده‌اند و هم خیالتان از هر جهت راحت باشد.
این روز‌های بهاری را در گرجستان کشور موسیقی و آواز خوش بگذرانید و از تخفیف‌های ویژه بهاری تور گرجستان استفاده کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits