دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با بهترین رستوران های شمال و غرب تهران + آدرس و تلفن
5
زمان مطالعه: 9 دقیقه
در این مطلب بهترین رستوران های شمال و غرب تهران را همراه با آدرس و تلفن معرفی می کنیم .

معرفی بهترین رستوران های تهران همراه با آدرس و تلفن

در کوچه ها و خیابان های تهران که رفت و آمد می کنید، تعداد زیادی از کافه ها و رستوران ها را می بینید که مشغول به کار هستند.

گاهی انتخاب از بین این همه رستوران و کافه برایمان بسیار سخت می شود و در نهایت مجبور می شویم به بخت و اقبال خود تکیه کنیم و نام یکی را از قرعه در بیاوریم.

در این قسمت از مجله دلگرم تلاش کرده ایم، بهترین کافه رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم تا شما با خیالی آسوده در یک مکان مطمئن و با کیفیت غذای خود را میل کنید. این رستوران ها همگی در شمال و غرب تهران قرار دارند.

رستوران مانسون تهران

از دسته رستوران هایی که برای اولین بار فضای مدرن و لوکس را وارد ایران کردند، رستوران مانسون را می توان نام برد. رستورانی شیک، مدرن و دوست داشتنی با سرویس دهی عالی.

از لحاظ کیفیت غذایی، کسی پشیمان از این رستوران برنگشته است. تجربه ی چشیدن طعم های جدید و خوب در این رستوران به وقوع می پیوندد.

غذاهای آسیایی، غذاهای دریایی، سوشی های فوق العاده و استیک های بی نظیری دارد. می توان گفت بیشتر غذاهای فرنگی سرو می کند. این ویژگی و کیفیت بالای مواد این رستوران، باعث شده است تا رقیب های بسیار کمی داشته باشد.

دکوراسیون شیک و دوست داشتنی رستوران مانسون، حس خوبی را همراه با صرف یک وعده غذایی لذیذ، منتقل می کند.

این رستوران شعبات دیگری هم دارد که ممکن است اسمشان به گوشتان خورده باشد. رستوران های مانسون لانژ و تراس، با رستوران مانسون در یک تیم قرار دارند!

آدرس و تلفن رستوران مانسون تهران

  • آدرس رستوران مانسون تهران : تهران - خیابان گاندی جنوبی - نبش چهارم گاندی - مرکز خرید گاندی - طبقه همکف - واحد 8
  • تلفن رستوران مانسون تهران : 02188791982

رستوران البرز تهران

میان رستوران هایی که هر روزه در تهران باز می شوند، یک رستوران اصیل و قدیمی، همیشه جایگاه خود را دارد.

رستوران البرز با بیش از نیم قرن تجربه، کیفیت خود را اثبات کرده است. شعارش هم این است که همیشه سعی می کند تا غذا را با بالاترین کیفیت ارائه دهد؛ و الحق که این سعی، تا به امروز خیلی خوب جواب داده است!

هم غذاهای فرنگی و هم غذاهای ایرانی، در رستوران البرز طبخ می شوند و هردو از کیفیت های بسیار خوبی برخوردارند، اما نباید طعم بسیار لذیذ غذاهای ایرانی را در رستوران البرز نادیده بگیریم. سالاد بار این رستوران هم، از بخش های دوست داشتنی اش است مخصوصا برای دوست داران سالادهای متنوع.

رستوران البرز، دو سالن اصلی به همراه یک سالن VIP دارد که از جاهای خیلی خوب برای برگزاری جشن و مراسمات است.

آدرس و تلفن رستوران البرز تهران

  • آدرس رستوران البرز تهران : تهران - سهروردی شمالی - بعد از تقاطع هویزه - نبش کوچه نیکو قدم - پلاک 8
  • تلفن رستوران البرز تهران : 02188536171

رستوران روحی تهران

ر ستوران روحی، یکی از بهترین رستوران های تهران است که حال و هوای سنتی دارد. شعبه ای از این رستوران در شهرک غرب و شعبه دیگر در باغ نگارستان تجریش واقع شده است.

در شعبه باغ نگارستان، شما می توانید از فضای زیبای باغ هم استفاده کنید و روی نیمکت های آن بنشینید. رستوران روحی با سرو غذاهای خوش مزه ایرانی در ظروف روحی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

همچنین نوشیدنی ها و شربت های سنتی در این رستوران سرو می شود. انواع کباب با نان تازه، کله جوش، باقالی پلو، ته چین، قیمه نثار، کوفته، عدس پلو و... با تزئین زیبا در ظروف روحی قرار می گیرند و سر میز شما می آیند.

رستوران روحی دکوری سنتی دارد و با حفظ فضای سنتی لذت خوردن غذاهای اصیل ایرانی را برای شما بیشتر می کنند. منوی رستوران روحی تجریش متنوع تر است ولی کیفیت هر دو رستوران مانند هم و بسیار عالی است.

آدرس و تلفن رستوران روحی تهران

  • آدرس رستوران روحی تهران : تهران - شهرک غرب - خیابان سیمای ایران - ساختمان آ.ب - طبقه اول
  • تلفن رستوران روحی تهران : 02188376080

رستوران حس توران تهران

بسیاری از ما عاشق تنوع در طبخ یک غذای تکراری هستیم و از اینکه مزه جدیدی را امتحان کنیم، لذت می بریم. اگر دوست دارید غذاهای اصیل ایرانی را با چاشنی ها و طرز پخت متفاوت امتحان کنید، سری به رستوران حس توران در خیابان فرشته بزنید.

طبق گفته مسئولین مجموعه، رستوران حس توران غذاهای ایرانی را با کیفیت جهانی سرو می کند. غذاها و پیش غذاهای شهرهای مختلف کشور در این رستوران طبخ می شود.

کیفیت غذاها بسیار باباست و کباب های این رستوران در شمشیر سرو می شود. همچنین، ظروف سر میز شما، همگی ظروف اصیل و ایرانی هستند.

معماری فضا، پرده های بلند و پنجره های دلبازش، میز و صندلی های چوبی و پوسترهای مجللی که از سقف آویزان است، ایرانی ترین عناصر معماری را با مدرنیته مخلوط کرده است. قیمت غذاهای حس توران، نسبتا بالاست و هر روز از ساعت ۸ و نیم تا ۱۲، بوفه کامل صبحانه دارد.

آدرس و تلفن رستوران حس توران تهران

  • آدرس رستوران حس توران تهران : تهران - خیابان فرشته - خیابان نیلوفر - مجموعه رویال آدرس - طبقه دوم
  • تلفن رستوران حس توران تهران : 02175426

رستوران مستوران تهران

در خیابان زیبای نیاوران، رستورانی تازه تاسیس وجود دارد که در مدت کوتاهی توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

رستوران مستوران، یک گزینه خوب برای کسانی است که به غذاهای ایرانی علاقه دارند. دلیل نام گذاری این رستوران، استفاده از ظرف های مسی برای سرو غذا و حتی تزئین دکور است.

مثلا به جای لوسترهای مجلل، شما دیگ های مسی را می بینید که با ظرافت و هنر تبدیل به لوستر شده اند. استفاده از میز و صندلی های چوبی سبب گرمای فضای مستوران شده است.

در منوی این رستوران غذاهای متنوعی مثل کباب شاه پسند، جوجه طهرونی، پلوی پرده ای آلبالو، مسینه بره چوپان، کباب حسینی، کباب شاهنامه، ماهی کباب و انواع پیش غذا و سالاد وجود دارد.

همچنین در روزهای پنج سنبه و جمعه، از ساعت ۸ و نیم تا ۱۲، می توانید در فضای زیبای مستوران صبحانه یتان را میل کنید.

آدرس و تلفن رستوران مستوران تهران

آدرس رستوران مستوران تهران : تهران - میدان نیاوران - روبروی بانک شهر

تلفن رستوران مستوران تهران : 02126151419


رستوران دیوان تهران

برای بسیاری از افراد، لوکس بودن یک رستوران بسیار مهم است. رستوران دیوان واقع در خیابان فرشته جزء گران ترین رستوران های تهران است. شما می توانید در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی و انواع و اقسام کباب ها را با کیفیت بسیار بالا میل کنید.

تزئین بشقاب شما بسیار حرفه ای و باسلیقه خواهد بود و محیط شیک و رسمی رستوران سبب می شود که یک تجربه بی نظیر از رفتن به رستوران دیوان داشته باشید.

این رستوران فضای دلباز و بزرگی دارد و تابلوهای نقاشی و تزئینات داخلی آن بسیار خیره کننده است. اگر قیمت برایتان اهمیت ندارد، رستوران دیوان می تواند گزینه خوبی برای صرف یک غذای ایرانی به مدرن ترین شیوه باشد.

آدرس و تلفن رستوران دیوان تهران

  • آدرس رستوران دیوان تهران : تهران - خیابان فرشته - بلوار فیاضی - مرکز تجاری سام - طبقه هشتم
  • تلفن رستوران دیوان تهران : 02122653853

رستوران شاندیز تهران

شاید تعداد رستوران هایی که غذای خوبی را به شما بفروشند در تهران کم نباشد، اما رستوران هایی که علاوه بر غذای خوب تجربه بی نظیری را به شما می دهند انگشت شمار است.

یکی از این رستوران ها، رستوران شاندیز جردن است. این رستوران کیفیت غذایی بالایی دارد و شما می توانید طعم ناب کباب شیشلیک و و سایر غذاها را به خوبی در آن تجربه کنید.

رستوران شاندیز جردن دارای دو سالن مجزا است. سالن اصلی آن برای استفاده عموم مهمانان است و سالن وی آی پی مخصوص مهمان ویژه است.

در این سالن که معمولا باید از قبل میزتان را رزرو کنید، تمامی مراحل پذیرایی با تشریفات خاصی برگزار می شود.

مبلمان و چیدمان فضا، پرده های مجلل و دکوراسیون رستوران شاندیز جردن بسیار دیدنی است و شما را در داشتن یک تجربه بی نظیر یاری می کند.

آدرس و تلفن رستوران شاندیز تهران

آدرس رستوران شاندیز تهران : تهران - جردن - خیابان صبا - شماره 27

تلفن رستوران شاندیز تهران : 02122043755


کافه رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا از آن دسته رستوران های لوکس و زیبای تهران است که فضای گرم و صمیمانه ای دارد. از در که وارد می شوید در ویترینی بزرگ، انواع مرباها، دوغ محلی و سبزی های تازه در بسته بندی برای فروش چیده شده اند.

رستوران کوبابا یک رستوران لبنانی است و در منوی آن انواع کباب ها و شاورماهای خوش طعم را می توانید انتخاب کنید.

همچنین غذاهایی مثل باباقانوش که ترکیبی از بادمجان کبابی است، موتبل که ترکیب بادمجان و ماست است، حمص که نوعی پوره نخود است را می توانید انتخاب و میل کنید. رستوران کوبابا یک تراس بزرگ هم دارد که برای نشستن جای مناسبی است و طرفداران خودش را دارد.

آدرس و تلفن کافه رستوران کوبابا تهران

  • آدرس کافه رستوران کوبابا تهران : تهران - جردن - نبش کوچه گلخانه - نبش فروشگاه امگا - روبروی بانک اقتصاد نوین - طبقه اول
  • تلفن کافه رستوران کوبابا تهران : -

رستوران نایب تهران

رستوران نایب از رستوران بسیار قدیمی و با سابقه تهران محسوب می شود و بیش از ۱۵۰ سال است که به ارائه غذاهای سنتی و کباب های خوش طعم و لذیذ مشغول است.

این رستوران کار خود را از بازار تهران شروع کرد و هم اکنون چندین شعبه در سراسر تهران دارد که شعبه خیابان ولیعصر آن بسیار معروف است.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی را می توانید با کیفیت و طعم خوبی میل کنید. فضای رستوران نایب ولیعصر، لوکس و رسمی است و برای جشن ها و دورهمی های خانوادگی بسیار مناسب است. سالاد بار و بوفه کامل صبحانه نیز از جمله امکانات رستوران نایب است.

آدرس و تلفن رستوران نایب تهران

  • آدرس رستوران نایب تهران : تهران - خیابان ولیعصر(عج) - پایین از پارک ساعی - شماره 1030
  • تلفن رستوران نایب تهران : 02188713474

رستوران ویکولو گریل تهران

در تهران هستید اما دلتان برای خیابان های ایتالیا و کافه هایش تنگ شده است؟ می توانید با انتخاب کافه رستوران ویکولو گریل در مرکز خرید مدرن الهیه سفر کوتاهی به ایتالیا داشته باشید.

این رستوران معماری به خصوصی دارد و فضای بالکن مانند آن به سبک کافه رستوران های اروپایی طراحی شده است.

در رستوران ویکولو گریل انواع غذاهای گریل شده و انواع استیک های خوشمزه را می توانید با سس های مخصوص میل کنید.

همچنین انواع قهوه های دمی، کیک و دسر، کرپ، شیک و پیش غذا و آبمیوه های طبیعی را می توانید در این رستوران زیبا بخورید و لذت ببرید.

آدرس و تلفن رستوران ویکولو گریل تهران

  • آدرس رستوران ویکولو گریل تهران : تهران - الهیه - خیابان آفریقای شمالی - مجتمع مدرن الهیه - رویال فلور - شماره 4
  • تلفن رستوران ویکولو گریل تهران : 02126205966

separator line

منبع : گشتوک



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (5 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (آشنایی با بهترین رستوران های شمال و غرب تهران + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits