دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید لباس زنانه در تهران
17
زمان مطالعه: 5 دقیقه
برای رفاه حال بانوان شیک پوشی که بدنبال مرکز خرید لباس زنانه در تهران هستند، لیست پاساژها و مراکز خرید لباس زنانه در تهران را در این مطلب گردآوری کرده ایم .

لیست مرکز خرید لباس زنانه در تهران

در پایتخت تنوع و تعداد پاساژ و مرکز خرید بسیار بالاست. برای صرفه جویی در وقت و هدر ندادن زمان در ترافیک و یک خرید مناسب ، بهتر است قبل از هر چیز با این مراکز خرید و پاساژها آشنایی کامل داشت تا با توجه به آنچه که نیاز داریم بخریم، مقصد خود را انتخاب کنیم .

بدین مناسبت در این مطلب از مجله دلگرم لیست مرکز خرید لباس زنانه در تهران را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. امید است که مورد استفاده قرار گیرد.

پاساژ تندیس مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ تندیس : یکی از پاساژهای پرطرفدار تهران پاساژ تندیس واقع در بالای میدان تجریش است که اجناس شیک و بعضا گران قیمتی دارد. این مرکز خرید معمولا مشتریان خاص خودش را دارد چرا که بیشتر اجناسش مارک و وارداتی هستند.


پاساژ قائم مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ قائم : پاساژ قائم مرکز خرید دیگری در محدوده میدان تجریش است که به نسبت همسایه اش یعنی پاساژ تندیس اجناس را با قیمت مناسب‌تری در اختیار مشتریانش قرار می دهد، این پاساژ دارای چند طبقه است که هر کدام از آن ها به مواردی مانند لباس، کیف و کفش یا طلا اختصاص دارند.


پاساژ گلستان مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ گلستان : در تهران دو پاساژ گلستان وجود دارد، پاساژی که در محدوده میدان صنعت قرار دارد دارای اجناس مارک و بعضا گران قیمت است با این حال پیدا کردن لباسی با قیمت مناسب در حراجی های فروشگاه های زنانه این پاساژ سخت نیست.

پاساژ گلستان دیگر در محدوه میدان پونک قرار دارد و نسبت به رقیب هم نامش به مراتب دارای اجناس ارزان قیمت تری است، این پاساژ برای زنان مغازه های متعددی دارد که بسیاری از سلیقه ها را تامین می کنند.


پاساژ میلاد نور مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ میلاد نور : پاساژ میلاد نور در غرب تهران هم معمولا یکی از گزینه های زنان تهرانی برای خرید است، این پاساژ دارای چندین طبقه با راهروهای زیاد است و هر مدل جنسی در آن یافت می شود از شیک و گران گرفته تا ارزان و معمولی. یکی از اصلی‌ترین ایراداتی که به این پاساژ وارد است نحوه چینش است که امکان بازدید از تمام مغازه‌ها را سخت می‌کند.


مرکز خرید هایپر استار مرکز خرید لباس زنانه در تهران

مرکز خرید هایپر استار : این مرکز خرید را می توان جزو فروشگاه‌هایی دانست که خیلی‌ها آن را شبیه به موارد مشابه خارجی می‌دانند. هایپراستار دارای چندین فروشگاه مارک است که رنج قیمتی نسبتا بالایی دارند اما در فصل حراج همیشه پر از مشتری هستند.


پاساژ اندیشه مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ اندیشه : پاساژ اندیشه واقع در خیابان سهروردی معمولا جزو انتخاب های اول زنانی است که مراکز خرید منظم را دوست دارند چرا که گشتن در این پاساژ برای خرید بسیاری راحت است و به راحتی می توان از تمامی مغازه های این مرکز دیدن کرد .

در این پاساژ اغلب لوازم مورد نیاز برای زنان از جمله لباس مجلسی، مانتو، کیف و کفش، لوازم آرایش، بدلی جات و لباس راحتی در دسترس هستند.


پاساژ الماس مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ الماس : مرکز خرید الماس ایرانی چد سالی است راه اندازی شده و در این مدت میان خانم هایی که به دنبال خرید خاص هستند و پول برایشان مهم نیست جایگاه ویژه ای پیدا کرده چرا که این مرکز تقریبا بسیاری از مارک های معروف را در خود جای داده است البته در کنار اینها مغازه هایی هم وجود دارند که با قیمت مناسب می توان از آن ها خرید کرد.


پاساژ تیراژه مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ تیراژه : مرکز خرید تیراژه چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های خرید در غرب تهران معرفی می شود، این مرکز شامل چند طبقه است و خریدهای زنانه بخش زیادی از فضای آن را اشغال کرده اند. در این مرکز خرید انواع قیمت ها را می‌توان مشاهده کرد اما به طور کلی دارای رنج قیمتی متوسط است.


پاساژ گیشا مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ گیشا : مرکز خریدی که در گیشا قرار دارد سالهاست میان خانم ها برای خرید محبوبیت دارد دلیل اصلی این محبوبیت قیمت های مناسب برای انواع چیزهای مورد نیاز است، البته نباید این را هم نادیده گرفت که کسانی که بسیار شیک پوش هستند باید برای خرید در این مرکز کمی بیشتر وقت بگذارند چرا که تمامی اجناس یکسان نیستند.


مرکز خرید لباس زنانه در تهران

پاساژ گلدیس، مرکز خرید الهیه، پاساژ آرین، بازار سنتی ستارخان، پاساژ سپیده و مرکز خرید پاسداران از دیگر مراکز خرید اینگونه در تهران هستند که زنان برای خرید به سراغشان می روند.

در هر حال جاهایی که زنان برای خرید در تهران می توانند به سراغشان بروند کم نیستند این روزها مغازه ها و مراکز خرید متعدد مانند قارچ در هر نقطه ای از پایتخت سر در می آورند و وارد بازار داغ رقابت برای جذب مشتریانی می شوند که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به دنبال این هستند که با صرف هزینه اندک اجناسی با ظاهر و جنس مناسب بخرند.

separator line

بیشتر بخوانید :

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر تهران به همراه آدرس و تلفن

آدرس و تلفن مرکز خرید ژاکوب در تهران

آدرس و تلفن مرکز خرید عقیق تهران

معرفی مرکز خرید قلهک در تهران + آدرس و تلفن

آشنایی با مرکز خرید شانزلیزه تهران + آدرس و تلفن

معرفی مرکز خرید لباس کودک در تهران به همراه آدرس

آدرس و تلفن مرکز خرید صبا مال تهران

معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران

معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (17 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits