دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید مشهد مال + آدرس و تلفن
21
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مرکز خرید مشهد مال یکی از جدید ترین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد است که اخیرا با تاسیس آن در مشهد همه مردم مشهد را شگفت زده کرده است.

آشنایی با مرکز خرید مشهد مال در شهر مشهد

مشهد مرکز خریدهای جذاب و هیجان انگیز زیادی دارد که کار خرید را برای مردم راحت می کند. هیچ چیز بهتر از این نیست که مردم بتوانند با خیال راحت به یک مرکز خرید پا بگذارند و تمام مایحتاج خود را از آنجا تهیه کنند.

متجمع تجاری مشهد مال

متجمع تجاری مشهد مال به عنوان بزرگ ترین و شیک ترین مرکز خرید مشهد به تازگی افتتاح شده است. این مجتمع تجاری یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید در سراسر ایران به حساب می آید. با ما در مجله دلگرم همراه باشید .

مجتمع تجاری مشهد مال، برجی است ۲۳ طبقه که ارتفاعش به بیش از ۹۰ متر می رسد و علاوه بر مراکز خرید و مغازه های محتلف لباس فروشی، کیف و کفش و همچنین هایپر مارکت، شامل یک هتل ۵ ستاره مجهز نیز است.

جالب توجه است که این پروژه بزرگ با بهره مندی از به روز ترین استانداردهای بین المللی ساخته شده است.

یکی از ویژگی های برج مشهد مال، ضد زلرله بودن این بنا است. چرا که در زمان ساخت پیمانکاران نهایت دقت و تمرکز خود را به روی استحکام بنا حتی در زمان بلای طبیعی گذاشته اند.

پروژه مشهد مال با مشارکت آستان قدس رضوی، بانک تات و گروه هتل های اسلامی روتانا دبی و با کمک مشاوران کانادایی در جال بهره برداری است تا مشهدگردها را شگفت زده کند.این مرکز خرید جذاب در زمینی ۸ هکتاری ساخته شده و زیر بنای آن در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع است.


مشهدمال کجاست؟

اگر اهل مشهد باشید و گذرتان به بلواز سجاد مشهد افتاده باشد امکان ندارد برج بزرگ و جذاب مشهد مال نظرتان را جلب نکند.

هنگام سفر به شهر مشهد شما می توانید برای بازدید و خرید به این مجموعه سری بزنید در ادامه آدرس دقیق مشهد مال را در اختبارتان خواهیم گذاشت.

آدرس و تلفن مرکز خرید مشهد مال

  • آدرس مرکز خرید مشهد مال : استان خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار سجاد ، نبش چهار راه خیام مشهد ، مرکز خرید مشهد مال
  • شماره تماس مرکز خرید مشهد مال : 05137624457

مسیر دسترسی به مشهد مال با وسائل حمل و نقل عمومی

برای دسترسی راحت و مطمئن به مرکز خرید مشهد مال تنها کافی است خود را به یکی از پایانه های اتوبوسرانی مشهد برسانید تا با کمترین هزینه ممکن خود را به مشهد مال برسانید.

همچنین برای اگر به ایستگاه های مترو شهری مشهد نیز دسترسی داشته باشید در زمان کوتاه تری این مسیر را طی خواهید کرد.


شهربازی سرپوشیده مشهد مال

شهربازی سرپوشیده مشهد مال

یکی از جذاب ترین امکاناتی که برج مشهد مال در اختیار مردم قرار می دهد شهربازی سرپوشیده ایست که به تازگی در این مجموعه افتتاح شده است و نامش در لیست شهربازی های مشهد اضافه شده است.

وجود یک شهربازی با وسائل بازی متنوع و جذاب می تواند یک اپشن خوب برای یک مرکز خرید به حساب بیاید چرا که خانواده ها می توانند با خیال راحت تمام خریدهای خود را از این مرکز خرید انجام دهند و به کودکان خود قول بدهند که سری به شهربازی هم خواهند زد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر شهربازی باید داشته باشد امنیت وسایل بازی است که حوشبختانه مشهد مال با بهره گیری از جدید ترین و امن ترین وسایل بازی حیال والدین را از امنیت دستگاه ها راحت کرده است.


سالن سینمای مشهد مال

یکی دیگر از جذاب ترین امکانات تفریحی برای یک مرکز خرید بزرگ وجود سینماست! امید است به زودی سالن های سینمای این مرکز خرید بتواند میزبان هنر دوستان شود و بهترین فیلم های روی پرده سینماها را بتوانیم در سالن سینمای مشهد مال ببینیم.

پروژه سالن های سینمایی مشهدمال به زودی به عنوان یکی از بهترین سینماهای مشهد نام برده خواهد شد، چرا که در این سینما از بهترین و به روز ترین امکانات صوتی و تصویری حهت نمایش فیلم استفاده خواهد شد.

همچنین ظرفیت هر کدام از سالن های سینمای مشهد مال ۲۰۰ نفره است و برای رفاه حال محاطبان بهترین و راحت ترین صندلی ها در نظر گرفته شده است.


رستوران و فودکورت مشهد مال

وجود رستوران و فود کورت در هر مجتمع تجاری واجب است چرا که خستگی بعد از خرید و گشت و گذار در طبقات مختلف را فقط با یک غذای فوق العاده می توان در کرد.

فود کورت مشهد مال هنوز به طوز کامل احداث نشده اما در همین مرحله هم تعداذی رستوران ایرانی با کیفیت و همچنین فست فودهای رنگارنگ مشغول به کار هستند.

همچینن کافی شاپ مشهد مال هم به زودی میزبان افرادی که دوست دارند با یک نوشیدنی گرم حال خود را برای ادامه حرید و گشت و گذار در مشهد بهتر کنند، افتتاح خواهد شد.


پارکینگ طبقاتی مشهد مال

وجود پارکینگ در هر محتمع تجاری ضروری است چرا که باعث می شود مردم با خیال راحت ماشین خود را در امن ترین جا پارک کنند و بتوانند ساعت ها مشغول خرید شوند و ار امکانات تفریحی مجتمع استفاده کنند.

separator line

بیشتر بخوانید :

لیست و آدرس خانه معلم های مشهد

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر مشهد به همراه آدرس و تلفن

آشنایی با مرکز خرید خورشید مشهد به همراه آدرس

مرکز خرید زیست خاور مشهد همراه با آدرس

معرفی مرکز خرید کفش مشهد

معرفی مرکز خرید غدیر مشهد + آدرس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (21 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی مرکز خرید مشهد مال + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

م | ۳ سال پیش
چرا اطلاعات غلط به مردم میدین،آزار دارین؟!!
0
6
زهرا | ۴ سال پیش
دقیقا کی افتتاح شد؟ اونجا که هنو در حال ساخته، به مرحله ی نازک کاری هم نرسیده حتی
1
9

hits