دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرکز خرید زیست خاور مشهد همراه با آدرس
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مرکز خرید زیست خاور مشهد یکی از مدرن ترین و قدیمی ترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید. همراه با ما در دلگرم با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید .

معرفی مرکز خرید زیست خاور مشهد

یکی از بزرگترین و بلندترین مراکز تجاری واقع در مشهد، مرکز خرید زیست خاور مشهد می باشد. مرکز خرید زیست خاور یکی از مهمترین مراکز تجاری مشهد محسوب می شود، که همواره نظر گردشگران را به خود جلب می کند.

داخل این مرکز خرید تزیینات بسیاری از جمله گچ بری های زیبا و آیینه کاری های مجلل وجود دارد که بسیار چشم نواز است.

به شما توصیه می کنیم که حتما، برای تهیه سوغاتی از مشهد قبل از هر جایی، سری به این مجتمع تجاری بزنید تا از سوغاتی های آن، با بسته بندی هایی زیبا و با کیفیت بهره مند شوید.

این مجموعه، دارای پانزده طبقه که چهار طبقه و 700 واحد آن تجاری است و مناسب برای خرید انواع کالاهای مورد نیاز شما می باشد .

علاوه بر آن می توانید در کافه و رستوران های موجود در این مرکز خرید، از یک وعده غذای دلچسب و یا نوشیدنی خوشمره و مشاهده فضایی زیبا در این مکان بیشتر لذت ببرید.

مرکز خرید زیست خاور مشهد دارای طبقات زیر همکف و پارکینگ نیز می باشد. پس اگر با وسیله نقلیه خود سفر می کنید، نگران جای پارک مناسب نباشید.

توجه داشته باشید که این مرکز خرید، به دلیل دسترسی راحت آن که واقع شدن در مرکز شهر (ابتدای خیابان کوهسنگی ) و نزدیکی به حرم مطهر و هتل ها می باشد، بسیار پر بازدید و شلوغ بوده، و حتی دسترسی به این مرکز خرید، با وسائل نقلیه عمومی نیز، بسیار آسان می باشد.

نزدیکی ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس یکی از مزیت های این مرکز خرید برای گردشگران تور مشهد می باشد. در طبقه همکف این مرکز خرید می توانید از فروشگاه های خشکبار و ادویه جات و تهیه آن به عنوان سوغاتی، بهره مند شوید.

مرکز خرید زیست خاور یکی از مدرن ترین مراکز خرید مشهد می باشد که از دیرباز علاوه بر جایگاهی که در میان شهروندان برای خرید دارد، نظر مسافران و زائران حرم مطهر را هم به خود جلب می کند.

از امتیازهای مثبت بازار زیست خاور مشهد موقعیت جغرافیای آن در شهر است که در یکی از اصلی ترین میدان های شهر تأسیس شده و به علت نزدیکی آن به حرم مطهر و بیشتر هتل های مشهد مورد توجه مسافران و گردشگران است.

همچنین در ابتدای خیابان معروف مشهد یعنی کوهسنگی قرار دارد. پاساژ زیست خاور مشهد در 4 طبقه تجاری طراحی شده است که شما می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم تزئینی و خشکبار را در آن تهیه کنید.

از دیگر امکانات رفاهی زیست خاور می توان به کافی شاپ اشاره کرد که پس از دیدن فروشگاه های مجموعه و خرید، خستگی را از تن شما خواهد برد.

همچنین داشتن پارکینگ هم از دیگر مزایای این مجتمع است که مطمئنا برای خیلی از افراد که با وسیله شخصی برای دیدن این بازار می روند مسئله ی مهمی خواهد بود.

بدلیل اینکه مجموعه خرید زیست خاور مشهد در مرکز شهر قرار گرفته است هر وسیله ی نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو در دسترس است.

آدرس مرکز خرید زیست خاور مشهد

آدرس مجتمع زیست خاور مشهد : استان خراسان رضوی ، مشهد مقدس ، میدان دکتر شریعتی ، ابتدای خیابان کوهسنگی ، زیست خاور ، مرکز خرید زیست خاور

separator line

بیشتر بخوانید :

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر مشهد به همراه آدرس و تلفن

آشنایی با مرکز خرید خورشید مشهد به همراه آدرس

لیست و آدرس خانه معلم های مشهد

آدرس و تلفن مراکز ام آر آی (MRI) در شهر مشهد

لیست شعبه های بانک صادرات در مشهد + آدرس و تلفن

لیست شعبه های بانک تجارت مشهد + آدرس و تلفن

لیست شعبه های بانک ملی در مشهد + آدرس و تلفن

لیست کامل آدرس و تلفن استخر های مشهد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (مرکز خرید زیست خاور مشهد همراه با آدرس) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits