دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید سارینا کیش همراه با آدرس و تلفن
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
مرکز خرید سارینا کیش جز برترین و بزرگ ترین مراکز خرید کیش می باشد. با ما در مجله دلگرم همراه باشید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم .

مرکز خرید سارینا کیش

کیش یکی از محبوب ترین و متنوع ترین مقاصد گردشگری در ایران است که در سال های اخیر پیشرفت های شگرفی داشته و مورد استقبال گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

در این شهر مراکز خرید لوکس و بی نظیری وجود دارد که می توانید در آن ها خریدهای خوبی داشته باشید.

یکی از مهم ترین تفریحاتی که رنج سنی در آن نامحدود است، خرید کردن می باشد. جزیره کیش با داشتن بیش از 50 مرکز خرید تجاری جزو بهترین شهرها برای خرید همه نوع وسایل و البسه به شمار می رود.

یکی از بهترین مراکز خرید این جزیره، مرکز خرید سارینا کیش می باشد. مرکز خرید سارینا کیش دو شعبه دارد که در ادامه به بررسی هر دو شعبه آن می پردازیم، پس برای اطلاع از ویژگی های مرکز خرید سارینا کیش با این قسمت از مجله دلگرم همراه باشید.

آشنایی با مرکز خرید سارینا کیش

اولین شعبه مرکز خرید سارینا کیش شامل 10 طبقه بوده که در زمینی به مساحت حدودی 5500 متر مربع احداث گشته است.

طبقه زیرین این شعبه مرکز خرید سارینا کیش پارکینگ، طبقه هفتم آن نمایشگاه و بقیه طبقات هم اداری و تجاری هستند که تعداد بی شماری مغازه در این طبقات وجود دارد و گردشگران تور کیش می توانند از آن ها خرید کنند.

پارکینگ اختصاصی این مجموعه بسیار بزرگ بوده و آن دسته از مسافران تور داخلی که با خودروهای شخصی خود به این جزیره زیبا سفر می کنند، می توانند ماشین های خود را در این مکان بگذارند و با امنیت خاطر از قسمت های مختلف پاساژ دیدن کنند. طبقه هغتم که به نمایشگاه اختصاص دارد توجه بسیاری از افراد هنر دوست را به خود معطوف کرده است.

در بخش هایی از این پاساژ صندوق هایی به منظور کمک به ایتام و نیازمندان نیز وجود دارد که افراد خیرخواه می توانند کمک های نقدی خود را درون آن انداخته و از حال معنوی خوبی برخوردار شوند.

سنگ و سرامیک هایی که در نمای کف طبقات به کار رفته، بسیار زیبا و چشم نواز است و وقتی به آن ها نگاه می کنید، گمان می شود که فرش هایی زیبا در طبقات پهن شده است.

پنجره هایی که در بخش های مختلف طبقات تعبیه شده، چشم اندازی بی نظیر از خلیج فارس را به نمایش می گذارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند، همچنین تمامی پنجره ها دوجداره بوده و از ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی به داخل مجموعه جلوگیری می شود. لازم به ذکر است که این شعبه از مرکز خرید سارینا کیش در بلوار خیام، مقابل هتل ارم واقع شده است.

همان طور که اشاره کردیم، این مرکز خرید به دو قسمت سارینا 1 و سارینا 2 تقسیم شده که تمامی امکانات یک مجتمع مجهز را در اختیار مسافرین تور کیش قرار داده است.

وجود بزرگ ترین و مجهز ترین فودکرت خاورمیانه، پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینما 4 بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت از جمله امکانات بسیار خوبی است که در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده شده که این امکانات برای دسترسی آسان تر و بهتر در طبقات مختلف طراحی شده است.

رستوران های موجود در این مرکز خرید بزرگ و مجلل، انواع مختلف غذاهای بومی و بین المللی را در منوهای خود دارند که گردشگران تور کیش بنا بر سلیقه و ذائقه خود می توانند هر یک را انتخاب کنند و از غذا خوردن در فضایی دلنشین لذت ببرند.

یکی از تفریحات جذابی که در این مکان وجود دارد، سینما 4 بعدی می باشد که بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده می باشد.

به طور کلی این پاساژ حدود 218 غرفه دارد که می توانید برای سرمایه گذاری نیز از آن ها بهره ببرید. امکانات جالبی که در آن در نظر گرفته شده، به میزان مراجعه بازدیدکنندگان افزوده است.

در ساخت این مرکز خرید لوکس، از مصالح خوبی استفاده شده که استحکام آن را بالا برده است. این مرکز خرید دارای امکانات بی نظیر دیگری مانند: لابی، اینترنت پر سرعت و آسانسور نیز می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن ها بهره ببرند.

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید سارینا کیش نزدیک به مرکز شهر است که گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به آن مراجعه کنند.

تاکسی های مخصوص مرکز خرید سارینا کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت دارند و توریست های تور کیش را به این پاساژ می برند.

نمای فوق العاده زیبا و باشکوه مرکز خرید سارینا کیش باعث می شود که تمایل پیدا کنید به داخل آن رفته و از برندهای روز بین المللی دیدن فرمایید.

نورپردازی های زیبایی که در نمای ظاهری آن انجام گرفته، جلوه ی بسیار زیبایی را به آن بخشیده است. در این پاساژ می توانید از جدیدترین لباس ها خریداری کنید و طبق مد پیش بروید.

خوب است بدانید که با توجه به اجناس باکیفیتی که در این پاساژ عرضه می شود، قیمت ها کمی گران است.

شعبه دوم مرکز خرید سارینا کیش در میدان امیرکبیر و در مقابل بازار مروارید تاسیس شده است. این پاساژ در هشت طبقه بنا شده که 3 طبقه در زیرزمین به پارکینگ اختصاص دارد و خودروهای زیادی را در خود جای می دهد. این 3 طبقه علاوه بر فضای توقف خودرو، شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی و کارواش نیز می شود.

طبقه ی همکف مختص ساعت و جواهرات و طلا و صرافی بوده و طبقه اول که حدود 210 مغازه دارد مخصوص البسه و پوشاک و لوازم آرایشی مارک دار است.

طبقه دوم دارای 209 مغازه می باشد که در آن ها لوازم خانگی برند و انواع موبایل و کامپیوتر به فروش می رود.

بسیاری از ساکنان و شهروندان کیش برای خرید جهیزیه به این مکان مراجعه می کنند و لوازم خانگی باکیفیت خریداری می کنند.

طبقه ی سوم این شعبه از مرکز خرید سارینا کیش به پوشاک و لوازم ورزشی برای همه ی سنین اختصاص دارد که گردشگران تور کیش می توانند از آن ها بهره ببرند.

این طبقه 150 مغازه دارد که علاوه بر پوشاک ورزشی کاربری های مختلفی نظیر: کافی شاپ، رستوران های سنتی، شهربازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فضای فود کرت، سینما چند بعدی و سالن ماساژ نیز دارد.

در طبقه ی آخر این مجموعه رستوران هایی مجلل با نمایی خوش منظر از دریا وجود دارد که شما گردشگران تور کیش هم می توانید برای برگزاری جشن های خود آن ها را انتخاب کنید و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنید. خرید کردن در مرکز خرید سارینا کیش می تواند تجربه ای لذت بخش برای گردشگران تور کیش باشد.

آدرس و تلفن مرکز خرید سارینا کیش

  • آدرس مرکز خرید سارینا 1 کیش : استان هرمزگان - کیش - بلوار خیام - روبروی هتل ارم کیش
  • تلفن مرکز خرید سارینا 1 کیش : 07644468151

  • آدرس مرکز خرید سارینا 2 کیش : استان هرمزگان - کیش - میدان امیر کبیر - روبروی بازار مروارید
  • تلفن مرکز خرید سارینا 2 کیش : -

separator line

بیشتر بخوانید :

معرفی مرکز خرید پاندا کیش همراه با آدرس و تلفن

آدرس و تلفن شعبه های تیپاکس در شهر کیش

آدرس و تلفن خانه معلم کیش + نحوه رزرو خانه معلم

هزینه های زندگی در کیش چگونه است ؟

در کیش چند بیمارستان وجود دارد | نام چند بیمارستان در کیش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی مرکز خرید سارینا کیش همراه با آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits