دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پالادیوم یکی از فلزات کمیاب به رنگ نقره‌ای و سفید

مرکز خرید پالادیوم : لوکسترین برندها در محله ی زعفرانیه تهران

پالادیوم یکی از فلزات کمیاب به رنگ نقره‌ای و سفید
2
زمان مطالعه: 20 دقیقه
مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مراکز تجاری پایتخت است که نه تنها برای خرید، بلکه برای تفریح و گذراندن یک بعد از ظهر میشه روش حساب کرد. با سبک معماری کاملاً مدرن در منطقه زعفرانیه واقع شده است. البته خود ساختمان پالادیوم هم...

مرکز خرید پالادیوم کجاست

در سال 1393 مرکز خرید پالادیوم تهران در 13 طبقه با بیش از 150 واحد تجاری و زیربنایی حدود 100 هزار مترمربع افتتاح شد و به خاطر طراحی منحصربه‌فرد و فروشگاه‌های جذابش خیلی سریع به شهرت رسید. امروزه مردم تهران مرکز خرید پالادیوم را به عنوان از مهم‌ترین و کامل‌ترین مراکز خرید محصولات اصل در تهران و همچنین یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی منطقه زعفرانیه می‌شناسند.

واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم تهران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۰۰، واحدهای غذایی در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ و در بقیه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۰۰ آماده سرویس‌دهی به بازدیدکنندگان عزیز هستند.

درهای وروی پاساژ در روزهای پنج شنبه رأس ساعت ۲۳:۰۰ و در بقیه روزهای هفته ساعت ۲۲:۳۰ بسته می‌شوند.

نکته آن که این ساعات ممکن است با توجه به وجود تعطیلات رسمی یا جشن‌های مختلف داخل مجتمع تجاری پالادیوم زعفرانیه ، تغییر کند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت کاری می‌توانید با مرکز اطلاعات پاساژ به شماره۲۲۰۱۰۶۰۰- ۰۲۱ تماس بگیرید.

چگونه به مرکز خرید پالادیوم برویم

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه شما چند راه دارید:

  • با ماشین شخصی با پاساژ پالادیوم بروید
  • از طریق مترو و تاکسی

در ادامه راه‌های رفتن به مجتمع پالادیوم را به طور کامل به شما توضیح می‌دهیم.

رفتن به پالادیوم با خودروی شخصی

پاساژ پالادیوم در محله زعفرانیه تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نبش خیابان عروضی قرار گرفته است. برای رفتن به این مرکز خرید با خودروی شخصی ۲ مسیر انتخابی دارید.

مسیر اول مسیر خیابان مقدس اردبیلی و خیابان عروضی است. خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید، بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر به سمت زعفرانیه وجود دارد؛ این خروجی شما را به خیابان مقدس اردبیلی هدایت می‌کند. با ادامه دادن مسیر خود در خیابان مقدس اردبیلی به خیابان عروضی خواهید رسید که پارکینگ مرکز خرید هم در همین خیابان است و می‌توانید برای پارک خودرویتان از آن استفاده کنید.

مسیر دوم مسیر میدان الف است. در مسیر بزرگراه چمران از شمال به جنوب به خروجی خیابان یمن در سمت راست اتوبان توجه کنید، از اتوبان چمران به داخل خروجی خیابان یمن بروید. بعد از طی مسافتی به تقاطع خیابان یمن و مقدس اردبیلی می‌رسید. به سمت راست حرکت کنید تا در مسیر خیابان مقدس اردبیلی و میدان الف قرار بگیرید. کمی بعد‌تر از میدان الف می‌توانید مرکز خرید را ببینید.
هزینه پارکینگ مرکز خرید پالادیوم تهران چقدر است؟

هزینه ورودی پارکینگ برای هر خودرو مبلغ 5 هزار تومان است و ظاهرا بابت هر ساعت توقف و به ازای هر ساعت ماندن در پارکینگ پالادیوم 5 هزار تومان به این مبلغ اضافه می‌شود. به طور کلی، هزینه ورودی پارکینگ بالاست و می‌توانید در یکی از خیابان‌های اطراف خیابان عروضی وسیله نقلیه خودتان را پارک کنید.

مرکز خرید پالادیوم تهران

نزدیکترین مترو به پالادیوم تهران

اگر حوصله رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک شهر تهران را ندارید، مترو بهترین گزینه برای رفتن به پاساژ پالادیوم خواهد بود. نزدیک‌ترین مترو به آن ایستگاه متروی میدان تجریش در خط ۱ است. بعد از اینکه به وسیله مترو خودتان را به میدان تجریش رساندید، می‌توانید با تاکسی‌های تجریش– ولنجک که به سمت محله زعفرانیه حرکت می‌کنند، به پاساژ پالادیوم برسید. فقط کافی است از راننده بخواهید شما را در محل مناسبی پیاده کند.

در پاساژ پالادیوم چه برندهایی وجود دارد

پالادیوم زعفرانیه به لوکس و البته گران بودن اجناسی که در آن به فروش می‌رسد معروف است. اگر قصد خرید از برندهای معروف پوشاک، اکسسوری و لوازم مصرفی لوکس را ندارید بهتر است فقط به قصد گذراندن وقت خود در یک غروب روز تعطیل به مرکز خرید پالادیوم تهران بروید، چرا که قیمت‌ اجناس در این پاساژ نسبتا بالاست.

خرید از پالادیوم مناسب کسانی است که اسم برند برای آنها اهمیت دارد. در این مرکز خرید برندهای معروفی مثل Jennyfer ، womensecret در حوزه پوشاک، Adidas، NIKE و Reebok در حوزه کالاهای ورزشی، TEFAL و گالری ایما در حوزه وسایل منزل و بسیاری از برندهای لوکس دیگر، نمایندگی دارند.

منگو در پاساژ پالادیوم

حتما اسم برند MANGO را شنیده‌اید. یک برند اسپانیایی که در سال ۱۹۸۴ کار خود را با تولید لباس‌های زنانه شروع کرد و بعد از مدتی توانست بازار پوشاک اروپا را تسخیر کند. منگو اکنون صاحب بزرگ‌ترین مرکز طراحی لباس را در کل اروپا است و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا چندین شعبه دارد. منگو در ایران نیز ۷ شعبه دارد. یکی از نمایندگی‌های برند منگو در پاساژ پالادیوم شهر تهران است، که در طبقه همکف الف، واحد A12 پاساژ قرار گرفته است.در فروشگاه منگو پالادیوم می‌توانید لباس‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، نوزادی و ورزشی از این برند را پیدا کنید که البته قیمت بالایی هم دارند.

السی وایکیکی در پالادیوم زعفرانیه

السی وایکیکی یکی از برندهای حوزه پوشاک است که تقریبا همه می‌توانند از آن خرید کنند. شعار این برند فرانسوی الاصل که در سال ۱۹۸۵ شروع به کار کرد و بعد تحت عنوان یک برند ترک به کار خود ادامه داد، این است: «هر کس شایسته خوب پوشیدن است.» قیمت پوشاک این برند نسبت به بقیه برندهای معروف به مراتب کمتر است و محصولات آن هم از تنوع نسبتی خوبی برخوردار هستند.

السی وایکییکی بر خلاف منگو در خیلی از مراکز خرید تهران شعبه دارد. السی وایکیکی پالادیوم در طبقه دوم میانی پاساژ قرار گرفته است.


جین وست این بار در مجتمع پالادیوم

جین وست حدودا ۴۰ سال پیش در قاره استرالیا و با تولید لباس‌هایی از جنس جین کار خود را شروع کرد. جین وست در ایران شعبات متفاوتی دارد که یکی از آن‌ها در طبقه سوم جنوبی مرکز تجاری پالادیوم قرار گرفته است. در فروشگاه جین وست پالادیوم می‌توانید انواع کفش و پلیور مردانه، شلوار جین زنانه و محصولات بچه‌گانه این برند را پیدا کنید.


جواهری درریس پالادیوم

یکی از فروشگاه‌های مورد علاقه خانم‌ها در همه جای دنیا، جواهر فروشی است و چه جایی بهتر از گالری طلای درریس پالادیوم؟

درریس که یک برند طلای ایرانی است که شعبه‌های مختلفی در پاساژهای تهران دارد. شعبه پالادیوم این جواهر فروشی در طبقه اول واحد ۱۰۷ واقع شده است.دیدن انواع طلاهای دست ساز زنانه، مردانه و بچه‌گانه می‌توانند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند.


Swarovski پالادیوم

امکان ندارد تا کنون اسم برند سواروسکی را نشنیده باشید. سواروسکی که متخصص تولید جواهرات برش خورده و کریستال‌هایی از جنس کوارتز و مواد معدنی است بیش از ۲۸۰۰ فروشگاه در سراسر دنیا دارد. سواروسکی انواع اکسسوری مثل ساعت، گوشواره، گردنبند و هر شی‌ای که بتواند با کریستال‌های برش خورده زیباتر شود را تولید می‌کند. یکی از نمایندگی‌های سواروسکی در پاساژ پالادیوم است. این فروشگاه در طبقه همکف واحد A11 واقع شده است.

مرکز خرید پالادیوم تهران


دوان در پالادیوم زعفرانیه

داشتن وسایل خانه‌ای که نظیرش را در هیچ جای دیگر نتوان پیدا کرد، رویا نیست چرا که برند THEONE با همین شعار کار خودش را آغاز کرد. فروشگاه‌های دوان در سراسر دنیا سعی دارند محصولاتی از وسایل خانه مثل مبلمان، میز، صندلی و وسایل دکوری را ارائه دهند که با روح و احساس مصرف کننده ارتباط برقرار کند.

دوان پالادیوم در طبقه همکف قرار گرفته است و به روز ترین و شیک‌ترین لوازم منزل را به طرفداران این برند لوکس ارائه می‌دهد.


شال و روسری TT پالادیوم

حتما تا کنون اسم برند تی تی را شنیده‌اید. تی تی یک برند ایرانی است که در حوزه تولید شال و روسری فعالیت می‌کند. این برند در تمام شهرهای ایران چندین شعبه دارد و شعبه مرکزی آن در پاساژ تندیس میدان تجریش قرار گرفته است. اگر سری به مرکز خرید پالادیوم می‌زنید و می‌خواهید از نمایندگی تی تی پالادیوم دیدن کنید، باید به طبقه همکف ب واحد ۳۲ مراجعه کنید.


کافه و رستوران‌ های پالادیوم

گشت و گذار و خرید می‌تواند حسابی شما را گرسنه کند و در این صورت بدون شک نیاز به یک فودکورت دارید تا خودتان را دوباره شارژ کنید. مرکز تجاری پالادیوم ۲ مجموعه غذایی دارد. یکی از آن‌ها در طبقه همکف قرار گرفته است. منوهایی که در مجموعه غذایی همکف پالادیوم پیدا می‌شود بیشتر جنبه میان وعده دارند. منوی بستنی فروشی لادیگیزیا و کافه رئیس نمونه‌هایی از این نوع منوهای خوشمزه هستند.

اما مجموعه غذایی اصلی پالادیوم که به فودکورت معروف است در طبقه سوم قرار گرفته است. فود کورت پالادیوم فضایی تقریبا بزرگ دارد و مثل بقیه فودت کورت‌ها میزهایی یک شکل در قسمت مرکزی سالن قرار گرفته و رستوران‌های مختلفی با تنوع غذایی بسیار بالا دورتادور سالن را پر کرده اند. منوی کلی فود کورت پالادیوم بسیار متنوع است، از غذاهای مکزیکی رستوران لا سالسا گرفته تا رستوران غذای ایرانی گیلک و چیکو لند معروف، هر کدام به نوع خاصی از ذائقه بازدید کنندگان سرویس می‌دهند.


رستوران اسپیو رویال در فودکورت پالادیوم

اگر سری به رستوران اسپیو درکه زده باشید، با کیفیت و نوع غذاهای این رستوران به خوبی آشنا خواهید بود. اسپیو تلاش کرده است در مرکز خرید پالادیوم از شلوغی و هرج و مرج شعبه درکه خود فاصله بگیرد و با افزودن پسوند رویال به انتهای نام خود، خاطره ای لوکس‌تر از صرف غذای ایرانی در ذهن مشتریانش ثبت کند.

رستوران اسپیو رویال که بالکنی مشرف به فودکورت این مرکز خرید دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفدارن غذای ایرانی در این پاساژ است. قیمت منوی اسپیو پالادیوم هم مثل بقیه قیمت‌ها در این پاساژ بالاست.

این رستوران ایرانی فضایی خانوادگی و تقریبا شلوغ دارد و مناسب قرارهای ۲ نفره نیست. اگر قصد دارید به این رستوران بروید، شیشلیک، باقالی پلو با ماهیچه و کباب سلطانی اسپیو رویال پالادیوم بهترین پیشنهاداتی هستند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

اگر بالا بودن قیمت در اسپیو را به عنوان یک نکته منفی در نظر نگیریم، برخورد خوب پرسنل، میز اردور کامل و کیفیت بسیار خوب غذاها می‌تواند شما را بارها و بارها به سمت فودکورت پالادیوم و این رستوران دوست داشتنی بکشاند.


کافه رستوران دنجا در فودکورت پالادیوم

مطمئناً اولین باری که به مجتمع تجاری پالادیوم بروید، چشمتان به کافه رستوران دنجا خواهد خورد. نیم طبقه بالاتر از فودکورت پالادیوم در گوشه‌ای از سالن، کافه‌ای با دکوراسیونی سبز و قهوه ای و چراغ‌هایی ریز و نورانی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. دکور زیبای این کافه حتما شما را ترغیب خواهد کرد تا سری به داخل آن بزنید.

کافه رستوران دنجا، پرسنلی حرفه ای و خوش برخورد دارد و دسرهای بسیار خوشمزه‌ای برای مشتریان خود سرو می‌کند.


رستوران دریایی لاوانسی در فودکورت پالادیوم

برای طرفداران غذاهای دریایی لاوانسی یکی از پیشنهادات مناسب در پالادیوم است. انواع غذاهای دریایی مثل بشقاب دریایی، ساندویچ و رپ‌های دریایی سرو می‌شود.


رستوران ایتالیایی پستو در فودکورت پالادیوم

برای طرفداران غذای ایتالیایی، پستو نامی آشناست. این رستوران ایتالیایی که در نقاط مختلف تهران شعبه دارد یک شعبه هم در فودکورت مرکز تجاری پالادیوم دارد که منوی کاملی از پیتزا، سالاد و استیک‌های ایتالیایی دارد.


دونر مارکت در فود کورت پالادیوم

دونر مارکت پالادیوم که تقریبا ۱ سال پیش در فودکورت این پاساژ افتتاح شد به طرفداران دونر و غذاهای ترکی پیشنهاد می‌شود. در این رستوران انواع دونرهای مرغ و گوشت، آبمیوه‌های طبیعی، سالاد و سیب زمینی و باقلوای مخصوص ترکی به دوستداران این سبک غذا ارائه می‌شود.

مرکز خرید پالادیوم تهران


برگر فکتوری فودکورت پالادیوم

اگرچه اسم این فست فود با کلمه برگر همراه است اما برگرهای آن کیفیت چندانی ندارد. با توجه به حجم برگرها و کیفیت آن می‌توانید انتخاب‌های خیلی بهتری داشته باشید. در عوض اگر به فودکورت پالادیوم رفتید و سری هم به برگر فکتوری زدید حتما سیب زمینی وایت فرایز را امتحان کنید. بهترین سیب زمینی وایت فرایز عمرتان را در برگر فکتوری پالادیوم خواهید خورد. در هنگام سفارش دقت کنید که سس قارچ را فراموش نکنید و از طعم این سس در کنار سیب زمینی خوشمزه‌تان غافل نشوید.


کافه ویونای پالادیوم در طبقه همکف الف

ویونا از آن کافه هایی است که تقریبا در همه مراکز خرید شهر تهران یک شعبه دارد. ویونا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. دکور کافه‌های ویونا تقریبا در همه شعبه‌ها شبیه به هم است. صندلی‌هایی با رنگ‌های سبز و قهوه ای یا بعضا زرشکی که تداعی کننده حالتی شیک و رسمی در ذهن مشتریان است.

به جرات می‌توان گفت در بین شعبه‌های مختلف ویونا در تهران، کافه ویونای پالادیوم از بقیه شعبه‌ها زیباتر است. قرار گرفتن ویونا در بین چندین فروشگاه از برندهای لوکس در مرکز خرید پالادیوم باعث شده است؛ دکوراسیون و چیدمانی زیبا و رنگارنگ به همراه گلدان‌های بزرگی از گل را به عنوان سبک جدیدی از دکوراسیون در این کافه ببینیم.

آنچه باید در مرکز خرید پالادیوم دید

در پاساژ پالادیوم فقط برندهای لوکس جذاب نیستند. فروشگاه‌ها و مراکزی در این مجتمع تجاری وجود دارند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

اسباب بازی فروشی ماتی لوس در طبقه سوم پاساژ پالادیوم

حتما لازم نیست یک کودک همراهتان باشد تا بخواهید به اسباب بازی فروشی ماتی لوس پالادیوم سری بزنید. اینجا پر از انواع و اقسام وسایلی هستند که نه تنها برای کودکان که برای بزرگسالان هم جذاب است.

فروشگاه ماتی لوس مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر مربع دارد و اسباب بازی‌های مربوط به بیش از ۲۰۰ نوع برند این حوزه مثل لگو، وی تک، هسبرو، کایولا و رونزبرگر در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

کتاب‌های داستان برای رده‌های مختلف سنی، پازل‌های چند هزار تکه، انواع عروسک‌های پولیشی، ماشین‌های اسباب بازی و هرآنچه که در ذهن شما به عنوان اسباب بازی تعریف شده است، در این فروشگاه وجود دارد.

البته این نکته را در ذهن داشته باشید که اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودکتان را ندارید، بهتر است او را به این فروشگاه نبرید چرا که قیمت‌ها بسیار بالاست و احتمال اینکه فرزندتان با دیدن دنیایی از اسباب بازی‌های جور واجور حسابی قیل و قال راه بیندازد بسیار بالاست.


DOOB پالادیوم؛ و پرینت های سه بعدی

اگر دلتان می‌خواهد به عزیزانتان یک هدیه جدید و هیجان انگیز بدهید، حتما سری به فروشگاه DOOB پالادیوم بزنید و نمونه‌های کوچک و بزرگی از پرینترهای سه بعدی افراد مختلف، حیوانات یا اشیا گوناگون را ببینید.

پرینت‌های سه بعدی از طریق اسکن ۳ بعدی از شی مورد نظر، ساخت مدل و در نهایت پرینت ۳ بعدی ساخته می‌شوند. داستان زمانی جذاب می‌شود که با همه افراد خانواده به مرکز خرید پالادیوم بروید و یک پرینت ۳ بعدی دسته جمعی خانوادگی تهیه کنید و روی میز عکس‌های یادگاری خانوادگی‌تان بگذارید.


گالری موسیقی پارس در طبقه سوم جنوبی پاساژ پالادیوم

در طبقه سوم جنوبی پاساژ، یک فروشگاه نسبتا بزرگ و بسیار لوکس که انواع سازهای موسیقی داخل آن خودنمایی می‌کنند؛ توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می‌کند. ویترین شیشه‌ای گالری موسیقی پارس، محلی برای به نمایش گذاشتن سازهای مختلف ایرانی و غربی است. سازهای زهی مثل دیوان، سه تار، کمانچه،ویولن و گیتار در کنار سازهای بادی مثل: فلوت، نی، کلارینت و سازهای کوبه ای مثل دف و تنبک و در آخر هم سازهایی با صفحه کلید مثل: ارگ و پیانو سازهایی هستند که در گالری موسیقی پارس پالادیوم به فروش می‌رسند.


باشگاه ورزشی پاساژ پالادیوم

در طبقه ششم جنوبی، یک مجموعه باشگاه ورزشی که مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع دارد؛ قرار گرفته است. این مجموعه از یک سالن بدنسازی و استخر پالادیوم تشکیل شده است.

از مزایای انجام تمرینات ورزشی در مجموعه ورزشی پالادیوم، امکان استفاده از به روزترین تجهیزات ورزشی، مربیان حرفه‌ای و داشتن نمایی بی‌نظیر از کوه‌های شمیرانات در حین ورزش کردن است.

کلاس‌های ورزشی بسیار متنوعی در مجموعه ورزشی پالادیوم برگزار می‌شود که افراد می‌توانند با توجه به روزهای برگزاری و میزان علاقه مندی خودشان در یکی از این کلاس‌ها شرکت کنند. به عنوان مثال: بادی جیم، بادی اتک، بدنسازی، کشتی آزاد، یوگا، تای چی، بادی بلانس، بادی کامبت، بادی پامپ، زومبا، اسپینینگ، تی آر ایکس و پیلاتس. در کنار این رشته‌ها انواع خدمات مربوط به ماساژ و اسپا هم توسط حرفه ای ترین ماسورهای ایران انجام می‌گیرد.

یکی از دستگاه‌های جدیدی که در سالن بدنسازی پالادیوم وجود دارد، دستگاه وکیوم است. این دستگاه با اعمال فشار منفی بر اندام‌های تحتانی بدن باعث ایجاد خلا منفی در بین بافت‌های عضله شده که باعث کاهش درد عضلانی ناشی از انجام تمرینات ورزشی می‌شود.

همچنین، امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی برای افرادی که در باشگاه ورزشی پالادیوم عضو هستند وجود دارد.


هایپر مارکت مرکز خرید پالادیوم

یکی از بخش‌های دوست داشتنی و شلوغ بهترین مراکز خرید تهران، هایپر مارکت‌ها هستند. هایپرمارکت‌ها به هدف پاسخ‌گویی به تمام نیازهای غذایی مشتریان به وجود آمده‌اند. به همین علت است که معمولا در هایپرمارکت‌ها می‌توانید هرآنچه که در آشپزخانه خود به آن نیاز دارید را تهیه کنید.

هایپرمارکت پاساژ پالادیوم هم از این داستان مستثنی نیست. این فروشگاه بسیار بزرگ در طبقه همکف ب قرار گرفته است و پر از قفسه‌های رنگارنگ و مرتب از لوازم غذایی است. علاوه بر وجود مواد غذایی کارخانه ای و بسته بندی شده، انواع ترشی دست‌ساز بهداشتی، پنیرهای مختلف، میوه‌ و سبزی های تازه هر فصل با بهترین کیفیت و انواع فرآورده‌های دامی تازه و منجمد در هایپر مارکت پالادیوم به فروش می‌رسد.


بوک لند در مرکز خرید پالادیوم

در بین هیاهوی یک مرکز خرید لوکس در تهران، شاید دلتان بخواهد در یک فضای آرام بنشینید و از استشمام بوی کاغذ و کتاب‌های نو لذت ببرید. واحد ۳۰۰ در طبقه سوم پالادیوم جایی است که می‌توانید ساعت‌ها به دور از شلوغی روی یکی از میز و صندلی‌های لهستانی کتاب فروشی بوک لند بنشینید و کتاب جدیدی که به تازگی از نویسنده مورد علاقه‌تان منتشر شده است را همانجا بخوانید. بوک لند شیراز هم شعبه دیگری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوک لند است.


ایونت‌های مهیج در پاساژ پالادیوم

حال و هوای مرکز خرید پالادیوم با رویدادهای مختلف که در زندگی روزمره مردم اتفاق می‌افتد؛ تغییر می‌کند. جدا از دکوراسیون مغازه‌های داخل پاساژ پالادیوم که بارسیدن شب یلدا، کریسمس یا نوروز حسابی تغییر شکل می‌دهند؛ اتفاقات دیگری هم در این مرکز خرید بزرگ در تهران می افتد.

رویدادهای مربوط به کتابخوانی با حضور هنرمندان یکی از آن رویدادهاست که در آبان ماه سال ۹۷ و مصادف با هفته کتاب خوانی در پاساژ پالادیوم برگزار شد که اتفاقا بسیار مورد توجه اهالی این حوزه قرار گرفت.

از آنجایی که پاساژ پالادیوم مراکز تفریحی سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان دارد، هر سال به مناسبت روز جهانی کودک که مصادف با ۱۶ مهر است؛ جشنی تحت عنوان «پالادیوم به وقت کودکی» برای کودکان در فودکورت پالادیوم برگزار می‌شود که پر از اتفاقات هیجان انگیز برای کودکان است.

گشت و گذار در مرکز خرید پالادیوم که جزو ۱۰ پاساژ مجلل تهران است، می‌تواند برنامه مناسبی برای گذراندن یک آخر هفته با دوستان یا اعضای خانواده‌ باشد.

مالک پاساژ پالادیوم در زعفرانیه تهران

حسن رفتاری یکی از مدیران موفق ایرانی است که با ساخت و راه اندازی و بهره برداری مرکز خرید تجاری پالادیوم توانمندی خود را در زمینه مدیریت به اثبات رسانده است .

حسن رفتاری، صاحب مرکز خرید پالادیوم به نیویورک تایمز می‌گوید ما به آنچه مردم می‌خواهند انجام دهند، توجه می‌کنیم. آنها می‌توانند حین خرید کردن، پول خرج کنند، چیز بخرند و لذت ببرند. وی از خانواده‌یی است که مشهور به داشتن رستوران‌های چلوکبابی است. وی قبلا مجتمع‌ های آپارتمانی مجلل می‌ساخت. او مصرانه می‌گوید مرکز خرید وی ۱۰۰درصد خصوصی است. وی اکنون ۲۵۰ فروشگاه این مرکز خرید را یکی‌یکی می‌فروشد. او گفت ما ۱۰۰۰ پارکینگ داریم و تنها اشتباهم این بود که پارکینگ بیشتری نساختم.

حسن رفتاری مالک پاساژ پالادیوم در زعفرانیه تهران +عکس

امکانات دیگر پالادیوم تهران

در طبقه 3M یک شهربازی مجهز برای کودکان وجود دارد تا خانواده‌ها بتوانند فرزند خود را به آنجا بسپارند و با خیال راحت به خریدشان بپردازند. همچنین در طبقه همکف B یک هایپرمارکت بزرگ قرار گرفته تا بتوانید کلیه خریدهای روزانه خود را نیز در همین مرکز انجام دهید. اما در دل همین مرکز شلوغ و پر زرق و برق پالادیوم، بخشی به نام بوکلند وجود دارد که در نهایت آرامش و سکوت به دوستداران کتاب خوش آمد می‌گوید. این بخش معمولاً پاتوق افراد کتاب‌خوان و اهل مطالعه است که به بحث و همفکری درباره کتاب‌های مختلف می‌پردازند.

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

مشتریان گرامی مرکز خرید پالادیوم مفتخر است که در تمامی ایام هفته به صورت تمام وقت از اول صبح تا آخرین ساعات شب ، میزبان شما سروران گرامی باشد ، خدمت به شما عزیزان در مرکز خرید پالادیوم مایه سربلندی و افتخار تمامی خدمت گزاران شما در این مرکز میباشد. لذا جهت آگاهی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی و استفاده بهینه شما ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم را به شرح ذیل به اطلاع میرساند

برای اطلاع از ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم در روزهای تعطیل با شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶ تماس بگیرید.

مرکز خرید پالادیوم کجاست

اینستاگرام مرکز خرید پالادیوم : palladiummallfan

اطلاعات تماس مرکز پالادیوم

آدرس : تهران ، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

اطلاعات : ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰ / امور مشتریان : ۰۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶ / باشگاه ورزشی : ۰۲۱۲۲۶۶۷۷۱۰ / سوپرمارکت : ۰۲۱۲۲۶۶۷۶۱۱

مرکز خرید پالادیوم تهران



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits