دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در این مطلب قصد داریم به بهانه ی خرید ملک در گیلان، با شما به معروف ترین جاذبه های طبیعی گیلان زیبا سر بزنیم؛ بنابراین اگر به دنبال خرید ملک در گیلان هستید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با گروه گاما همراه باشید.

گروه گاما این امکان را برای شما فراهم کرده تا با خیال راحت در زیباترین شهرهای شمالی، اقامتی دوست داشتنی را تجربه کنید.

در این مطلب قصد داریم به بهانه ی خرید ملک در گیلان، با شما به معروف ترین جاذبه های طبیعی گیلان زیبا سر بزنیم؛ بنابراین اگر به دنبال خرید ملک در گیلان هستید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با گروه گاما همراه باشید.

خرید ملک در گیلان زیبا، تکه ای از بهشت بر روی زمین

جاذبه های طبیعی استان گیلان به اندازه ای است که بدون اغراق باید چندین سال زمان را برای کشف زیر و بم آن صرف کرد. در ادامه قصد داریم بعضی از معروف ترین جاذبه های طبیعی این استان زیبا را باهم بررسی کنیم، شهرها و روستاهای دوست داشتنی که می توانند گزینه ی مناسبی برای خرید ملک در گیلان به حساب بیاییند.

لاهیجان، عروس گیلان

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

بی شک شهر زیبای لاهیجان می تواند یکی از اولین گزینه ها برای خرید ملک در گیلان باشد.

لاهیجان پس از رشت دومین شهر پرجمعیت استان گیلان به شمار می رود و از جمله مدرن ترین و توریستی ترین مناطق این استان است. لاهیجان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که از جمله معروف ترین آن ها می توان به شیطان کوه یا بام سبز اشاره کرد. شیطان کوه پوشیده از گیاه، اولین مکانی که در سفر به لاهیجان توجه شما را به خود جلب می کند. جالب است بدانید در دل شیطان کوه، آبشاری مصنوعی وجود دارد که در حال حاضر یکی از جاذبه های اصلی لاهیجان به حساب می آید و گردشگران اوقات فرح بخشی را در کوهپایه و کنار این آبشار زیبا می گذرانند.

برای اینکه به بالاترین نقطه ی شیطان کوه برسید، دو راه پیش روی شما است: راه ماشین رو و پله نوردی. پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن حوصله و وقت کافی، حتما رنج بالا رفتن از ۷۵۰ پله را به جان بخرید و زیباترین مناظر عمرتان را تماشا کنید.

تله کابین لاهیجان از دیگر جاذبه هایی است که امکان تماشای زمین های کشاورزی و باغ های چای از ارتفاع را در اختیار شما قرار می دهد.

در نهایت اگر قصد خرید ملک در گیلان و شهر زیبای لاهیجان و روستاهای زیبای آن را دارید، روی کمک و خدمات گروه گاما حساب کنید.

ماسال، ییلاقی رویایی

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

ماسال از جمله ییلاقات استان گیلان که در ۵۵ کیلومتری رشت قرار دارد و انتخاب مناسبی برای گذراندن تابستان های گرم و طولانی است.

ماسال را می توان یکی از خوش منظره ترین ییلاقات ایران دانست، در این خطه ی رویایی تا جایی که چشم کار می کند مرتع و دیده می شود و هوای پاک و دل انگیز آن به راستی روح تازه ای در شما می دمد.

ماسال به دو بخش مرکزی و شاندرمن تقسیم می شود. بنابراین اگر می خواهید اوقات فرح بخشی را در یکی از زیباترین، خنک ترین و بکرترین شهرهای شمالی بگذرانید، پیشنهاد ویژه ی ما خرید ملک در گیلان و ییلاقات ماسال است.

ماسوله، روستای پلکانی

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

ماسوله به عنوان یکی از تاریخی ترین و بکرترین روستاهای ایران شناخته می شود که معماری بی نظیر آن پای بسیاری از گردشگران خارجی را به این استان زیبا باز کرده و تصاویر خانه های رنگارنگ آن را می توان در بسیاری از وب سایت های مطرح گردشگری مشاهده کرد.

معماری روستای پلکانی ماسوله، به این صورت است که بام یک خانه، حیاط خانه ی دیگر می باشد. نکته جالب اینکه ماسوله در دل کوه قرار دارد و معماری خاص و بی نظیر آن مانع از ورود وسایل نقلیه به بطن روستا می شود و همین امر آن را به یکی از بکرترین مناطق ایران تبدیل کرده.

ماسوله را می توان از رنگی ترین روستاهای ایران دانست. پس اگر تا به حال به این سرزمین اسرار آمیز سر نزده اید، پیشنهاد می کنیم همین حالا کوله بار سفر ببندید و تصویر روستایی مه گرفته و رنگارنگ را برای همیشه در ذهنتان ثبت کنید.

دریاچه بره سر

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

دریاچه ی بره سر در نزدیکی رودبار قرار دارد و یکی از بکرترین دریاچه های ایران به شمار رفته که از گزند آسیب های محیطی در امان مانده. این دریاچه ی زیبا منظره ای به شدت کارت پستالی دارد و بی شک به هر کسی که تنها دقایقی را صرف تماشای آن کند، حال خوب و وصف ناپذیری می دهد.

پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید دقایق دل انگیزی را در کنار این دریاچه ی زیبا بگذرانید برای خرید ویلا در گیلان ، رودبار شهر زیبای درختان زیتون را انتخاب کنید.

قلعه رودخان

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

فومن نیز از جمله شهرهایی است که می تواند انتخاب مناسبی برای خرید ملک در گیلان باشد. یکی از جالب ترین جاذبه های فومن، قلعه رودخان است که در ارتفاعات این شهرستان واقع شده.

قلعه رودخان دژی نظامی مربوط به دوره ی صفویان بوده و کاربرد اصلی آن در گذشته در راستای دفاع از شهر بود و به همین سبب در ارتفاع ۶۶۵ تا ۷۱۵ متری از سطح دریا واقع شده. قلعه رودخان تصویر بی نظیری از مکان هایی را ارائه می دهد که پیش از این تنها در فیلم های سینمایی دیده بودید؛ بنابراین در سفر به فومن بازدید از این قلعه تاریخی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

تالاب انزلی

نکاتی برای خرید ملک در گیلان، سرزمین بکر و رویایی

شهر انزلی از جمله مناسب ترین انتخاب ها برای خرید ملک در گیلان در ساحل تالاب انزلی قرار دارد که یکی از منحصر به فردترین زیستگاه های گیاهی و جانوری ایران به شمار می رود. از جمله زیبایی های تالاب انزلی می توان به پرندگان مهاجر و گل های زیبای نیلوفر اشاره کرد؛ بنابراین برای گذراندن اوقاتی خوش در استان گیلان، شهر انزلی و تالاب زیبای این شهر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در پایان باید بگوییم، اگر قصد خرید ملک در گیلان و شهرهای شمالی ایران را دارید، می توانید از مشاورین حرفه ای کمک بگیرید، گروه املاک گاما با در اختیار داشتن کادری مجرب شما را در خرید ملک در گیلان یاری می کند تا با خیالی آسوده بتوانید ویلای زیبا و رویایی خود را در شهرهای سرسبز استان گیلان انتخاب کنید و اوقات لذت بخش را در یکی از زیباترین مناطق دنیا بگذرانید.

جهت ارتباط با مشاورین گاما با شماره 0133439 تماس حاصل فرمائید و یا املاک گاما را در گوگل جستجو کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits