دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) مازندران + آدرس و تلفن
9
زمان مطالعه: 15 دقیقه
مازندران از لحاظ جاذبه های گردشگری و جذب توریست رتبه یک را در ایران دارا است و از جنگل، دشت، کوه، تاریخ و دریا سود بسزایی می برد. بدین علت هر ساله شاهد سیل عظیمی از توریست می باشد. با ما در دلگرم همراه شوید تا لیست هتل های مازندران را در اختیارتان...

هتل های مازندران

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در طول سال و ایام تعطیل متغیر است

هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر محمود آباد واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل مروارید خزر تا پارک جنگلی نور ۱۵ دقیقه با ماشین، تا پارک ملت محمودآباد ۱۷ دقیقه با ماشین، تا بازار ماهی محمود آباد ۱۸ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری محمودآباد ۱۹ دقیقه با ماشین، تا دریاچه آبیدر ۲۶ دقیقه با ماشین، تا دریاچه الیمالات ۳۶ دقیقه با ماشین، تا آبشار آب پری ۴۳ دقیقه با ماشین و تا ایستگاه راه آهن ساری ۵۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل مروارید خزر مازندران

آدرس هتل مروارید خزر : مازندران، کیلومتر ۱۴ جاده‌ی محمودآباد به نور، بین شهرک آرامشهر و آکامشهر، هتل مروارید خزر

تلفن هتل مروارید خزر : 01144537888

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 345000 تومان

divider

هتل پارسیان آزادی مازندران

هتل پارسیان آزادی یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر رامسر واقع در استان مازندران است. این هتل ۱۶۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آب درمانی، جکوزی، زمین تنیس، استخر رو باز تابستانی، پارک کودک، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی مجهز به سیستم تهویه مطبوع،‌ تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای‌فای رایگان، چای‌ساز، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند.

هتل‌های پارسیان آزادی شامل هتل جدید رامسر است که در سال ۱۳۳۷ در ۳ طبقه با چشم‌انداز جنگل و دریا و سبک معماری کلاسیک تاسیس شده و هتل قدیم رامسر که با مساحت حدود ۵ هزار مترمربع در سه طبقه در سال ۱۳۱۲ ساخته شده است و دارای آبگرم‌های معدنی و طبی با خواص درمانی است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی رامسر با فاصله ۲.۶ کیلومتر است.

هتل پارسیان آزادی مازندران

آدرس هتل پارسیان آزادی : رامسر، خیابان شهید رجایی

تلفن هتل پارسیان آزادی : 01155223593

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 279000 تومان

divider

هتل اشک مازندران

هتل اشک یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر رامسر واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق و چایخانه سنتی اشاره کرد.

همه‌ی اتاق‌های هتل اشک دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا پارک آبی رامسر ۲ دقیقه با ماشین و تا ترمینال مسافربری رامسر ۱۰ دقیقه با ماشین است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی رامسر با فاصله ۱۰.۲ کیلومتر است.

هتل اشک مازندران

آدرس هتل اشک : مازندران، رامسر، ۲۰۰ متر به سمت تله‌کابین، سمت دریا، متل اشک

تلفن هتل اشک : 01925251325

هتل: چهار ستاره

divider

هتل سالار دره مازندران

هتل سالار دره یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر ساری واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، استخر و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا ایستگاه راه آهن ساری ۱۷ دقیقه با ماشین، تا پل تجن ساری ۲۷ دقیقه با ماشین، تا پایانه مسافربری ساری ۳۱ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه ساری ۴۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل سالار دره مازندران

آدرس هتل سالار دره : ساری، بلوار کشاورز، کیلومتر ۱۲ جاده‌ی ساری-سمنان

تلفن هتل سالار دره : 01133455101

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 265000 تومان

divider

هتل نارنجستان مازندران

هتل نارنجستان یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر محمودآباد واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و بیلیارد اشاره کرد.

هتل نارنجستان تا پارک ملت ۱۲ کیلومتر ( ۲۴ دقیقه با خودرو)، تا پارک لاله ۱۱ کیلومتر (۲۱ دقیقه با خودرو) و تا پارک توریستی سرزمین رویاها ۱۵ کیلومتر (۳۰ دقیقه با خودرو) فاصله دارد.

هتل نارنجستان مازندران

آدرس هتل نارنجستان: نور - کیلومتر ۷ جاده محمودآباد - ایزد شهر

تلفن هتل نارنجستان: 01144581111

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 523000 تومان

divider

هتل بام سبز مازندران

هتل بام سبز یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر رامسر واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به رستوران، سالن بیلیارد، کافی شاپ، خط تله کابین، فست فود در دو شعبه، فروشگاههای زنجیره ای (تی تی، ایران کتان، هالیدی، تین پوش)، رستوران سنتی، شهربازی مدرن، کلوپ دریایی (جت اسکی ـ شاتل ـ اسکی روی آب ـ قایق سواری با قایق دلفین ـ پارسیلینگ)، پیست کارتینگ، خدمات بانکی (شعبه در محل: بانک تجارت، بانک پاسارگاد ، پست بانک)، کافی نت، بازارچه ساحلی، پینت بال و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل بام سبز تا تله کابین رامسر ۱۱ دقیقه با ماشین، تا روستای سرولات ۲۳ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری رامسر ۲۵ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه رامسر ۲۸ دقیقه با ماشین، تا هتل قدیم رامسر ۲۹ دقیقه با ماشین، تا موزه تماشاگه خزر رامسر ۳۵ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی انصاری ۳۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال تنکابن ۴۸ دقیقه با ماشین، تا پل خشتی قلعه گردن ۶۱ دقیقه با ماشین، تا جاده دو هزار ۶۲ دقیقه با ماشین و تا پارک جنگلی خشکه داران ۷۱ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل بام سبز مازندران

آدرس هتل بام سبز: رامسر، کیلومتر پنج غرب رامسر

تلفن هتل بام سبز: 0115505

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 361000 تومان

divider

هتل ملک مازندران

هتل ملک یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر چالوس واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلفن، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند.

هتل ملک تا شهرک توریستی نمک آبرود ۲۴ کیلومتر، تا کاخ چای خوران ۵ کیلومتر، تا پایانه مسافربری ۷۶ کیلومتر، تا پارک جنگلی فین چالوس ۱۳ کیلومتر، تا دریاچه ولشت ۳۸ کیلومتر، تا مرکز خرید ایران کتان ۲۲ کیلومتر و تا فروشگاه لایکو ۲۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ملک مازندران

آدرس هتل ملک: استان مازندران، بلوار چالوس به نوشهر، هتل ملک مازندران

تلفن هتل ملک: 01152224107

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 176000 تومان

divider

هتل پارسیان مازندران

هتل پارسیان یک هتل سه ستاره میان رده در شهر کلاردشت واقع در کشور ایران است. این هتل 0 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به یخچال، تلویزیون، پارکینگ، کافی شاپ و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

هتل پارسیان تا پارک فین چالوس ۴۵ دقیقه (با ماشین)، تا تله کابین نمک آبرود ۶۶ دقیقه (با ماشین)، تا غار دانیال ۶۹ دقیقه (با ماشین) و تا ترمینال تنکابن ۷۲ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل پارسیان مازندران

آدرس هتل پارسیان: مازندران - کلاردشت - نرسیده به حسن کیف - جنب شهرک نگین - هتل پارسیان کلاردشت

تلفن هتل پارسیان: 01922627000

هتل: سه ستاره

divider

هتل صدف مازندران

هتل صدف یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر نوشهر واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۹ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به رستوران، کافی شاپ، کافی نت، تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، تلفن، اعلام حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی، صندوق امانات، نمازخانه، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و صبحانه رایگان اشاره کرد. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا فرودگاه 8 کیلومتر فاصله دارد.

هتل صدف مازندران

آدرس هتل صدف: مازندران، نوشهر، ۵ کیلومتری جاده‌ی نوشهر به رویان، بعداز پل خیرود

تلفن هتل صدف: 01152055562

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 224000 تومان

divider

هتـل الماس مازندران

هتـل سه ستاره‌ی الماس در سال ۱۳۹۱ در منطقه‌ی بسیار زیبا و خوش آب و هوای عباس‌آباد در استان مازندران تاسیس شده است. این مجموعه مشتمل بر ۸ طبقه و ۳۴ واحد یک خوابه با امکانات عالی و چهار واحد وی‌آی‌پی به همراه هفت واحد برای عروس و داماد با ظرفیت کافی است و چشم‌انـداز به جنگل و دریا، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون و کانال‌های دیجیتال ایران را در اختیار مسافران می‌گذارد.

هتـل الماس به دلیل موقعیت مکـانی، محلی مناسب برای اقامت آن دسته از مسافرانی است که قصد بازدید از دریاچه‌ی ولشت، روستای دیدنی و تاریخـی کندلوس، روستاهـای ییلاقی و همچنیـن منطقه‌ی کلاردشت و جاده‌ی عباس‌آباد را دارند.

از دیگر امکانات هتـل الماس می‌توان به سفره‌خانه‌ی سنتی، فست‌فود و رستوران مجهز آن اشاره کرد. هتل الماس دارای امکانات تفریحی متنوعی شامل باشگاه بیلیارد، ۸ بال، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، پارک ساحلی، موتور چهار‌چرخ، جت‌اسکی، قایق تندرو، شانل، بنانا، پاراسل و اسکی روی آب است.

هتـل الماس مازندران

آدرس هتل الماس: مازندران، عباس‌آباد، ۱۰ کیلومتر بعد از متل قو، رو‌به‌روی پمپ بنزین

تلفن هتل الماس: 01154626830

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 160000 تومان

divider

هتل شهر آمل مازندران

هتل ۳ ستاره‌ی شهر (شهرداری سابق) در زمان پهلوی در شهر آمل، مروارید استان مازندران ساخته شده است. نام قدیمی هتل، شهرداری بوده که در سال ۱۳۹۰ تغییر نام داد و در سال ۱۳۹۲ به عنوان هتل مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل شهر در ۲ طبقه در کنار پل معلق آمل قرار گرفته است.

هتل شهر مازندران

آدرس هتل شهر آمل: آمل، خیابان فرهنگ، جنب پل معلق، روبه‌روی شهرداری

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 157000تومان

divider

هتل آپارتمان کوشال مازندران

هتل آپارتمان کوشال (سه ستاره‌ی ممتاز) واقع در چالوس، ۲۰۰ متری ساحل فرج‌آباد، دارای ۵۰۰۰ متر زمین و ۶۸ واحد در چهار بلوک مجزا با نمای جنگل و دریا است که هر بلوک دارای ۱۷ واحد در ۵ طبقه که هر واحد دو خوابه با آشپزخانه (لوازم کامل آشپزخانه) و سرویس بهداشتی ایرانی و توالت فرنگی و سالن با مبلمان و دارای سیستم گرمایشی (شوفاژ) و سیستم سرمایشی (کولر) و کلیه‌ی امکانات هتلی اعم از تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و... است. هتل در ۲۰۰ متری ساحل و نزدیک به بازار و مرکز تجاری و تفریحی قرار دارد.

هتل آپارتمان کوشال مازندران

آدرس هتل آپارتمان کوشال: مازندران، چالوس، میدان نماز (بازار روز)، خیابان فرج‌آباد، ساحل فرج‌آباد، سمت راست

تلفن هتل آپارتمان کوشال: 01152216038

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 145000 تومان

divider

هتل آپارتمان لیان مازندران

هتل آپارتمان لیان رامسر در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع در فروردین ماه ۱۳۸۸ بنا شده است. نوع معماری و همچنین امکانات داخلی واحدها باعث شده فضایی زیبا توام با آرامش برای مسافران فراهم شود. دسترسی ۵ دقیقه‌ای به ساحل و عبور از بلوار کازینو رامسر موقعیت هتل را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است.

هتل آپارتمان لیان مازندران

آدرس هتل آپارتمان لیان: رامسر، بلوار معلم، کوی همیشه بهار

تلفن هتل آپارتمان لیان: 01155230535

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 210000 تومان

divider

هتل باران سبز مازندران

هتل باران سبز یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کلاردشت واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای سبز، زمین بازی کودکان، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ و اینترنت در لابی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، چای‌ساز، آشپزخانه، یخچال، مبلمان و حمام خصوصی هستند.

مجتمع علاوه‌ بر واحدهای ویلایی دارای رستوران و تریای سرپوشیده و روباز است. هتل باران سبز دسترسی خوبی به پارک جنگلی خشکه داران (با فاصله ۴۸ دقیقه رانندگی)، پارک فین چالوس (با فاصله ۵۲ دقیقه رانندگی)، جنگل کلارستاق مازندران (با فاصله ۲۹ دقیقهرانندگی)، چالوس (با فاصله ۵۷ دقیقه رانندگی) و عباس آباد (با فاصله ۳۸ دقیقه رانندگی) دارد.

هتل باران سبز مازندران

آدرس هتل باران سبز: مازندران، کلاردشت، کیلومتر ۳ جاده عباس آباد

تلفن هتل باران سبز: 01158612116

هتل: سه ستاره

divider

هتل کوروش مازندران

هتل کوروش یکی از هتل‌های شیک و تمیز چالوس است که به تازگی (در سال ۹۱) بازسازی شده است. این هتل با ۳۰ سال تجربه در صنعت هتلداری، اقامت خوب و راحتی را برای مسافران خود تضمین می‌کند.

هتل کوروش امکانات گسترده‌ای دارد و برای کسانی که اهل تفریح و ورزش هستند، گزینه‌ی خوبی است چون امکانات ورزشی‌اش مثل سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و استخر بسیار با کیفیت و عالی است.

رستوران هتل کوروش با فضایی زیبا و سرو انواع غذای ایرانی، محلی و فرنگی همیشه آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. هتل کوروش تدارکات خوبی دیده تا شما بتوانید حداکثر استفاده را از آب و هوای عالی شمال کشور و طبیعت بکرش بکنید.

هتل کوروش مازندران

آدرس هتل کوروش: کیلومتر ۲ جاده‌ی چالوس به نوشهر، هتل کوروش مازندران

تلفن هتل کوروش: 01152223940

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 220000 تومان

divider

هتل آپارتمان آریان مازندران

هتل آپارتمان آریان یک هتل سه ستاره میان رده در شهر نور واقع در کشور ایران است. این ۴۰ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و بیلیارد اشاره کرد. هتل تا فرودگاه ۴۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آپارتمان آریان مازندران

آدرس هتل آریان: مازندران، نور، بلوار امام رضا (ع)

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 380000 تومان

divider

هتل آپارتمان صدرا مازندران

هتل آپارتمان صدرا یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر تنکابن واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی، اینترنت در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، کافی‌شاپ و خشکشویی اشاره کرد.

اتاق ‌ای هتل آپارتمان صدرا مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، فضای نشیمن و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ است. فاصله هتل تا ترمینال مسافربری تنکابن ۸.۳ کیلومتر، جاده دو هزار ۱۱ کیلومتر، هتل قدیم رامسر ۲۱ کیلومتر، تله کابین رامسر ۳۰ کیلومتر و فرودگاه رامسر ۱۷.۵ کیلومتر است.

هتل آپارتمان صدرا مازندران

آدرس هتل آپارتمان صدرا: تنکابن، کریم‌آباد، ابتدای جاده‌ی رامسر، سمت دریا، کوچه‌ی گلناز

تلفن هتل آپارتمان صدرا: 0154288232

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 160000 تومان

divider

هتل مرجان مازندران

هتل مرجان یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر بابل واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۶ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به لابی، صندوق امانات، و اینترنت وای‌فای اشاره کرد.

 هتل مرجان مازندران

آدرس هتل مرجان : مازندران، بابل، بلوار شهید کشوری

تلفن هتل مرجان : 01112252186

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 155000 تومان

divider

هتل آپارتمان تخت جمشید مازندران

هتل آپارتمان تخت جمشید یک هتل آپارتمان دو ستاره اقتصادی در شهر کلاردشت واقع در کشور ایران است. این هتل ۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، رستوران، پارکینگ رایگان، نمازخانه، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل آپارتمان تخت جمشید تا کاخ اجابیت ۱۷ دقیقه پیاده، تا پارک فین چالوس ۵۴ دقیقه (با ماشین)، تا پارک جنگلی خشکه داران ۵۶ دقیقه (با ماشین)، تا فرودگاه نوشهر ۵۶ کیلومتر (۶۰ دقیقه با خودرو) و تا ترمینال تنکابن ۷۶ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل آپارتمان تخت جمشید مازندران

آدرس هتل آپارتمان تخت جمشید : مازندران، کلاردشت، انتهای بلوار پاسداران، خیابان اجابیت، هتل تخت جمشید

تلفن هتل آپارتمان تخت جمشید : 01152623993

هتل: دو ستاره

divider

هتل جهانگردی چلندر مازندران

هتل جهانگردی چلندر یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر نوشهر واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۳ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی و بیلیارد اشاره کرد.

هتل جهانگردی چلندر تا پارک فین چالوس ۲۸ دقیقه (با ماشین)، تا تله کابین نمک آبرود ۴۸ دقیقه (با ماشین) و تا غار دانیال ۵۸ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. هتل در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری فرودگاه و نزدیک بازار قرار گرفته است.

هتل جهانگردی چلندر مازندران

آدرس هتل جهانگردی چلندر : نوشهر - کیلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور

تلفن هتل جهانگردی چلندر : 01152046318

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 114000تومان

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس و شیک در تهران + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس در شهر کیش + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) در استان گیلان + آدرس و تلفن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.9 از 5 (9 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) مازندران + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits