دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) در استان گیلان + آدرس و تلفن
11
زمان مطالعه: 15 دقیقه
گیلان یکی از استان های توریستی ایران است که همواره شاهد سیل عظیمی از مسافران می باشد. با ما در دلگرم همراه شوید تا لیست و آدرس هتل های لوکس گیلان را به شما معرفی کنیم .

هتل های استان گیلان

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در طول سال و ایام تعطیل متغیر می باشد

هتل کادوس شهر رشت

هتل کادوس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر رشت واقع در کشور ایران است. این هتل ۸۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، فضای نشیمن و حمام هستند. هتل دارای ۲ رستوران و کافی‌شاپ و پارک بازی کودکان است. فاصله هتل تا باغ محتشم ۱.۶ کیلومتر، میدان شهرداری رشت ۴ کیلومتر، ترمینال مسافربری رشت ۵ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی رشت ۱۰.۵ کیلومتر است.

هتل کادوس بزرگ شهر رشت

آدرس هتل کادوس: رشت، بلوار آزادی، منظریه

تلفن هتل کادوس: 01333365072

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 42000 تومان

divider

هتل ستاره دریا، شهر چمخانه

هتل ستاره دریا یک هتل آپارتمان پنج ستاره لوکس در شهر چمخاله واقع در کشور ایران است. این هتل آپارتمان ۳۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

محوطه‌ای که این هتل در آن قرار دارد یک دریاچه‌ی بسیار زیبا را در خود جای داده که توسط قوهای سفید قرق شده، در همین دریاچه یک برج کبوتر هم ساخته‌اند.

بنابراین همیشه دور دریاچه می‌توانید قدم بزنید و از پرواز کبوترها و شنای قوها لذت ببرید. هتل ستاره‌ی دریا در واقع یک هتل آپارتمان است که در محوطه‌ای وسیع و سر سبز قرار دارد.

هتل شامل استخر، باشگاه، سونا و جکوزی است. هتل تا ترمینال مسافربری لاهیجان ۳۰ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران ۳۵ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی لاهیجان ۳۸ دقیقه با ماشین، تا آبشار لاهیجان ۳۸ دقیقه با ماشین، تا تله کابین لاهیجان ۴۰ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری رودسر ۴۴ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی انصاری ۵۷ دقیقه با ماشین، تا روستای سرولات ۶۳ دقیقه با ماشین و تا تله کابین رامسر ۶۴ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل ستاره دریا ، شهر چمخانه

آدرس هتل ستاره دریا: چمخاله، هتل ستاره‌ی دریا

تلفن هتل ستاره دریا: 01342502233

هتل: پنج ستاره

divider

هتل اسپیناس شهر آستارا

هتل اسپیناس یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر آستارا واقع در استان گیلان است. این هتل ۱۱۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، فضای سبز، زمین ورزشی، بیلیارد، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارک کودک و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، دستگاه چای ساز و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران، کاف‌ شاپ، سونا و جکوزی است.

این هتل در کنار دریاچه‌ی استیل در غرب گیلان ساخته شده است و نسبت به مناطق کنار دریا، این منطقه رطوبت کمتری دارد. فاصله هتل تا بندر انزلی ۵ کیلومتر است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه اردبیل با فاصله ۸۳.۷ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی رشت نیز ۱۷۶ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

هتل اسپیناس شهر آستارا

آدرس هتل اسپیناس: شهرستان آستارا - ۵ کیلومتری ورودی آستارا

تلفن هتل اسپیناس: 01344802700

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 270000 تومان

divider

هتل دلفین شهر بندر انزلی

هتل دلفین یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ رایگان، لابی، کافی شاپ، چایخانه‌ سنتی، اتاق ماساژ، کلوپ ورزشی، سالن کنفرانس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا منطقه آزاد بندر انزلی ۲۱ دقیقه (با ماشین)، تا کشتی مسافری–تفریحی میرزا کوچک خان ۹ دقیقه (با ماشین)، تا ساحل ۱ دقیقه (پیاده)، تا بازار ماهی فروشی بندرانزلی ۱۲ دقیقه (با ماشین) و تا فرودگاه رشت ۳۴ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل دلفین شهر بندر انزلی

آدرس هتل دلفین: بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطباء، هتل دلفین

تلفن هتل دلفین: 01344444000

هتل: چهار ستاره

divider

هتل سفیدکنار شهر بندر انزلی

هتل سفیدکنار یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۲۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، زمین ورزشی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، زمین اسکیت، زمین والیبال، زمین بازی کودکان، زمین چمن فوتبال، موج شکن، امکانات دوچرخه سواری، قایق سواری، ساحل، امکانات بازی کامپیوتری، وسایل بدنسازی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل تا بازار ماهی فروشی بندرانزلی ۲۸ دقیقه (با ماشین)، تا مجتمع تفریحی موج شکن ۳۴ دقیقه (با ماشین)، تا ترمینال مسافربری بندرانزلی ۳۵ دقیقه (با ماشین)، تا پارک جنگلی ۴۰ دقیقه (با ماشین)، تا فرودگاه رشت ۶۱ دقیقه (با ماشین) و تا ترمینال مسافربری رشت ۷۹ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل سفیدکنار شهر بندر انزلی

آدرس هتل سفیدکنار : گیلان، کیلومتر شش جاده‌ی انزلی آستارا

تلفن هتل سفیدکنار : 01335223001

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 220000 تومان

divider

هتل شبستان شهر رشت

هتل شبستان یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر رشت واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، پارکینگ، و اینترنت در لابی اشاره کرد.

این هتل تا مسجد چله خانه ۲ کیلومتر (۷ دقیقه پیاده)، فاصله تا دریاچه سد سنگر ۳۰ کیلومتر (۳۹ دقیقه با خودرو)، فاصله تا عمارت کلاه فرنگی ۴ کیلومتر (۱۵ دقیقه با خودرو)، فاصله تا پارک جنگلی امام زاده هاشم ۳۱ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه با خودرو) فاصله دارد.

هتل شبستان شهر رشت

آدرس هتل شبستان: گیلان، رشت، فلکه‌ی گلسار، ابتدای خیابان بنت‌الهدی

تلفن هتل شبستان: 01333129766

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 452000 تومان

divider

هتل دنیز شهر بندر انرلی

هتل دنیز یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، سرویس فرنگی، لابی، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، سفره خانه سنتی با موزیک زنده، ساحل اختصاصی و سالن بیلیارد شاره کرد.

هتل تا ترمینال مسافربری بندرانزلی ۵ دقیقه (با ماشین)، تا پارک جنگلی ۶ دقیقه (با ماشین)، تا مجتمع تفریحی موج شکن ۸ دقیقه (با ماشین)، تا منطقه آزاد ۱۹ دقیقه (با ماشین) و تا بازار ماهی فروشی بندرانزلی ۱۲ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل دنیز شهر بندر انرلی

آدرس هتل دنیز: بندرانزلی، غازیان، بلوار اطباء، بعد از ساحل قو

تلفن هتل دنیز: 01344425814

هتل: چهار ستاره

divider

هتل سفیر شهر بندر انزلی

هتل سفیر یک هتل آپارتمان سه ستاره در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، چایخانه سنتی، موسیقی زنده، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه رشت ۳۰ دقیقه (با ماشین)، تا منطقه آزاد ۳۵ دقیقه (با ماشین)، تا پارک جنگلی گیسوم ۶۶ دقیقه با ماشین، تا کشتی مسافری–تفریحی میرزا کوچک خان ۱۲ دقیقه (با ماشین)، تا موج شکن بندر انزلی (غربی) ۱۰ دقیقه (با ماشین) و تا موج شکن بندر انزلی (شرقی) ۱۹ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل سفیر شهر بندر انزلی

آدرس هتل سفیر: بندر انزلی، انتهای خیابان پاسداران، کیلومنر ۵

تلفن هتل سفیر: 01815227001

هتل: سه ستاره

divider

هتل ساحلی دریا در شهر آستارا

هتل ساحلی دریا در سال ۱۳۷۸ با مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در شهر آستارا احداث شده و مجددا در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است. هتل در ۶ طبقه و ۳۰ اتاق، جنب بازارچه‌ی ساحلی در محیطی دلنشین و آرام با چشم‌انداز ساحل زیبای آستارا پذیرای مهمانان و مسافران عزیز خواهد بود.

هتل ساحلی دریا در شهر آستارا

آدرس هتل ساحلی دریا : گیلان، آستارا، بازارچه‌ی ساحلی، مقابل پارکینگ

تلفن هتل ساحلی دریا : 01835261907

هتل: سه ستاره

divider

هتل الماس شهر بندر انزلی

هتل الماس یک هتل سه ستاره میان رده در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه رشت ۳۰ دقیقه (با ماشین)، تا منطقه آزاد ۳۶ دقیقه (با ماشین)، تا کشتی مسافری–تفریحی میرزا کوچک خان ۱۳ دقیقه (با ماشین)، تا ترمینال مسافربری بندرانزلی ۳۹ دقیقه (با ماشین)، تا بازار ماهی فروشی بندرانزلی ۱۵ دقیقه (با ماشین) و تا پارک جنگلی ۳۰ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل الماس شهر بندر انزلی

آدرس هتل الماس: خیابان پاسداران، نبش کوچه‌ی چهاردهم

تلفن هتل الماس: 01344503996

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 185000 تومان

divider

هتل بهار رودسر

هتل بهار رودسر در میان ساحل شنی و جذاب دریای خزر و مردابی منحصر به‌ فرد قرار دارد که بدون اغراق می‌توان آن را با مرداب بندر انزلی شباهت داد. مشاهده‌ی مناظر دیدنی کوه سماسوس از بلندای هتل و گشت با قایق و ماهیگیری در مرداب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل بهار رودسر است.

هتل بهار رودسر

آدرس هتل بهار رودسر: گیلان، رودسر، ضلع شرقی ساحل دریا

تلفن هتل بهار رودسر: 01342617555

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 160000 تومان

divider

دهکده توریستی ملل شاندرمن در شهر ماسال

دهکده توریستی ملل شاندرمن یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر ماسال واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، چایخانه سنتی، رستوران، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

دهکده توریستی ملل شاندرمن به فاصله ۴۰ کیلومتری روستای تاریخی ماسوله و قلعه تاریخی قلعه رودخان، ۳۰ کیلومتری ساحل جنگلی و بسیار زیبای گیسوم، ۴۰ کیلومتری بندر انزلی و مرداب انزلی و ۹۵ کیلومتری آستارا واقع شده است که دسترسی به این مناطق را با فواصل زمانی اندک فراهم می‌کند.

دهکده توریستی ملل شاندرمن

آدرس دهکده توریستی ملل شاندرمن : گیلان، رشت، ماسال، بین ماسال و شاندرمن، روستای بیتم، دهکده‌ی توریستی ملل شاندرمن

تلفن دهکده توریستی ملل شاندرمن : 01344691930

هتل: سه ستاره

divider

هتل ماندگار در شهر لنگرود

هتل ماندگار یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر لنگرود واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی‌ شاپ، لابی، آسانسور، چایخانه سنتی و نمازخانه اشاره کرد. این هتل تا ترمینال مسافربری لاهیجان ۲۵ دقیقه، تا آرامگاه کاشف‌السلطنه و موزه تاریخ چای ایران ۳۱ دقیقه، تا آبشار و تله‌کابین لاهیجان ۳۵ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

هتل ماندگار در شهر لنگرود

آدرس هتل ماندگار: گیلان، لنگرود، منطقه‌ی توریستی چمخاله، بعد از پل فلزی

تلفن هتل ماندگار: 01342502709

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 135000 تومان

divider

هتل آپارتمان ملل در شهر بندر انزلی

هتل آپارتمان ملل یک هتل سه ستاره در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، ماهواره، کافی شاپ، جکوزی، صندوق امانات، باشگاه بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه رشت ۳۰ دقیقه (با ماشین)، تا ترمینال مسافربری بندرانزلی ۲۵ دقیقه (با ماشین)، تا منطقه آزاد ۳۶ دقیقه (با ماشین)، تا کشتی مسافری–تفریحی میرزا کوچک خان ۱۳ دقیقه (با ماشین) و تا ساحل ۱ دقیقه (پیاده) فاصله دارد.

هتل آپارتمان ملل در شهر بندر انزلی

آدرس هتل آپارتمان ملل: بندرانزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۴، کوچه‌ی ۱۱

تلفن هتل آپارتمان ملل: 01344504101

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 196000 تومان

divider

هتل مجتمع ساحلی شایان در شهر لنگرود

هتل مجتمع ساحلی شایان یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر لنگرود واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، چایخانه سنتی، صندوق امانات و فضای سبز اشاره کرد.

این مجتمع در کنار ساحل زیبا و ماسه‌ای شهر توریستی چمخاله با منظره‌ای بسیار زیبا از سواحل دریای خزر قرار گرفته است. این هتل دارای ویلاهای سه خوابه و یک خوابه و سوئیت مبله مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، فضای نشیمن و حمام است. همچنین امکاناتی همچون سفره‌خانه، پارک بازی کودک، جت اسکی و یک مجموعه‌ی ورزشی چندمنظوره‌ی حرفه‌ای نیز در مجتمع وجود دارد.

هتل مجتمع ساحلی شایان در شهر لنگرود

آدرس هتل مجتمع ساحلی شایان: لنگرود، چمخاله، بعد از پل فلزی، فرعی اول سمت راست

تلفن هتل مجتمع ساحلی شایان: 01425342422

هتل: دو ستاره

divider

مهمانسرای جهانگردی لاهیجان

مهمانسرای جهانگردی لاهیجان در منطقه جلگه‌ای به وسعت ۵۸۴ کیلومتر واقع شده و از جنوب به دامنه‌های البرز منتهی می‌شود. لاهیجان در گذشته به شهر ابریشم معروف بوده و اکنون این شهرستان با جذابیت‌های بسیار زیاد از قطب‌های گردشگری شمال کشور به شمار می‌آید.

این هتل با کمترین فاصله تا فرودگاه (۴۵ کیلومتر) و بازار (۵۰۰ متر)، یکی از بهترین هتل‌های لاهیجان محسوب می‌شود. مهمانسرا تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران۳ دقیقه با ماشین، تا آبشار لاهیجان ۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری ۷ دقیقه با ماشین و تا تله کابین ۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

مهمانسرای جهانگردی لاهیجان

آدرس مهمانسرای جهانگردی لاهیجان: گیلان، لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

تلفن مهمانسرای جهانگردی لاهیجان: 01342233051

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 180000 تومان

divider

هتل فجر (آبشار) در شهر لاهیجان

هتل فجر (آبشار) یک هتل سه ستاره در شهر لاهیجان واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، نمازخانه و تاکسی سرویس اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و مبلمان هستند. فاصله هتل تا شیطان کوه لاهیجان ۵.۵ کیلومتر، تله کابین لاهیجان ۶ کیلومتر، ترمینال مسافربری لاهیجان ۸ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران ۱۰ دقیقه با ماشین و حمام گلشن لاهیجان حدود ۶ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت نیز نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که در فاصله ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل فجر (آبشار) در شهر لاهیجان

آدرس هتل فجر (آبشار) : گیلان، لاهیجان، کیلومتر سه جاده‌ی لاهیجان به لنگرود، جنب کلوچه‌ی نادری

تلفن هتل فجر (آبشار) : 01342423081

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 178000 تومان

divider

هتل امیران در شهر بندر انزلی

هتل امیران یک هتل آپارتمان دو ستاره اقتصادی در شهر بندر انزلی واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، خشکشویی، ساحل اختصاصی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه رشت ۴۰ دقیقه (با ماشین)، تا منطقه آزاد ۳۴ دقیقه (با ماشین)، تا کشتی مسافری–تفریحی میرزا کوچک خان ۱۳ دقیقه (با ماشین)، تا موج شکن بندر انزلی (غربی) ۱۴ دقیقه (با ماشین)، تا موج شکن بندر انزلی (شرقی) ۱۹ دقیقه (با ماشین)، تا ساحل ۱ دقیقه (پیاده)، تا کاخ موزه انزلی ۱۲ دقیقه (با ماشین)، تا کلیسای پروتستان غازیان ۱۵ دقیقه (با ماشین)، تا بازار هفتگی انزلی (شنبه بازار) ۱۲ دقیقه (با ماشین)، تا ترمینال مسافربری رشت ۳۸ دقیقه (با ماشین)، تا بازار ماهی فروشی بندرانزلی ۱۶ دقیقه (با ماشین) و تا پارک جنگلی ۳۰ دقیقه (با ماشین) فاصله‌ دارد.

هتل امیران در شهر بندر انزلی

آدرس هتل امیران: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۵ جاده‌ی انزلی به آستارا، جنب هتل سفیدکنار

تلفن هتل امیران: 01344507703

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 188000ر تومان

divider

هتل آپارتمان ایساتیس در شهر آستارا

هتل آپارتمان ایساتیس یک هتل آپارتمان سه ستاره در شهر آستارا واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، لابی، خشکشویی و آژانس مسافرتی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، مبلمان و حمام هستند.

بازارچه‌ی ساحلی روس‌ها، ساحل زیبای صدف، باغ پرندگان آستارا، بهشت کاکتوس‌ها، پارک جنگلی بی‌بی یانلو، تالاب بین‌المللی استیل و... از جمله جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل است.

هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ است. این هتل فقط ۳ کیلومتر با بندر زیبای آستارا فاصله دارد و اتاق‌های آن مشرف به کوه، جنگل یا دریا است. فاصله هتل تا رشت ۱۶۸ کیلومتر، فومن ۱۵۰ کیلومتر و بندر انزلی ۱۴۴ کیلومتر است.

هتل آپارتمان ایساتیس در شهر آستارا

آدرس هتل آپارتمان ایساتیس: آستارا، اتوبان حسین نژادی، فاز ۲ شهرک عباس‌آباد، کیلومتر ۳ ورودی آستارا، جنب اتوبان۱۱

تلفن هتل آپارتمان ایساتیس: 01344804001

هتل: سه ستاره

divider

هتل آرام در شهر فومن

هتل آرام یک هتل سه ستاره در شهر فومن واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل آرام عنوان اولین هتل سه ستاره بخش سردارجنگل در شهر ماکلوان یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران را به خود اختصاص داده است.

هتل آرام هتل آرام

آدرس هتل آرام: فومن، کیلومتر ۱۰ جاده‌ی فومن ماسوله

تلفن هتل آرام: 01334753176

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 141000 تومان

divider

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه اسکمو بستنی یخی مخصوص گیلان

لیست و آدرس خانه معلم های گیلان و حومه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (11 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) در استان گیلان + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits