دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کامل هتل های شیراز
12
زمان مطالعه: 15 دقیقه
هتل یکی از مکان هایی است که در مسافرت بسیار حائز اهمیت است و دانستن آدرس بهترین هتل های شهر می تواند خیلی به ما کمک کند . با ما در دلگرم همراه شوید تا لیست هتل های شیراز را به شما معرفی نماییم .

هتل های شهر شیراز

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در ایام تعطیلات متغیر است

هتل همای شهر شیراز

هتل پنج ستاره هما، مثل بقیه‌ی هتل‌های گروه هما، هتل همای شیراز هم در موقعیت جغرافیایی فوق العاده‌ای قرار دارد. این بنای عظیم و با‌شکوه بین سه جای مهم رودخانه‌ی خشک، پارک شهر و فلکه‌ی گاز قرار گرفته است.

این مجاورت با رودخانه و پارک باعث شده که محوطه‌ی هتل علیرغم قرار داشتن در مرکز شهر بسیار هوای دلپذیری داشته باشد. خود هتل هم مثل باقی هتل‌های گروه هما از طراحی زیبایی بهره برده و بر‌خلاف خیلی از هتل‌های بزرگ ساخته شده در قبل از انقلاب هنوز شادابی و سرزندگی‌‌اش را حفظ کرده است.

هتل هما شهر شیراز

آدرس هتل همای: شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

تلفن هتل همای: 07132929

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 240000 تومان

divider

هتل چمران شهر شیراز

بلوار چمران محبوب‌ترین منطقه گردشگری در بین شیرازی‌ها است. یک بلوار عریض و طویل در خوش آب و هوا‌ترین نقطه‌ی شهر. یک رودخانه از کنار ضلع جنوبی این بلوار می‌گذرد و ضلع شمالی آن را باغ‌های وسیع احاطه کرده‌ است.

خود بلوار هم از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف مملو است. هتل چمران در سال‌های اخیر تبدیل به نماد بلوار چمران شده است. بنای هتل مرتفع‌ترین و با‌شکوه‌ترین سازه‌ی تمام بلوار است و از نظر امکانات با همه‌ی هتل‌های پنج ستاره‌ی شهر رقابت می‌کند.

هر چند در نهایت بزرگ‌ترین وجه تمایز این هتل زیبا موقعیت جغرافیایی کم نظیرش است. یک گزینه‌ی فوق‌العاده برای کسانی که می‌خواهند سرزندگی شیراز را به دور از شلوغی مرکز شهر تجربه کنند.

هتل چمران شهر شیراز

آدرس هتل چمران: شیراز، بلوار چمران

تلفن هتل چمران: 07136262000

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 256000 تومان

divider

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه جدیدترین هتل شیراز است. این هتلِ واقعا چشم‌نواز با نگاهی دقیق به معماری سنتی ایرانی طراحی شده است. البته فضای داخلی‌اش بیشتر صمیمیت و گشادگی کریمخان زند را به یاد می‌آورد تا خشونت قاجاریه.

هتل زندیه در نزدیک‌ترین نقطه‌ی ممکن به ارگ کهنسال شهر واقع شده است. استخر و سونای هتل یادآور طراحی حمام وکیل است و با حمام‌های ترکی که این روز ها حرفش را زیاد می‌شنویم سر به سر می‌زند.

رستوران‌های هتل سلیقه‌ی ایرانی و غربی را سیراب می‌کند. همین طور به این مجموعه یک رستوران VIP اضافه کنید که بهترین غذاها را برایتان در یک محیط کاملا خصوصی سرو می‌کند.

هتل زندیه شیراز

آدرسهتل زندیه شیراز: شیراز، خیابان هجرت

تلفن هتل زندیه شیراز: 07132234234

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 280000 تومان

divider

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر شیراز واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌‌‌توان به وای‌فای رایگان، کافی شاپ، رستوران و لابی اشاره کرد.

از نورپردازی و نمای جالب هتل ستارگان در شب که بگذریم، باید گفت این هتل موقعیت خوبی در شیراز دارد. هتل ستارگان در تقاطع دو بلوار مهم شیراز قرار دارد؛ بلوار آزادی با فلکه‌ی گاز و پارک شهر معروفش و بلوار ارم که از اعیان‌نشین‌ترین محله‌های شیراز است و باغ ارم باشکوه را در خودش جای داده است.

معماری داخلی مدرن اتاق‌ها و لابی هتل نیز به جذابیت هتل افزوده است. هتل ستارگان تا ارگ کریمخانی ۷ دقیقه با ماشین، تا باغ جهان نما ۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۷ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۹ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۱۰ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاه چراغ ۱۲ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید آفتاب ۱۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید نگین فارس ۲۰ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه ۲۳ دقیقه با ماشین و تا راه آهن ۲۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل ستارگان شیراز

آدرس هتل ستارگان شیراز: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

تلفن هتل ستارگان شیراز: 07132276100

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 352000 تومان

divider

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز آخرین جز از یک مجموعه‌ی کم نظیر گردشگری است. مجموعه‌ای متشکل از جاذبه‌های طبیعی مثل پارک کوهپایه، بنا‌های نمادین تاریخی، دروازه قرآن و یک رستوران چشم‌نواز به نام هفت خوان.

همه‌ی این اماکن در کنار هم و در بلواری به نام قرآن (آیت‌الله ربانی) قرار دارند. بلواری که خوش‌آمدگوی مسافرینی است که از شمال وارد شیراز می‌شوند.

با اقامت در این هتل به جاده‌ی مرودشت که به تخت جمشید منتهی می‌شود هم نزدیک تر خواهید بود و برای رسیدن به این یادگار باستانی نیازی به عبور از ترافیک داخل شهر ندارید.

هتل چهار ستاره‌ی رویال در سال ۹۳ افتتاح شده و به لحاظ سبک معماری با رستوران هفت‌خوان هماهنگ است. اگر دنبال یک هتل تازه‌ساز و با کیفیت در پایتخت فرهنگی ایران هستید و نمی‌خواهید هزینه‌ی هتل پنج ستاره را متقبل شوید این یک گزینه‌ی ایده آل برای شما است.

هتل رویال شیراز

آدرس هتل رویال شیراز: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

تلفن هتل رویال شیراز: 07132274356

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 360000 تومان

divider

هتل پارسیان شیراز

این هتل چهار ستاره در اوایل دهه هفتاد شمسی افتتاح شده و در خیابان رودکی قرار گرفته است. همان طور که از اسم‌ این هتل برمی‌آید این هتل زیر نظر گروه هتل‌های پارسیان است که در سطح کشور هتل‌های بزرگ و مجللی را مدیریت می‌کند. داخل هتل فضای صمیمی و کلاسیکی دارد و می‌تواند برای مسافرانی که نوستالژی شیراز سال‌های دورتر را دارند بسیار گزینه‌ی مناسبی باشد.

هتل پارسیان شیراز

آدرس هتل پارسیان شیراز: شیراز، خیابان خیابان زند، خیابان رودکی

تلفن هتل پارسیان شیراز: 07132304965

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 164000 تومان

divider

هتل پارک شهر شیراز

هتل پارک از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است که در اواخر دهه‌ی ۱۳۳۰ تاسیس شده است. همانند بیشتر هتل‌های شیراز، این هتل هم در محدوده‌ی خیابان زند و نزدیکی ارگ کریمخان واقع شده است.

هرچند این قرار گرفتن در مرکز به معنی این نیست که آرامش را در این هتل پیدا نخواهید کرد. هتل پارک خیابان مخصوص به خودش را دارد و در انتهای آن واقع شده است و این موقعیت جغرافیایی باعث دنج بودنش شده است. حیاط هتل هم بسیار زیبا و در بین شیرازی ها زبانزد است.

هتل پارک شهر شیراز

آدرس هتل پارک: شیراز، چهارراه زند، خیابان سعدی

تلفن هتل پارک: 07132221416

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 123000 تومان

divider

هتل الیزه شهر شیراز

اگر گذرتان به شیراز افتاده و دست بر قضا میلی به بودن وسط شلوغی مرکز شهر ندارید، هتل الیزه دقیقا همان جایی است که باید بروید. یک هتل شیک و لوکس، که در یکی از با کلاس‌ترین بلوار‌های شهر و دقیق‌تر بگوییم داخل کوی آرام و ساکت پزشکان واقع شده است.

اگر اسم ییلاق خوش آب و هوای قلات را شنیده‌اید و می‌خواهید در مدت شیراز بودنتان سری به آنجا هم بزنید، از هتل الیزه به راحتی می توانید این کار را بکنید. کافی است بلوار شهید رجایی را به سمت شمال و بزرگراه حسینی الهاشمی ادامه دهید و مستقیم به سمت قلات بروید.

هتل الیزه شهر شیراز

آدرس هتل الیزه: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

تلفن هتل الیزه: 07136238890

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 161000 تومان

divider

هتل پارسه شیراز

این هتل چهار ستاره‌ اواخر دهه‌ی ۴۰ افتتاح شده و یک بار هم آن را در سال ۷۶ بازسازی کرده‌اند. هتل درست پشت ارگ کریمخان و در کنار بازار وکیل قرار دارد. خدمه‌ی هتل به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط هستند.

یک سالن بیلیارد مفصل هم در هتل قرار دارد. بنای هتل پارسه با نگاهی به معماری ساختمان‌های شهرداری و بانک ملی -که قبل از انقلاب توسط آلمانی‌ها ساخته شد- طراحی شده است.

هتل پارسه شیراز

آدرس هتل پارسه شیراز: شیراز، خیابان زند، پشت ارگ کریمخان، خیابان بیست و دو بهمن

تلفن هتل پارسه شیراز: 07132226600

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 163000 تومان

divider

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی با اینکه اسم سعدی را یدک می‌کشد اما در خیابان حافظ و نزدیک حافظیه قرار دارد. مسافران نوروزی که می‌خواهند حتما نیمه‌شب به حافظیه بروند ولی دغدغه‌ی شلوغی و جای پارک دارند، می‌توانند از هتل تا آرامگاه لسان‌الغیب پیاده بروند.

هتل پارک سعدی چهار ستاره است و ورودی‌اش محوطه‌ی روباز باصفایی دارد. روبروی هتل هم باغ جهان‌نما واقع‌شده که یک عمارت قاجاری است و چند سالی است دوباره بازشده است.

نزدیک هتل پارک سعدی رستورانی به نام هفت‌خوان با معماری‌ ویژه بازشده که به‌ تبع اسمش از هفت رستوران مختلف تشکیل شده است و از لوکس‌ترین رستوران‌های شیراز است.

هتل پارک سعدی شیراز

آدرس هتل پارک سعدی: شیراز، چهارراه حافظیه، خیابان حافظ، مقابل باغ جهان نما

تلفن هتل پارک سعدی: 07132285881

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 173000 تومان

divider

هتل ارگ شهر شیراز

هتل ارگ یک ویژگی بسیار ویژه دارد و آن‌هم واقع‌شدن‌ در نزدیکی خیابان ساحلی است. این خیابان که دلیل نام‌گذاری‌‌ آن مجاورت با رودخانه‌ی خشک است یکی از زیباترین خیابان‌های شیراز است و جان می‌دهد برای یک پیاده‌روی آرامش‌بخش.

این هتل سه ستاره در سال ۸۴ بازسازی شده است و علاوه بر خیابان ساحلی، به خیابان‌های مهم مرکز شهر مثل زند هم دسترسی خوبی دارد که این مسئله به‌خصوص این روز‌ها که ترافیک شیراز کمی سنگین‌تر از قبل شده به نظر مهم می‌آید.

هتل ارگ شهر شیراز

آدرس هتل ارگ : شیراز، خیابان تختی، بالاتر از چهارراه راهنمایی

تلفن هتل ارگ : 07132228989

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 111000 تومان

divider

هتل آریوبرزن شهر شیراز

هتل آریوبرزن یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر شیراز واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، بیلیارد، سالن کنفرانس و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

هل بهترین دسترسی به مجموعه زندیه، شاهچراغ، حافظیه، مقبره سعدی، باغ ارم و مراکز خرید را دارد. هتل تا ارگ کریم خان زند ۳ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل شیراز ۵ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ شیراز ۷ دقیقه با ماشین و تا باغ جهان نما شیراز ۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آریوبرزن شهر شیراز

آدرس هتل آریوبرزن: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

تلفن هتل آریوبرزن: 07132247182

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 139000 تومان

divider

هتل ارم شهر شیراز

هتل سه ستاره ی ارم که در قلب شهر شیراز واقع شده مناسب مسافرانی است که نیاز به حضور در مرکز شهر را احساس می‌کنند. این هتل در نزدیکی مجموعه‌ی کریمخانی واقع شده است و اقامت در آن هم برای کسانی که اهل خرید هستند (نزدیکی به بازار وکیل) و هم برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند توصیه می‌شود.

باغ شاپوری هم در نزدیکی این هتل و در خیابان انوری واقع شده که از بناهای دوره‌ی پهلوی اول است و ترکیب جالبی از معماری قاجاری و معماری غربی و مدرنیزه شده‌ی دوره‌ی رضاخان است. همچنین یادتان باشد در صورتی که گذرتان به آن طرف ها افتاد حتما سری به راسته‌ی بستنی فروش‌ها که پشت ارگ کریمخانی قرار دارد بزنید.

هتل ارم شهر شیراز

آدرس هتل ارم: شیراز، بلوار کریم خان زند، ربروی انوری، هتل ارم

تلفن هتل ارم: 07132300814

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 99000 تومان

divider

هتل اطلس شهر شیراز

هتل ۳ ستاره اطلس در سال ۱۳۷۶ در بهترین نقطه شهر شیراز افتتاح شد. این هتل با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و ۴۷ باب اتاق با امکانات قابل قبول در موقعیتی از شهر قرار گرفته که دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی را فراهم می‌کند. رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی زیبا و دلنشین پذیرای میهمانان گرامی است.

هتل اطلس شهر شیراز

آدرس هتل اطلس: شیراز، میدان اطلس

تلفن هتل اطلس: 07112288231

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 148000 تومان

divider

هتل تالار شهر شیراز

هتل تالار از هتل‌های مرکز شهر شیراز است و دسترسی بسیار خوبی به همه‌ی جاذبه‌های توریستی و فرهنگی شهر دارد. این هتل سه ستاره به نسبت امکاناتش قیمت مناسبی دارد و گزینه‌ی مناسبی برای یک سفر اقتصادی و به صرفه است.

هتل تالار شهر شیراز

آدرس هتل تالار: شیراز، خیابان فردوسی، سه راه پل حر

تلفن هتل تالار: 07112245540

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 109000 تومان

divider

هتل آپارتمان هدیش شهر شیراز

هتل آپارتمان هدیش واقع در مرکز شهر تاریخی شیراز یکی از اماکن اقامتی زیبا با کادری مجرب پذیرای مهمانان عزیز است. با اقامت در هتل آپارتمان هدیش می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اماکن تاریخی شهر دیدن کرد.

از جمله این آثار می‌توان به بازار وکیل، نارنجستان قوام، حرم شاهچراغ، خانه زینت‌الملوک و... اشاره کرد. فاصله هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه، تا راه آهن ۴۰ دقیقه است.

هتل آپارتمان هدیش شهر شیراز

آدرس هتل آپارتمان هدیش: شیراز، خیابان زند خیابان رودکی هتل هدیش

تلفن هتل آپارتمان هدیش: 2351988، 2302949، 2353630

هتل: سه ستاره

divider

هتل آناهیتا شهر شیراز

هتل دو ستاره آناهیتا واقع در خیابان ولیعصر شهر شیراز و نزدیک به محله قدیمی و اماکن تاریخی بنا شده، که مسافران گرامی ‌می‌توانند با پیاده‌روی از جاذبه‌های مهم شیراز دیدن نمایند. این هتل با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان گرامی است.

هتل ستاره آناهیتا شهر شیراز

آدرس هتل آناهیتا: شیراز، میدان ولیعصر

تلفن هتل آناهیتا: 07112248826

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 90000تومان

divider

هتل کوثر شهر شیراز

یک هتل دو ستاره که دسترسی بسیار خوبی به خیابان‌های اصلی شهر دارد و مثل خیلی از هتل‌های شهر در خیابان زند واقع‌ شده است. هتل کوثر به نسبت امکانات یک هتل دوستاره قیمت مناسبی دارد و به دلیل موقعیتش برای مسافرانی که کار اداری دارند جای بسیار مناسبی است.

هتل کوثر شهر شیراز

آدرس هتل کوثر: شیراز، بلوار کریم خان زند، مقابل خیابان انوری

تلفن هتل کوثر: 07132335724

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 165000 تومان

divider

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا به‌ افتخار ملاصدرای شیرازی چنین نامی دارد و از هتل‌های مرکز شهر است. خیابان رودکی که هتل صدرا در آن قرار دارد از خیابان اصلی شهر است و از خیابان زند منشعب می‌شود.

نبش این خیابان چهار سینما به نام‌های فلسطین، ایران، آسیا و پیام قرار دارد. در ادامه‌ی خیابان رودکی کافه‌ رستوران قوام را پیدا می‌کنید که غذا‌های سنتی سرو می‌کند و جای دنجی است.

هتل صدرا شیراز

آدرس هتل صدرا شیراز: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

تلفن هتل صدرا شیراز: 07112224740

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 89000 تومان

divider

هتل آپارتمان تچر شهر شیراز

هتل آپارتمان تچر یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر شیراز واقع در کشور ایران است. این هتل بهترین دسترسی به اماکن گردشگری مانند: مجموعه زندیه، شاهچراغ، حافظ، سعدی، باغ ارم و همچنین مراکز خرید و کمترین فاصله تا فرودگاه و بهترین مسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی و مجموعه پرسپولیس را دارد.

هتل ۳۰ دقیقه تا مجموعه تاریخی و باشکوه تخت جمشید، 5 دقیقه تا مجموعه تاریخی زندیه (بازار وکیل)، ۱۰ دقیقه تا آرامگاه دو تن از شاعران بزرگ حافظ و سعدی و ۵ دقیقه تا حمام وکیل فاصله دارد.

فاصله هتل تا ارگ کریمخانی ۳ دقیقه با ماشین، فاصله تا باغ جهان نما ۵ دقیقه با ماشین، فاصله تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۸ دقیقه با ماشین و فاصله تا آرامگاه شاه چراغ ۹ دقیقه با ماشین است.

هتل بهترین امکانات را برای راحتی میهمانان فراهم نموده و هدف، ایجاد آرامش و لحظاتی خوش برای میهمانان است. امکانات هتل شامل رستوران، اینترنت، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و بیلیارد است.

پارکینگ رایگان نیز در سایت وجود دارد. این هتل ۱۲ اتاق دارد و امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی را برای اتاق ها در نظر گرفته است.سرویس دادن به کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است.

هتل آپارتمان تچر شهر شیراز

آدرس هتل آپارتمان تچر: شیراز، خیابان فردوسی، حد فاصل پل باغ صفا و چهارراه رودکی روبروی مخابرات امام خمینی

تلفن هتل آپارتمان تچر: 07132315091

هتل: دو ستاره

divider

بیشتر بخوانید:

لیست و آدرس مراکز ام آر آی (MRI) شیراز

لیست و آدرس خانه معلم های شیراز و حومه

آشنایی با آداب و رسوم مردم شیراز در ایام نوروز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (12 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits