دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کامل هتل های اصفهان
30
زمان مطالعه: 16 دقیقه
هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. با ما در دلگرم همراه شوید تا با بهترین هتل های اصفهان آشنا شوید .

هتل های شهر اصفهان

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت ها در ایام مختلف سال و تعطیلات متغیر است

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره‌ی عباسی، کهن‌ترین و یکی از بزرگترین هتل‌های ایران، در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی، طراحی و بنا شده است.

او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می‌شد. این هتل در سال ۱۳۵۱ با پشتیبانی بیمه ایران توسعه یافت و مهمانسرای آن با کاربری هتلی تغییر فضا داد.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس، تنها هتل پنج ستاره اصفهان به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته است، و نیز واقع شدن در میان بافت تاریخی شهر، دارای اهمیت فراوان است. همچنین رستوران باغ هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین رستوران باغ‌های ایران است.

هتل عباسی

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه

تلفن هتل عباسی: 03132226010

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 268000 تومان

divider

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر اصفهان واقع در کشور ایران است. این هتل در کنار رود خانه همیشه زنده زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل واقع شده است و تا مراکز تاریخی و مراکز خرید اصفهان فاصله بسیار کمی دارد.

این هتل دارای یک باغ بسیار زیبای گل و گیاه است که دور تا دور آن برای نشستن تخت گذاشته شده است. هتل پارسیان کوثر ۱۹۴ اتاق دارد که هر اتاق به یخچال، مینی بار، شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای، تلفن، صندوق امانات، حمام و سشوار مجهز شده است.

مهمان‌ها می‌توانند از صبحانه رایگان هتل لذت ببرند. هتل مجهز به پنج رستوران است که هر کدام متفاوت از دیگری است. رستوران ایتالیایی و همچنین رستوران سنتی با سرو غذاهای اصیل اصفهان مثل بریانی و خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی ایران آماده پذیرایی از مهمان‌ها است.

رستوران زرین که در لابی هتل واقع شده است، مشرف به فضای باغ با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در خدمت مسافران است، رستوران تابستانه‌ نیز در فضای سبز هتل و کنار آبنمای آن غذاهای خود را سرو می‌کند و همچنین رستوران فصلی آبشار در جوار استخر غذاهای باربیکیو برای مهمانان عزیز تدارک می‌بیند.

مهمان‌ها همچنین می‌توانند از فروشگاه‌های متنوع این هتل سوغات و صنایع دستی اصفهان را خریداری کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی با فاصله ۳۱ کیلومتر است.

هتل پارسیان کوثر

آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، سی‌و‌سه پل، بلوار ملت

تلفن هتل پارسیان کوثر: 03136240230

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 300000 تومان

divider

هتل آسمان اصفهان

اگر می‌خواهید اصفهان را از بالا تماشا کنید، چشم بگردانید و زاینده‌رود و تمام شهر را از ارتفاع ببینید، اقامت در هتل آسمان بهترین انتخاب است. هتلی که ۱۳ طبقه دارد و در سال ۱۳۸۴ در جوار زاینده‌رود افتتاح شده و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر و سونا و سالن ورزش است. با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود.

به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیک هستید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آنها برسانید. کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید.

دلیل دیگر برای محبوبیت هتل آسمان، وجود رستوران گردان است که در طبقه‌ی آخر قرار دارد و نظیرش در اصفهان دیده نمی‌شود. این رستوارن علاوه بر ارائه غذاهای باکیفیت، نمایی ۳۶۰ درجه از کل شهر به نمایش می‌گذارد.

هتل آسمان

آدرس هتل آسمان: اصفهان ،خیابان مطهری ،مقابل پل فلزی

تلفن هتل آسمان: 03132354141

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 206000 تومان

divider

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی از هتل‌های قدیمی‌ اصفهان است که در مرکز شهر و در مجاورت باغ و عمارت چهلستون واقع شده و کمترین فاصله را با مجموعه‌ی نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

از این هتل می‌شود قدم‌زنان به زاینده‌رود و پل‌های تاریخی‌اش رسید و از بازار و مراکز تجاری واقع در بافت تاریخی، خرید کرد. همه‌چیز در هتل و پیرامونش برای گردشگران مهیا است.

هتل ۹۶ اتاق و سوئیت‌های رویال دارد و معماری‌اش تلفیقی از معماری جدید و سنتی اصفهان است. این هتل رستورانی بزرگ با پلکان مارپیچ دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. فضا، دنج و آرام است و از پنجره‌های آن شهر تاریخی اصفهان، با همه‌ی هیاهو و رفت و آمدش، پیداست.

هتل پیروزی

آدرس هتل پیروزی: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ

تلفن هتل پیروزی: 03132214354

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 205000 تومان

divider

هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. سبک معماری این هتل ۵ طبقه، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است. موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان، همیشه یکی از مزیت‌های هتل‌ها در شهرهای توریستی است.

هتل ونوس از این نظر چیزی کم ندارد، چون در مرکز شهر قرار گرفته و به نقاط دیدنی اصفهان مثل نقش جهان، چهل‌ستون، مدرسه چهارباغ، زاینده رود و... نزدیک است.

تزئینات هتل و نقاشی‌های آن به سبک دوران صفوی و قاجار است و ترکیب این فضای سنتی با امکانات مدرن، تجربه‌ی جالبی را برای مهمانان ایجاد می‌کند. هتل ونوس، فضایی گرم و صمیمی دارد و خوشامدگویی و برخورد خوب کارکنان هتل باعث می‌شود شما احساس راحتی کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

هتل ونوس

آدرس هتل ونوس: اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، بعد از سه‌راهی، خیابان آمادگاه

تلفن هتل ونوس: 03132230040

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 262000 تومان

divider

هتل پارت شهر اصفهان

هتل پارت در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این هتل ۵ طبقه در نزدیکی سی و سه پل واقع است. هتل هم به مراکز خرید هم به نقاط دیدنی و تاریخی اصفهان مثل پل خواجو، میدان نقش جهان، مسجد چهارباغ نزدیک است.

عواملی چون کادر مجرب هتل پارت اصفهان، دکوراسیون شیک و فضای لوکس هتل و سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده، این هتل را برای اقامت گردشگران خارجی هم به گزینه‌ی ایده‌آلی تبدیل کرده است.

هتل پارت

آدرس هتل پارت: اصفهان، حدفاصل چهارباغ عباسی و آیت الله شمس آبادی، کوچه جهان آرا

تلفن هتل پارت: 03132227207

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 158000 تومان

divider

هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان در بافت تاریخی اصفهان واقع شده و به آثار تاریخی و زاینده‌رود نزدیک است. می توانید با پای پیاده از دیدنی‌های جذاب شهر مثل سی‌و‌سه پل، پل خواجو، پل فلزی، میدان نقش جهان، بازار قیصریه، موزه هنرهای معاصر، باغ هشت بهشت، چهلستون و دیگر بناهای تاریخی شهر دیدن کنید.

و همچنین دسترسی راحتی به بازار مرکزی پوشاک و بازار مرکزی طلا و پارچه خواهید داشت. هتل سپاهان دارای رستوران و کافی شاپ و امکاناتی است که در آن احساس راحتی خواهید کرد.

هتل سپاهان

آدرس هتل سپاهان: اصفهان، خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی

تلفن هتل سپاهان: 03132221235

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 262000 تومان

divider

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته و از مکان‌های اصلی تاریخی و گردشگری مثل کاخ عالی‌قاپو، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و... تقریباً ۵۰۰ متر فاصله دارد.

در ساخت این هتل ۶ طبقه، هم از سبک معماری سنتی و هم معماری مدرن استفاده شده و به همین دلیل طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

هتل ستاره هم سفره‌خانه‌ی سنتی دارد، هم رستوران تابستانه (بام هتل) و هم رستوران معمولی. کیفیت غذاها و خدمات دیگر هتل همگی مطابق با آخرین استانداردهای هتل‌داری در جهان است.

هتل ستاره

آدرس هتل ستاره: میدان امام (نقش جهان)، خیابان حافظ

تلفن هتل ستاره: 03132207060

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 137000 تومان

divider

هتل زهره اصفهان

هتل زهره در نزدیکی زاینده‌رود قرار گرفته است. نمای بیرونی این هتل، سفید و چشم نواز و دیوار‌هایش از نقش و نگار، آینه‌کاری و عناصر هنری پوشیده شده است. به طور کلی طراحی هتل زهره، تلفیق جذابی از معماری مدرن و هنر اسلامی-ایرانی است.

پل فردوسی که از پل‌های تازه‌ساز اصفهان است و نمای جدیدی به شهر داده، در حوالی همین هتل قرار گرفته است. این هتل، ۶ طبقه است و بر فراز آن رستوران و چایخانه‌ی سنتی آریانا قرار دارد که منظره‌ی زیبایی از اصفهان را به نمایش می‌گذارد.

هتل زهره

آدرس هتل زهره: اصفهان، پل فردوسی، خیابان فردوسی، روبروی قنادی بهشت

تلفن هتل زهره: 03112207821

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 140000 تومان

divider

هتل صفوی اصفهان

هتل سه ستاره‌ی صفوی اصفهان در سال ۱۳۸۵ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با تکیه بر سبک هنر سنتی اصفهان بنا شد. هتل زیبای صفوی، تجلی نقوشی از رنگ عشق و هنر اصیل معماری دوران صفوی با رعایت کلیه‌ی استانداردهای روز دنیا در خدمت رفاه و آسایش مسافران ارجمند است.

هتل صفوی

آدرس هتل صفوی: اصفهان، چهارراه فلسطین، خیابان فلسطین، مقابل بانک ملت

تلفن هتل صفوی: 03132208600

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 138000 تومان

divider

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی واقع در چهارراه تختی به دیدنی‌های تاریخی و مهم شهر نزدیک است. قدم‌زنان می‌توانید در عرض پنج دقیقه به میدان تاریخی نقش‌جهان برسید.

کنار ساحل زاینده‌رود و روی سی‌وسه‌پل یا پل خواجو قدم بزنید یا از کاخ چهل‌ستون و موزه‌های واقع در بافت تاریخی دیدن کنید. بیشتر از سی سال از شروع فعالیت هتل آزادی می‌گذرد و به همین دلیل، پرسنل باتجربه‌ای دارد و با توجه به قیمت مناسبش، خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

هتل آزادی

آدرس هتل آزادی: اصفهان، چهارراه تختی، خیابان مسجد سید

تلفن هتل آزادی: 03132204056

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 199000 تومان

divider

هتل جهانگردی ماهان اصفهان

هتل جهانگردی ماهان تازه‌ساز است و در شرق اصفهان، در مجاورت اتوبان‌های اصلی شهر (شهید آقا بابایی و صیاد شیرازی) واقع‌شده و دسترسی آسان به نقاط مختلف اصفهان را بدون تحمل ترافیک ممکن می‌کند.

این هتل تا جاذبه‌های گردشگری اصفهان مثل باغ گل‌ها، پل خواجو و بافت تاریخی شهر، فاصله‌ی کمی دارد و نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است و از این نظر محبوب گردشگرهاست.

هتل جهانگردی ماهان

آدرس هتل جهانگردی ماهان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان ۲۲ بهمن، حد فاصل چهاراه نورباران و چهارراه حمزه

تلفن هتل جهانگردی ماهان: 0213132655515

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 182000 تومان

divider

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر اصفهان واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

این هتل هم به زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل و هم‌ به میدان نقش‌جهان و دیدنی‌های تاریخی اطراف چهارباغ و دیگر بناهای تاریخی مهم اصفهان نزدیک است. با اقامت در این هتل، از خودروی شخصی بی‌نیاز هستید و قدم‌زنان می‌توانید از دیدنی‌های شهر بازدید کنید.

هتل شیخ بهایی

آدرس هتل شیخ بهایی: چهارباغ عباسی، ابتدای شیخ بهایی

تلفن هتل شیخ بهایی: 03112207714

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 288000 تومان

divider

هتل اسپادانا اصفهان

هنر معماری در ایران، وام‌دار معماری شهر اصفهان است و این هنر در طراحی هتل اسپادانا با چشم‌اندازی‌زیبا از سی‌و‌‌سه پل، رنگ و بویی خاص گرفته است. این هتل ۴ طبقه، از لحاظ جغرافیایی، موقعیتی ویژه دارد و در فاصله‌ی ۳۰ دقیقه‌ای تا فرودگاه و ۲۰ دقیقه‌ای تا راه‌آهن قرار گرفته است.

رستوران اسپادانا با ظرفیتی قریب به ۲۰۰ نفر در طبقه‌ی هم‌کف هتل قرار دارد و آمیخته‌ای از آشپزی ایرانی، فرنگی و دریایی را در محیطی آرام و روح‌بخش، با چشم اندازی از سی‌و‌سه پل زیبا به شما هدیه می‌کند.

هتل اسپادانا

آدرس هتل اسپادانا: اصفهان، بلوار آیینه خانه، حد فاصل پل فردوسی و سی و سه پل

تلفن هتل اسپادانا: 03136671195

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 260000 تومان

divider

هتل ملل اصفهان

هتل ملل اصفهان بین سی‌و‌سه پل و پل فردوسی قرار دارد و از سال ۱۳۸۱ فعال است. این هتل ۷ طبقه، چشم‌انداز زیبایی رو به اصفهان دارد و کادر مجربش همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مهمانان ارائه کنند.

رستوران بام هتل ملل یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین امتیازات این هتل است. اگر در فصولی از سال که آب و هوای معتدل دارد به اصفهان سفر کنید، می‌توانید در رستوران بام هتل ملل غذایتان را رو به شهر تاریخی اصفهان میل کنید و از منظره لذت ببرید.

هتل ملل اصفهان

آدرس هتل ملل اصفهان: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، بین انقلاب و خیابان فردوسی

تلفن هتل ملل اصفهان: 0313222453

هتل: سه ستاره

divider

هتل جلفا اصفهان

اگر می‌خواهید در سفر به اصفهان، در یکی از محله‌های تاریخی و قدیمی‌اش اقامت کنید، به شما هتل جلفا را پیشنهاد می‌کنیم. هتل جلفا، جنب کلیسای ۴۰۰ ساله‌ی وانک قرار گرفته است.

در این محله‌ی آرام و بی‌سر و صدا، می‌توانید انواع رستوران‌های درجه یک سنتی، ایرانی و فرنگی را بیابید. تاکسی سرویس هتل جلفا همیشه برای استفاده‌ی مسافران آماده است.

هتل جلفا

آدرس هتل جلفا: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان کلیسای وانک

تلفن هتل جلفا: 03136244441

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 205000 تومان

divider

هتل ملک اصفهان

هتل ملک با ظاهری سنتی و هماهنگ با بافت سنتی شهر، در نزدیکی آثار باستانی پربازدید اصفهان قرار دارد. هتل ملک یک هتل ۲ ستاره است که امکانات رفاهی‌ خوب و کاملی دارد و از تکنولوژی و نوآوری‌های مدرن استفاده می‌کند.

تلفیق فضای سنتی و امکانات مدرن باعث شده که مسافران، تجربه‌ی جدیدی از اقامت در اصفهان داشته باشند. موقعیت مکانی هتل هم نیازی به تعریف ندارد: موزه‌ی تاریخ طبیعی، کاخ عالی‌قاپو، نقش جهان، سی‌و‌سه پل و... همگی در نزدیکی این هتل هستند.

هتل ملک

آدرس هتل ملک: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان چهارراه ملک

تلفن هتل ملک: 03132648725

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 170000 تومان

divider

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید، ابتدای بازارچه‌ی حاج محمدعلی در بافت تاریخی شهر و در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان یعنی چهارباغ پایین واقع‌شده است؛ بلوار زیبایی که به ساحل زاینده‌رود و پل‌های تاریخی شهر می‌رسد.

هتل جمشید به آثار تاریخی مهم شهر مثل کاخ چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان، مدرسه‌ی چهارباغ، زاینده‌رود و سی‌وسه‌ پل نزدیک است و دسترسی خوبی به ترمینال کاوه در شمال، صفحه در جنوب و ترمینال جی در شرق اصفهان دارد. هتل جمشید، نوساز است و در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی دارد.

هتل جمشید

آدرس هتل جمشید: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و دروازه‌دولت، بازارچه حاج محمدعلی

تلفن هتل جمشید: 03132242112

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 190000 تومان

divider

هتل پارتیکان اصفهان

هتل پارتیکان یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر اصفهان واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و خشکشویی اشاره کرد.

هتل در مجاورت میدان نقش جهان (میدان امام) و مسجد امام قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، مبلمان و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ است.

فاصله هتل تا کاخ چهلستون ۳۵۰ متر، کاخ هشت بهشت ۱.۸ کیلومتر، سی وسه پل ۲ کیلومتر، پل خواجو ۴ کیلومتر، کلیسای وانک ۴.۸ کیلومتر و باغ پرندگان ۸ کیلومتر است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان نیز به ترتیب در فواصل ۱۵ و ۲۷ کیلومتری از هتل قرار دارند.

هتل پارتیکان

آدرس هتل پارتیکان: اصفهان - خیابان استانداری - انتهای خیابان سعدی - سمت راست داخل بن بست

تلفن هتل پارتیکان: 03132214291

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 270000 تومان

divider

هتل صبا اصفهان

هتل دو ستاره صبا‌ در ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ در مرکز شهر زیبای اصفهان و به منظور ارائه‌ی خدمات نوین هتل‌داری تاسیس شد. هتل به اماکن تاریخی، موزه ها، خیابان چهارباغ و ساحل زیبای زاینده رود دسترسی راحت و آسانی دارد.

هتل صبا

آدرس هتل صبا: خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل میان شهدا و چهارراه تختی، سمت چپ، ابتدای کوچه شهید باکی

تلفن هتل صبا: 03134711172

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 149000 تومان

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ تا از رستوران های لوکس و لاکچری اصفهان

لیست و آدرس ۱۲ تا از بهترین بریانی های اصفهان

لیست و آدرس ۲۰ تا از بهترین فروشگاه های گز اصفهان

لیست و آدرس مراکز ام آر آی (MRI) اصفهان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (30 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits