دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در نوروز از کدام جاذبه های توریستی آنتالیا دیدن کنیم؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این بخش قصد داریم دو شهر بی نظیر ترکیه را معرفی کنیم که مطمئنا اگر در نوروز از این جاذبه های دیدن کنید بهترین خاطرات را با خود به همراه خواهید آورد.

در نوروز به تماشای کدام جاذبه های گردشگری ترکیه بنشینیم؟

در ادامه این بخش قصد داریم دو شهر بی نظیر ترکیه را معرفی کنیم که مطمئنا اگر در نوروز از این جاذبه های دیدن کنید بهترین خاطرات را با خود به همراه خواهید آورد.

آنتالیا

آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت کشور ترکیه است که در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه و در محاصره کوهستان توروس قرار گرفته است و به همین خاطر شهر آنتالیا بزرگترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه و در خارج از منطقه اژه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر است. پیشنهاد می کنیم به دنبال تور تور آنتالیا نوروز 1400 باشید زیرا "آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است. مجاورت آنتالیا با دریایی که توانسته است در میان 3 قاره به تنهایی نفوذ کند و از طرفی وجود مناظر زیبای طبیعی و باستانی، این شهر را به منطقه ای فوق العاده و شگفت آور تبدیل کرده است." مسلما شما هم درکنار همین طبیعت بی نظیر محو آثار باستانی بسیار زیاد ومکان های تاریخی این شهر می شوید.

سواحل دریای مدیترانه، آبشارهای بی نظیر، شهرهای باستانی پرگ و ترمسوس، مراکز خرید مدرن همچون تراسیتی و هزاران جاذبه های توریستی در آنتالیا مانند دروازه هادریان، برج ساعت، قلعه رومیان و موزه آتاتورک نوید بخش یک سفر بی نظیر و ماندگار هستند. در ضمن هتل های آنتالیا اعم از 3ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در این ایام پذیرای مهمانان مخصوصا ایرانیان هستند و در کنار لذت در میان جاذبه های دیدنی این شهر می توان آرامش را در بهترین اقامتگاه های آن جا احساس کرد.

هتل هایی چون هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا، هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا، هتل فانتاسیا دلوکس آنتالیا تنها مواردی از بهترین هتل های این شهر می باشند.

در نوروز از کدام جاذبه های توریستی آنتالیا دیدن کنیم؟

اسکله آنتالیا

استانبول

پایتخت فرهنگی ترکیه شهرتی است که به استانبول ترکیه داده شده است و این شهر دیدنی تنها در ایام نوروز پیش رو شاهد جمعیت چشمگیری از ایرانیانی است که با تور استانبول نوروز 1400 به ان جا سفر می کنند.

"گذر از پارک امیرگان که درختانش در حال شکوفه دادن هستند در یک آب و هوای بی نظیر بهاری در حالیکه دریا قابل دیدن است نمای خاصی را به این شهر بخشیده است. نکته دیگر این است که در ایام نوروز باتوجه به اینکه مردم دیگر کشورهای جهان مخصوصا اروپایی ها تعطیل نیستند بنابراین به شلوعی تابستان نیست و در نتیجه بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد."

واقعا هرچه بخواهیم از زیبایی های این شهر بگوییم کم گفته ایم. استانبول آنقدر جذاب است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، کوچه و خیابان های رنگارنگ، پارک امیرگان در کنار هزاران اماکن دیدنی به این شهر جلال بخشیده اند.

نمایی دیدنی از شهر استانبول (تنگه بسفر)

زیبایی های بی حد و حصر آنتالیا و استانبول موجب شده اند تا اغلب گردشگران عازم این دو شهر زیبا شوند. هرچند که نمی توان از ترابزون با دریاچه اوزون گول جادویی خود، شهر وان با مقبره مولانای بزگ و بدروم، مارماریس و کوش آداسی با دریای سحر انگیزشان به سادگی چشم پوشی کرد.

در نوروز از کدام جاذبه های توریستی آنتالیا دیدن کنیم؟

پرواز ترکیش بر فراز شهر استانبول

توجه:

باتوجه به اینکه همچنان جهان با ویروس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن است برای سفر به بهانه های مختلف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین ارائه جواب منفی تست PCR به فرودگاه های مبدا و مقصد برای کشورهایی که مرزهای خود را باز گذاشتند نیز هستید.

از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

میتوانید پکیج تورهای آنتالیا و استانبول را در وبسایت www.mehrparvaz.com مشاهده نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits