دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با هتل ویستریا ؛ هتلی مجلل در خیابان دربند تهران
2
زمان مطالعه: 7 دقیقه
هتل ویستریا تهران ساختمانی با نمای مثلثی در خیابان دربند ، یک هتل پنج ستاره بین المللی است که در سال 98 تأسیس شده است. این هتل در 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت بنا شده است و مجموعا دارای 98 باب اتاق و سوئیت می باشد.

انتخاب یک هتل با امکانات ویژه و راحت و لوکس، یکی از دغدغه‌های مسافران است. به خصوص اگر قرار باشد در یکی از بهترین هتل‌های پج ستاره پایتخت ساکن شوید. اگر می‌خواهید حوالی یکی از بهترین خیابان‌های تهران، هتل رزرو کنید و در سفری که به این پایتخت دارید یک اقامت به یادماندنی را تجربه کنید، هتل ویستریا تهران را از دست ندهید.

با رهی نو همراه باشید تا به یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در مرتفع‌ترین مناطق تهران یعنی دربند سفر کنیم. تفاوتی ندارد به قصد سفر کاری یا گردشگری به این شهر آمدید، پایتخت کشور، با هتلی در خیابان دربند از شما استقبال می‌کند که دسترسی آن به مکان‌های گردشگری تهران نیز راحت است. برای رزرو آنلاین هتل ویستریا تهران می‌توانید از طریق سایت رهی نو اقدام کنید.

هتل ویستریا تهران

ساختمانی با نمای مثلثی در خیابان دربند نبش خیابان احمدی زمانی به چشم می‌خورد. یک هتل لوکس و لاکچری که از نمای بیرونی آن می‌توان فهمید چه اقامت دلنشینی را می‌تواند برایتان رقم بزند. این هتل پنج ستاره که زمان زیادی از ساخت آن نمی‌گذرد و با شعار یک سبک خاص زندگی، شروع به فعالیت کرده است. هتل به راحتی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی دسترسی دارد و برخورد حرفه‌ای و مجرب پرسنل شما را بار دیگر به این هتل خواهد کشاند.

هتل ویستریا تهران

امکانات رفاهی و خدمات هتل ویستریا تهران

هتل در 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت بنا شده است که جمعا دارای 98 باب اتاق و سوئیت است. اتاق‌هایی که در صورت اقامت در آن، دلتان نمی‌خواهد از آن‌ها بیرون بیایید. در رهی نو می‌توانید هر اتاقی که مد نظرتان است، با بهترین قیمت و پیشنهاد ویژه رزرو کنید.

واحدهای اقامتی هتل در طبقات چهارم تا دهم قرار دارند. بنابراین اگر می‌خواهید یک چشم انداز فوق‌العاده را در ارتفاعات تهران داشته باشید، اتاق‌های طبقات بالاتر می‌تواند جذابیت بیشتری را برایتان رقم بزند. همچنین هتل شرایطی را فراهم کرده که می‌توانید برای برگزاری مجالس و مهمانی‌هایتان نیز از آن استفاده کنید. رستوران و کافه‌های مجلل هتل و بهره مندی از اتاق جلسات و سالن‌های چند منظوره می‌تواند یک میزبان فوق العاده برای مهمانان‌تان باشد. ویستریا دارای پارکینگ سرپوشیده است که ظرفیت 98 خودرو را دارد.

استخر هتل ویستریا تهران

سه سالن با سه کاربری متفاوت در هتل وجود دارد که هر کدام را می‌توانید برای برگزاری جلسات، برگزاری مراسم عقد و مراسم عروسی و جشن‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. هتل دارای قسمتی به عنوان مرکز اسپا و سلامت است که در آن از امکاناتی همچون ماساژ، حمام ترکی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی بهره مند خواهید بود. این مجموعه تفریحی هتل به حدی جذاب است که می‌تواند خستگی یک روز گشت و گذار در خیابا‌های پرهیاهوی تهران را به طور کلی از تن‌تان بیرون ببرد.

برای راحتی مهمانان در داخل و خارج هتل، رستوران در طبقه همکف قرار گرفته است. سرآشپزهای حرفه‌ای در آشپزخانه هتل ویستریا کاری می‌کنند که به معنای واقعی کلمه همراه با غذا انگشتان‌تان را نیز میل کنید. طعم خوشمزه غذاهای بین المللی، ایرانی، فرنگی، دریایی همگی زیر زبان‌تان می‌ماند. هوس میل کردن غذا در فضای باز کردید؟

رستوران هتل ویستریا

رستوران اسکای لانچ جنین امکانی را برایتان فراهم می‌کند. کافه هتل ویستریا نیز با منوی متنوع و خوشمزه می‌تواند یک عصر به یادماندنی را به روزهای اقامت‌تان در هتل اضافه کند.

اتاق ها و سوئیت های هتل ویستریا

پس از انتخاب هتل ویستریا به عنوان محل اقامت، گزینه‌های متنوعی از اتاق و سوئیت در اختیارتان قرار دارد. چهار نوع اتاق شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنتال و اتاق کینگ در این هتل وجود دارد. اتاق‌های یک تخته و دو تخته با چشم‌اندازی که پنجره‌های تمام قد از شهر تهران به شما می‌دهند، آماده میزبانی هستند. سوئیت ویستریا با داشتن اتاق خوابی بزرگ و نشیمن مبلمان شده لوکس و طراحی جذاب اقامت به یادماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد. طراحی متفاوتی را در سوئیت پرزیدنتال تجربه خواهید کرد که از سوئیت‌های ویستریا جمع و جورتر است. تمام امکاناتی که از یک هتل لوکس پنج ستاره انتظار دارید، در این هتل
وجود دارد.

آشنایی با هتل ویستریا ؛ هتلی مجلل در خیابان دربند تهران

رزرو آنلاین هتل ویستریا تهران در رهی نو

یکی از دغدغه مسافران انتخاب یک هتل خوب و مناسب است. به خصوص زمانی که قصد رزرو آنلاین هتل ویستریا را داشته باشید که یک هتل لوکس در بهترین منطقه تهران محسوب می‌شود. شما عزیزان می‌توانید در رهی نو با مشاهده نظرات مسافران قبلی که در این هتل اقامت داشتند، و همچنین اطلاعات و مشخصات کاملی که از این هتل، در سایت رهی نو قرار داده شده، یک رزرو آنلاین لذت بخشی را تجربه کنید. در مناسبت‌های مختلف، قیمت رزرو اتاق‌ها، همراه با تخفیف ارائه می‌شود و می‌توانید با قیمت مناسب‌تری، نسبت به رزرو آنلاین اقدام کنید.

جاذبه های اطراف هتل ویستریا

اگر دل‌تان هوس کوه و کوهنوردی کرد، هتل با قرار گرفتن در مرتفع‌ترین نقطه شهر، دسترسی راحتی به کوه دربند و درکه دارد. فاصله هتل از بسیاری مراکز تجاری و گردشگری زیبای تهران، بسیار کم است و دسترسی هتل به نقاط گردشگری فراهم شده است. یکی از روزهای سفرتان را می‌توانید به گشت و گذار در دل تاریخ و در موزه‌های کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه دکتر حسابی و موزه‌های دیگر اطراف هتل بگذرانید.

آشنایی با هتل ویستریا ؛ هتلی مجلل در خیابان دربند تهران

بازدید از مراکز تجاری تفریحی فوق العاده دیدنی همچون پالادیوم، ارگ و تندیس قائم را از دست ندهید. در صورتی که ماشین ندارید، اصلا جای نگرانی نیست. هتل امکان خدمات اجاره ماشین نیز برای مسافران فراهم کرده است. در غیر این صورت نیز تنها 5 دقیقه پیاده روی تا میدان تجریش و دسترسی به ایستگاه حمل و نقل عمومی دارید. اگر قصد خرید دارید، مراکز خرید الهیه و جردن نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هتل ویستریا در موقعیتی قرار گرفته است که اگراهل اسکی باشید، دسترسی‌تان به پیست اسکی شمشک نیز راحت است.

قوانین و مقررات هتل ویستریا

خانم‌هایی که به مقاصد کاری یا تفریحی به تنهایی سفر کردند، در این هتل می‌توانند یک اقامت امنی را تجربه کنند. برای اقامت زوج، نیاز به نامه از اماکن یا صیغه نامه با مهر برجسته و یا شناسنامه و کارت ملی دارید. البته اقامت مسافرین خارجی با پاسپورت نیز امکان‌پذیر است.

کودکان زیر 3 سال در این هتل به صورت رایگان و کودکان بین 3 تا 8 سال، به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. اتاق را در ساعت 12 دریافت کرده و در ساعت 14 تحویل می‌دهید. در صورتی که بعد از رزرو هتل، به هر علتی تصمیم به کنسلی گرفتید، هتل بر مبنای شب اول محاسبه می‌شود.

برای رزرو هتل، رهی نو امکانی راحت و ویژه را در اختیارتان قرار داده است که به راحتی بتوانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. لذت تجربه یک اقامت به یادماندنی در یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره پایتخت در ارتفاعات تهران را برای همیشه به خاطر بسپارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits