دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه سفری ارزان قیمت به گرجستان و تایلند داشته باشیم؟
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از مسائل مهمی که در سفر برای هر گردشگری مهم است مساله هزینه و مخارجی است که در مقصد مورد نظر باید متقبل شد.از هزینه خرید بلیط و هتل گرفته تا هزینه های خورد و خوراک و حمل و نقل همه و همه در تعیین نرخ تور مورد نظر شما موثر هستند. در این مطلب قصد...

سفر ارزان به گرجستان

یکی از اقتصادی ترین تورهایی که می توانید خریداری کنید تور گرجستان آرشین پرواز است.مهم ترین موضوعی که باعث شده تا تورهای گرجستان نسبت به سایر مقاصد آسیایی ارزان تر باشند این است که کشور گرجستان از گردشگران ایرانی ویزا نمی خواهد و همه افراد ایرانی می توانند بدون ویزا به این کشور وارد شوند.بنابراین هزینه ویزا از تور شما کسر می شود و باعث می شود قیمت تور شما کاهش پیدا کند.

هزینه پرواز های ایران به گرجستان هم نسبت به پروازهای سایر کشور ها از قیمت مناسب تری برخوردار است.همانطور که گفتیم برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارید و می توانید با استفاده از پروازها و تورهای لحظه آخری گرجستان خودتان را با هزینه ای مناسب به این کشور برسانید.این روزها قیمت پرواز های یک طرفه و لحظه آخری گرجستان گاهی تا 400 هزار تومان هم پایین می آید.

دو موضوع مهم دیگری که باعث می شود گرجستان به مقصدی ارزان تبدیل شود موضوع اقامت و خورد و خوراک هستند.در کشور گرجستان گزینه های متنوعی برای اقامت پیش روی شما قرار دارد که عبارتند از : هاستل ، آپارتمان ، هتل های معمولی و هتل های لوکس

اگر به فکر سفری اقتصادی هستید می توانید در هاستل ها اقامت داشته باشید و هزینه زیادی بابت محل اقامت پرداخت نکنید.هتل آپارتمان ها نیز در گرجستان هزینه مناسبی دارند و برای چند شب اقامت مناسب هستند.

شکمگردی یکی از مواردی است که همه ما در سفر آن را دوست داریم و می خواهیم غذاهای متنوع آن کشور را امتحان کنیم.باید بگوییم که غذاهای محلی و خیابانی گرجستان با هزینه کم و طعمی بی نظیر در خیابان های شهرهای تفلیس و باتومی به فروش می رسند و می توانید با هزینه ای مناسب این غذاهای لذیذ گرجی را امتحان کنید.

سفر ارزان به تایلند

سفر ارزان به تایلند

پکیج تور مسافرتی تایلند هم یکی دیگر از تورهایی است که سفر با آن می تواند سفری اقتصادی و به صرفه باشد به شرطی که مواردی را رعایت کنید.به عنوان مثال اگر با پرواز قطری و یا هواپیمایی امارات سفر کنید هزینه سفر شما کمی بالا خواهد رفت در صورتی که با هواپیمایی ماهان هم می توانید با هزینه ای مناسب و سفری مستقیم و بدون توقف خود را به کشور تایلند برسانید.تورهای تایلند معمولا از 7 شب به بالا هستند و تعداد بالای شب های اقامت باعث می شود هزینه تور شما به چشم نیاید.برای ورود به تایلند نیاز به ویزا دارید و تور لحظه آخری تایلند در واقع بی معنی است اما اگر خوش شانس باشید می توانید پروازهای ارزان و قیمت مناسب را خریداری کنید.

در تایلند هم مانند گرجستان گزینه های متنوعی برای اقامت پیش روی شماست.از هاستل گرفته تا هتل های لوکس در شهرهای مختلف این کشور آماده پذیرایی از میهمانان هستند.پیشنهاد می کنیم در هاستل ها اقامت داشته باشید چراکه اگر در هاستل باشید این امکان را دارید تا خودتان در آشپزخانه هاستل آشپزی کنید و بنابراین هزینه خورد و خوراک شما هم کاهش پیدا خواهد کرد.البته غذاهای خیابانی تایلند هم در نوع خود هم خوش طعم هستند و هم ارزان.در محله چینی ها می توانید غذاهای محلی لذیذ این کشور را امتحان کنید و با پرداخت هزینه ای کم از خوردن آن ها لذت ببرید.

این دور کشور یعنی کشور تایلند و گرجستان می توانند در بین تورهای خارجی لقب به صرفه ترین تورهای مسافرتی را داشته باشند و یکی از بهترین خاطرات شما را رقم بزنند ، به شرطی که مواردی که در بالا گفتیم ( اقامت در هاستل و ... ) توسط شما رعایت شود.


بیشتر بخوانید:

مخارج و هزینه های زندگی در گرجستان چقدر است؟

بهشتی به نام پوکت در تایلند (کلیپ دیدنی)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits