دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با دیدنی های کشور برزیل همراه باشید
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
با دیدنی های کشور برزیل همراه باشید:بزرگ ترین کشور های آمریکای جنوبی، بیش ترین قسمت قاره های آسیای شرقی را پوشش می دهند .از جنگل های آمازون گرفته تا سواحل شمالی در این کشور وجود دارد.

دیدنیهای برزیل

برزیل کشوری که علت عمده ی مشهور بودن خود را مدیون تیم های فوتبالش ، کارناوال ریو د جانیرو، و آبشار های مشهور ایگوآزا می باشد و به همین دلایل به یک کشور هیجان انگیز تبدیل شده است. بزرگ ترین کشور های آمریکای جنوبی، بیش ترین قسمت قاره های آسیای شرقی را پوشش می دهند . از جنگل های آمازون گرفته تا سواحل شمالی در این کشور وجود دارد.

با من در مجله دلگرم همراه باشید تا با 10 جاذبه توریستی در کشور برزیل آشنا شوید

ساو پلو sao paulo

از آن جا که ساو پلو بزرگ ترین شهر در کشور برزیل نیست، اما یکی از پرجمعیت ترین شهر های جهان می باشد. این شهر در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و عمده ترین دلیل مشهور بودن آن آسمان خراش ها می باشد. این شهر صحنه های تاریخی و فرهنگی غنی و پر باری دارد. این مکان اقوام و نژاددهای مختلفی را از سراسر جهان درون خود جا داده است مثل نژاد ها و قومیت هایی از ژاپن. اگر چه ساو پلو به دلیل جنگل های انبوه نیز مورد توجه عموم قرار گرفته اما مملو از پارک های بزرگ و عمومی و باران های جنگلی شدید نیز می باشد.

sao paulo
sao paulo

براسیلیا Brasilia

این شهر در کوهستان های کشور برزیل واقع شده است، شهر براسیلیا در سال 1960 به عنوان پایتخت کشور برزیل انتخاب شد. رئیس جمهور قبلی برزیل، جاسکلینو کابیت شک Juscelino Kubitscheck بود که از این شهر به عنوان شهری فوق العاده در کشور برزیل یاد کرد. پیدایش مکان ها و شهر های مدرن در کشور برزیل ، باعث تقویت بخش های مهم کشور مثل مسکن، تبلیغ ، فرهنگ و دولت شده است. ساختمان های مدرن و خلاقانه ای که در این شهر ساخته شده است ، مهندسان و آرشیتکت های زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است.

brasilia
brasilia

فورتالزا Fortaleza

سواحل زیبا و خیره کننده ، مرکز خرید های بزرگ و فعال و پویا، و فرهنگ زنده و غنی فورتالزا این شهر را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین شهر های برزیل کرده است. فورتالزار پنجمین شهر بزرگ در کشور برزیل می باشد .‌پر طرفدار ترین سواحل در این شهر واقع شده است مثل سواحل پرایا دو فوتو praia do Futuo بوده و سواحل ایراکِما Iracema، ماکوریپ Mucuripe و میرِلِس Meireles گه این سواحل به ترتیب از پر طرفدار ترین ها بعد از پرایا دو فوتو می باشد. این ساحل ها نه تنها مکانی مناسب برای شنا بوده بلکه حمام آفتاب نیز یکی از علل پر طرفدار بودن این سواحل است. بیشتر مردم با سفر به این شهر به دنبال های هتل ها و رستوران های ساحلی می گردند.

fortaleza
fortaleza

پاراتی Parati

بهشت جنگل های گرمسیری، آبشار ها، دریا های سبز، و کوه هایی که در کنار ساحل قرار گرفته اند ، باعث شده که پاراتی به یکی از پر طرفدار ترین شهر های برزیل تبدیل شود. جنگل های سبز این شهر در ایالت ریو د جانیرو Rio de janiero می باشد. قلب شهر پاراتی یک مرکز تاریخی دارد و مملو از خانه های قدیمی و مستعمره.

parati
parati

رسیفه Recific

این شهر به ونیز برزیل معروف شده است. آبشار ها و پل های بزرگ به این شهر زیبایی چشم گیری بخشیده است‌. رسیفه مرکز پرنامبوکو pernambuco بوده و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهر های برزیل در سواحل شمال شرقی برزیل می باشد.
جنگل های میان شهر و گرمسیری زیبا با جزیره ها و رودخانه های زیاد، روستا های قدیمی و تاریخی، سواحل و فرهنگ غنی، رسیفه را به یک شهر توریستی پر طرفدار تبدیل کرده است . رسیفه در قرن 17 مستعمره هلند بود و به دلیل ساختمان های مستعمره که سراسر این‌شهر یافت می شود، هیچ مکانی به اندازه آن تاریخی نمی باشد. برزیل بهترین سواحل دنیا را دارد. در کنار این سواحل، هتل ها، رستوران ها و مغازه ها ردیف شده اند . ساحل بوآ ویاگم Boa vigem پر طرفدارترین ساحل این شهر است. نکته عجیب این ساحل این است که شن های سفید و کاملا دست نخورده دارد و آب آن بسیار پاک‌و پاکیزه است.

recific
recific

اولیندا Olinda

یکی دیگر از زیبا ترین شهر های مستعمره در کشور بزریل که تا به الان شناخته شده است و مورد توجه بسیاری از مردم در کشور های دیگر قرار گرفته است، شهر اولیندا می باشد.‌موقعیت مکانی اولیندا در ساحل شمالی در ایالت شمال شرقی پرنامبوکو واقع شده است. این شهر مملو از تپه های خوش منظره می باشد که با درخت های انبوه احاطه شده است ، روستا های تاریخی اولیندا به یک گنجینه ثروت معروف شده است و هم چنین خانه های قدیمی و رنگی رنگی ، رستوران ها و کارگاه های صنعتی زیادی در این شهر قرار گرفته است.

هر ساله اولیندا میزبان جشن های زنده کارناوال بوده که با فستیوال های ریو د جانیرو Rio de jan و سالوادور Salvador متفاوت است و در آن رسم هایی مثل موزیک ، رقص و مراسم های افریقایی انجام می شود.

olhnda
olinda

مانااوس Manaus

پایتخت ایالت آمازوناس Amazonas در شمال غربی برزیل ، مانااوس یکی از مهم ترین بخش های توریستی برزیل می باشد و در واقع بخش قابل توجهی از بارش های شدید جنگلی در این شهر است. در نتیجه صنعت ابریشم و پارچه بافی در طول اوایل قرن بیستم ، مانااوس به یکی از بزرگ ترین شهر هایی تبدیل شده است که با ویژگی های منحصر به فردی مثل خانه اوپرا و کاخ نیو نگرا Nio Negra شناخته می شود. یکی از دیدنی های جذاب این شهر برخورد آب های دریایی می باشد که یک پدیده طبیعی بوده که در آن دو رود نگرو Negro. و سولیموس Solimoes به اندازه سه کیلومتر در کنار هم جریان دارند بدون این که ذره ای از آب آن ها با یک دیگر ترکیب شود.

manaus
manaus

سالوادور Salvador

شهر سالوادور یک شهر قدیمی تاریخی در کشور برزیل بوده که با سواحل زیبا ، فرهنگ زنده و غنی به یک شهر توریستی تبدیل شده است و دارای یکی از بزرگ ترین جشن های کارناوال می باشد. این شهر به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای گردشگری در کشور برزیل محسوب می شود. شهر سالوادور از قدیمی ترین شهر های کشور برزیل بوده و هم چنین سومین شهر بزرگ برزیل می باشد و هم چنین پایتخت ایالت باهیا Bahia است. سالوادور دارای سواحل بسیار زیبا بوده که برای حمام آفتاب و شنا کردن و موج سواری بسیار مناسب است. یکی از پر طرفدار ترین سواحل این کشور، پورتو د بارا porto de bara ، فلامینگو Felamengo و استلا ماریس Stella Maris می باشد.

salvador
salvador

فوز دو ایگوآکو Foz Do Iguaco

یکی از بزرگ ترین عجایب طبیعی در دنیا ، شهر فوز دو ایگوآکو در کشور برزیل می باشد. آبشار های ایگوآزو Iguazu مجموعه از آبشار های باشکوه می باشد که در رودخانه ایگوآزو قرار گرفته است که در حاشیه بین کشور آرژانتین و برزیل قرار گرفته است. مجموعه این ابشار های موجود در شهر فوزدو زیبایی نفس گیری را به وجود آورده که جذابیت آن با وجود جنگل های اطراف این آبشار چند برابر می شود. اصلی ترین ابشار این مجموعه در شهر فوزدو قرار گرفته که طبق استاندارد های برزیل یک کشور بزرگ و فوق العاده امن می باشد.

foz do iguaco
foz do iguaco

ریو د جانیرو Rio de Janiero

یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین نقاط روی کره زمین شهر ریو د جانیرو در کشور برزیل می باشد. این شهر زیبا در جنوب شرقی کشور برزیل قرار گرفته است که در بین شهر های موجود در آمریکای جنوبی بیشترین بازدید کننده را دارد. دلیل بازدید کننده بالا در این شهر وجود کوه های شناخته شده ، جشن ها، فستیوال ها و سواحل زیبا می باشد . این شهر در یکی از بزرگ ترین بندر های جهان واقع شده است که با جاذبه های طبیعی احاطه شده است و این جاذبه ها شامل کوه های ایپانما Ipanema و کوپاکابانا Copacabana می باشد. کارناوال های این شهر از بزرگ ترین کارناوال های جهان محسوب می شوند که مراسم هایی مثل پخش موزیک و رقص و آتش بازی و مهمانی های خیابانی را در خود دارند.

rio de janiero
rio de janiero

در این رابطه بیشتر بخوانید:

تصاویری زیبا از مکانهای گردشگری اصفهان

بهترین مکان های گردشگری آنتالیا را بشناسید.

زیباترین مکانهای تفریحی و گردشگری مادرید اسپانیا

‫مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری یونان(آتن)

divider

ترجمه و تولید مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits