دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در بازی برابر ژاپن چه کسی جانشین مهدی طارمی میشود؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مهدی طارمی با دریافت کارت زرد در بازی برابر چین شانس حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر ژاپن را از دست داد. در این مطلب 3 جانشین احتمالی او را معرفی میکنیم

مجله دلگرم | مهدی طارمی به دلیل دوکارته شدن در دیدار برابر چین، نبرد برابر ژاپن را از دست داد تا کی‌روش سخت مشغول انتخاب بهترین گزینه ممکن در ترکیب اصلی یوزها باشد.

کاندید های جایگزینی مهدی طارمی در بازی برای ژاپن

تا ساعاتی دیگر تیم ملی ایران در حساس‌ترین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا و در یک قدمی فینال جام هفدهم، برابر ژاپن مدعی صف آرایی خواهد کرد تا تکلیف یک پای فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص َشود، دیداری که ایران یکی از آماده‌ترین و تاثیرگذارترین مهاجمان خود، یعنی مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

کی‌روش برای پر کردن خلاء طارمی در ترکیب اصلی و قراردادن زوجی ایده‌آل در کنار سردار آزمون بسیار آماده که طارمی هماهنگی بسیار بالایی دارد، مجبور است از بین سه‌گزینه‌نهایی که پیش رویش است انتخاب کند و خط حملۀ ایران را با بهترین وضعیت ممکن به میدان بفرستد! این نگرانی در ذهنیات کی‌روش وجود دارد که این تغییر اجباری مبادا موجب برهم خوردن نظم خط حملۀ تیمش شود، اما او از طرفی دیگر آسوده‌خاطر است که نظم و اتحاد تیمی حاکم برفضای یوزها، بازیکن جایگزین شده را خواهد توانست در چرخۀ بازی قرار دهد.

سه گزینه احتمالی کی‌روش برای پر کردن جای خالی مهدی طارمی به شرح زیر می‌باشد:

1_ سامان قدوس

سامان قدوس

قدوس در اندک فرصت‌هایی که برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران پیدا کرده است، توانسته خوش بدرخشد و دل هواداران را بدست بیاورد و نشان بدهد که مهره‌ای کارآمد در دل قوای هجومی ایران است، اما بنا به دلایلی نامشخص فرصت حضور در ترکیب اصلی را از دست داده است تا این بار محرومیت طارمی فرصت حضور در ترکیب اولیه ایران را برای او فراهم سازد؛ او به طور کلی بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن است که می‌تواند در ترکیب ایران جای خالی طارمی را پر کند، اما همه اتفاقات در نهایت به تصمیم نهایی کارلوس کی‌روش بستگی دارد!

2_ مهدی ترابی

مهدی ترابی

وینگر خوش تکنیک و باهوش تیم ملی ایران توانایی حضور به عنوان زوج مکمل سردار آزمون را در خط حمله دارد و پیش‌تر از این آزمون با سربلندی خارج شده است، کی‌روش در ابتدای جام معتقد بود او سطحش از کلاس فوتبال آسیا بالاتر است، اما به یکباره او را نیمکت نشین کرد تا فرصت حضور در ترکیب اصلی را دیگر پیدا نکند! او پس از سامان قدوس دومین گزینه‌ای خواهد بود که می‌تواند جای خالی طارمی را پر کند، اما وسواس فکری کی‌روش در تغییر پست ترابی شاید این اتفاق را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

3_ کریم انصاری‌فرد

کریم انصاریفرد

انصاری‌فرد چند پُسته دیگر در تیم ملی ایران به عنوان یک هافبک - مهاجم شناخته می‌شود! او در جام جهانی 2018 روسیه به طور کامل نقش یک هافبک را بازی کرد و رضایت کی‌روش از او در این پُست باعث شد به ندرت دیگر کریم فرصت بازی در خط حمله را پیدا کند، مگر در شرایط خاص سرمربی تیم ملی راضی به بازی دادن او در خط حمله شود، چرا که انصاری فرد برگ برنده کی‌روش بر روی نیمکت برای جان دادن دوباره به خط هافبک خود در دقایق بحرانی بازی است!

بیشتر بخوانید:

زمان و محل بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits