دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حرکات جدید یوگا
13
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حرکات جدید یوگا و حرکات یوگا برای رفع خستگی و یوگا با کامپیوتر و روش جدید یوگا - انجام یوگا حین کار با کامپیوتر و چگونه در محل کار یوگا انجام دهیم و روش های جدید یوگا- هنگام کار با کامپیوتر یوگا کنید و رفع خستگی با یوگا در کنار کامپیوتر و یوگا برای...

عضلات شما هم اکنون چه حسی دارند؟ کمی استراحت کنید و خیلی راحت یوگای کامپیوتری انجام دهید. ، بعد از چند دقیقه، احساس آرامش‌خواهید کرد. یوگا در کنار کامپیوتر تنش و فشار روحی در بدنتان را کاهش خواهد داد و ذهنتان را از طریق مدیتیشن و خود‌سنجی آرام می‌کند. کارمندان ، نویسندگان و تمام افرادی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند با انجام تمرینات یوگا با کامپیوتر، در طول روز انرژی مثبت دریافت خواهند کرد؛ و به طور ایده‌آل این تمرینات آثار مثبتی در زندگی روزمره خواهند داشت.

حرکات جدید یوگا

حرکات جدید یوگا در کنار کامپیوتر

1- سرتان را تکان دهید و به نوای «اُم» در مدیتیشن مانترا فکر کنید. سر خود را به چپ و راست، جلو و عقب حرکت دهید.
( مدیتیشن مانترا، Mantra meditation، روشی است که در آن شخص بر روى يک کلمه مانند «اُم» Om، يا بر روى تنفس خود تمرکز می‌کند و ذهن خود را از هر فکرى خالى می‌کند. اُم نماد تمام هستی است که شامل گذشته، حال و آینده می‌باشد. این صدا در واقع از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است: آ (ah) یا بیداری، او (oh) یا حالت خواب، اِم (emmm) یا آرامش و سکونی که در اعماق خواب بدون خواب دیدن به‌دست می‌آید که در واقع نماد آگاهی مطلق است. منبع: پارسه گرد))
حرکات جدید یوگا

2- شانه‌های خود را حرکت دهید، برای اینکه تمام فشارهای روحی برطرف شوند. راهی که بهترین نتیجه برای شما را دارد پیدا کنید. شانه‌های خود را به سمت جلو (سینه) حرکت دهید و سپس این حركت را معكوس کنید. آرنج خود را حرکت دهید و به «اُم، اُم، اُم ...» فکر کنید و سپس معکوس آن را انجام دهید.
حرکات جدید یوگا

یوگا

3- ستون فقرات خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید، همچنین سرتان را. نوای «اُم، اُم، اُم ...» را در ستون فقرات خود احساس کنید.

حرکات جدید یوگا
4- پاهای خود را بر روی زمین حرکت دهید. بگو «اُم» در شکم، پاها، ساق پاهای خود و زمین. بر روی کل زمین تمرکز کنید و به شعار «زمین» فکر کنید.

حرکات جدید یوگا
5- بدن خود را از سر تا پا ماساژ دهید. دست‌های خود را بالای سرتان نگه‌دارید، با کف دست مالش دهید، آسمان را بالای سر خود تجسم کنید و نوای «بهشت» را زمزمه کنید. احساس کنید که نور پایین می‌آید. با نور صورت، چشم، گوش، تمام بدن خود را ماساژ دهید و به نوای «نور، نور ...» فکر کنید. خود را با نور پر کنید. پاهای خود را حرکت دهید، زمین را با نور پر کنید و به «نور ...» فکر کنید.

حرکات جدید یوگا
6- دستان خود را حرکت دهید و نور را برای عزیزانتان و همه مردم ارسال کنید. بگویید «من نور را یرای .... و برای تمام مردم ارسال می‌کنم. باشد که جهانیان شاد شوند.»

حرکات جدید یوگا
7- کف دست خود را به هم ماساژ دهید. به استادان روشنفکر فکر کنید و بگویید «اُم، ای استادان روشنفکر لطفا به من در این راه کمک کنید.» حالا می‌توانید یک سؤال از خود بپرسید. در مورد زندگی خود فکر کنید. اهداف شما چه هستند؟ راهتان چیست؟ پاسخ را از خود بشنوید. پاسخ را درونتان احساس کنید. پاسخ چیست؟

حرکات جدید یوگا
8- دستانتان را بر روی پاها یا شکم خود قرار دهید. ذهن خود را آرام کنید و به نوای «اُم» در سر، قفسه سینه، شکم، پاها، در زمین و در تمام جهان هستی تمرکز کنید. «اُم اُم اُم صلح اُم صفا اُم صفا اُم صلح ...»

حرکات جدید یوگا
9- به مدت یک دقیقه فکر نکنید. به راحتی بنشینید و فکر نکنید.

حرکات جدید یوگا
10- با یوگا و کامپیوتر لحظات خوبی داشته باشید...!

حرکات جدید یوگا

هر روز یوگا با رایانه را انجام دهید تا آن روز، روزِ شما باشد

برگردان توسط مجله دلگرم

(مژده بهادرپور)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (13 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ترنج | ۱۰ سال پیش
سلام، مطلب فوق العاده خوبی بود واقعا خیلی وقت بود دنبال همچین ورزشایی برای سر کارم می گشتم ممنوووووووووون
0
0
بهار | ۱۰ سال پیش
عالیه . ممنون از سایت پر محتوایی که دارید :)
0
0

hits