دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
منتخب زیباترین متن و پیام های دعوت به راهپیمایی 22 بهمن (رسمی / اداری)
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دعوت به راهپیمایی 22 بهمن | در ادامه به مناسبت 22 بهمن 1400 ، چند متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن، آورده شده است که با هم می خوانیم.

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

22 بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زند.
از ................... دعوت کرده تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری.
بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.
اینک که 34 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.
از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.
آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

دعوت رسمی به راهپیمایی 22 بهمن

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب تر در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند، با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارند.
در ۲۲ بهمن امسال، مردم ایران در برابر صحبت های نامعقول گفته شده، نسبت به گذشته با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور می یابند و به دنیا نشان می دهند ملت ایران از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند و نمی توانند با اراده ملت به این سادگی بازی کنند.

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن 1400

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بودو دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام و حضور احاد مردم اعم از روحانی دانشجو دانش اموز پیر و جوان اتفاق افتاد. گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.
در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهر(ع)گشته است از................. ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت نموده که باحضور پرشور خود وحدت را به همگان نمایان کنند .

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن 1400

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن 1400 برای دانش آموزان و مدارس

«انقلاب مال همه است، انقلاب یک شط جاری است… همه انقلابی باشند تا بتوانیم این راه را با موفقیت پیش ببریم.» رهبر معظم انقلاب
***
در چهلمین فجر انقلاب، شکوه پیروزی را پاس می داریم. بر امام و شهیدان درود می فرستیم و برای سربلندی کشور عزیز و انقلاب بزرگ ملت ایران، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، میثاق خود را با امام و شهیدان تازه می گردانیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits