دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۵ لوح سپاس و متن تقدیرنامه روز معلم
5
زمان مطالعه: 14 دقیقه
تقدیرنامه روز معلم ، متن برای سپاس و قدردانی از معلم و همچنین دانلود بروز ترین لوح های سپاس بمناسبت روز معلم.

متن تقدیرنامه روز معلم

بسمه تعالی

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا

کس چو علی این در معنی نسفت آنچه علی در حق استاد گفت

بنده ی خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد

استاد فرهیخته و فرزانه ……………………..

همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.

از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.

از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

مدیر دبیرستان ….

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیر از معلم

خانم/ آقای …………….
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ خداوند متعال را شاکریم که نعمت قدردانی از شما را ارزانی ما داشت، شما با تلاش صادقانه و بی وقفه خود در تربیت دانش‌آموزان، مسئولیت پذیری را معنا کردید و نوید بخش آینده‌ای بهتر برای کشور عزیزمان شدید. آموزش انسان‌های موفق و باانگیزه و تربیت انسان‌های پاک‌نیت و توانمند توفیقی است که نصیب شما شده است. هزاران هزار درود بر شما که با محبت و اخلاص تصویری دلنشین از علم اندوزی بر وجود دانش آموزان کشیدید.
ضمن تبریک روز معلم خدمت شما معلم عزیز و آروزی بهروزی و شادی برای، این لوح یادبود را خدمت شما تقدیم می‌کنیم.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیرنامه روز معلم برای استاد

به نام خدا
تقدیرنامه
استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ………………………

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیر نامه رسمی برای روز معلم

بسم الله العلیم
معلم گرانقدر

به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟
کدامین روز ، روز تو نیست وکدامین لحظه است که از شمیم تو سکرآور یا عطر آگین نباشد…

به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال ، شکوه ایثار خاموش معلم را که در بستر رویش های مکرر آدمی و درگسترده ی تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده است به تصویر آورد؟

کدام خامه را طاقت تصویر خورشید است ؟…

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن زیبا برای قدردانی از استاد

استاد گرامی…..
از آنجایی که رشد و توسعه با پرورش استعدادهای علمی مسیر است، بی تردید تلاش شما در این مسیر در جهت اعتلای سطح علمی کشور، حرکتی پرافتخار است که با هیچ جمله‌ای قابل توصیف و با هیچ هدیه‌ای قابل تقدیر نیست. با همت استادانی همچون شما لباس اعتبار بر تن این کشور پوشانده شده است. روح جستجوگر استادان و معلمان این مرز و بوم بذر دانش را در زمین بایر ناآگاهی کاشت تا امروز جوانه‌های فعالیت علمی جوانان این کشور از این زمین بیرون بزند. به پاس خدمات و مجاهدت‌های علمی شما استاد گرامی این لوح تقدیر به شما تقدیم می‌شود.
رئیس دانشکده ………….

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن سپاس از معلم

بنام خدا
تقدیرنامه
معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….

عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرز و بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیر تامه روز معلم از طرف دانش آموز

« به نام خداوند هستی بخش»

معلّم چراغی است گیتی فروز چراغی که هرگـز نیفتد ز سـوز

معلّم دلسوز و فداکارم آقای : ……………….

روز معلّم ، یادآور جان فشانی ها، سوختن ها و ساختن های جامعه یبشریت را به شما رهرو راه نبی تبریک و شاد باش می گویم . تویی که می سوزی تا بسازی ، برخلاف تمام نورها کهساخته شده اند تا بسوزند. زحمات و تلاش های ارزنده ی تو ، مایه مباهات و دلگرمی ما دانش‌آموزان می باشد. ما نیز به سهم خود به پاس سپاس از تمامی مساعی خستگی‌ناپذیر شما این «لوح تقدیر» را به پیشگاه بلندتان تقدیم می‌داریم. امیدوارم خود و خانواده محترمتان در پناه مهربان ترین مهربانان پیروز و سربلند باشید.

دانش آموزان شما :……………...

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیر نامه برای معلم دبستان

بسمه تعالی


معلّم دلسوز و فداکارم آقای : ……………….

سلام بر تو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت ، تو با نسیم علم و دانشت طراو ت خاصی به این بدن های خواب و نا آگاه ما بخشیدی ، تو باعث شدی تا ما از تاریکی و ذلت جهل بسوی روشنایی و سربلندی علم و از غبارکده بی معرفتی و ناآگاهی بسوی دهکده علم معرفت راه یابیم .

به راستی اگر تو نبودی چه کسی دستگیر ما دراین طوفان سهمگین زندگانی شده و ما را بسوی کشتی پر بار علم و معرفت راهنمایی میکرد . مگر نه این است که تو چراغ راه ما در این دهکده امتحان و بلکه ظلمتکده غفلت و از خدا بی خبری شدی ، تو که بعنوان یک معلم دلسوز هیچگاه دست پر مهر و محبت و مملو از امیدت را از سر ما برنداشتی و شب و روز به راه درست و صراط مستقیم بودی ، همان راهی که تمام پیامبران الهی تا آخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از منجلاب غفلت و انحراف بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند و راهی که فلاح و رستگاری ما در آن نهفته است .

پس این تو بودی ای معلم آزاده کهآزادی و آزادگی را به ما آموختی و به ما یاد دادی که چگونه با سلاح برنده ایمان خود را از زنجیر های اسارت و بردگی این دنیای دنی رهانید . سلام ابدی ما نثار گام های استوار تو باد ای معلم عزیز ، تو باعث شدی تا ما آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورا ت او عمل کنیم و با کارهایی خداپسندانه خود ما بجای نارضایتی او سایه لطف و مهربانی اش را بر سر ما احساس کنیم .

بهشت جاویدان جایگاه ابدیت باد ای معلم عزیز . بار دیگر روزت مبارک باد.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن زیبای تقدیر نامه از استاد

معلم عزیز ، استاد بزرگوار، تو را به چه مانند کنم . دل دریاییت لبریز از آرامش است همچون کوه استوار از حوادث روزگار ایستاده ای و همچون ابر، باران پر شکوه معرفت بر چمن های دشت دانش آموختگی فرو می ریزی .

خورشید نگاهت گرمابخش وجود ما و حرارت کلبه ی سرد یأس و ناامیدی و ارمغان شور و شعف است . غنچه ی تبسمی که از گلستان لبهای تو می روید، طراوت لحظه های ابهام و زیبایی بخش خانه ی وجود ماست . کلام روح بخش و دلنشین تو موسیقی دلنوازی است که بر گوش جان می نشیند و آهنگ زندگی را به شور در می آورد. روانی به لطافت گلبرگهای ارغوان داری که از احساس و شور و شعف لبریز است.

دستهای روشنت سپیدی خود را از گل بوسه های گچ گرفته و شمع وجودت از نیروی ایمان و انسانیت شعله ور است . سرخی شفق ، تابش آفتاب ، نغمه ی بلبلان ، صفای بستان ، آبی دریاها ، همه و همه را می توان در تو خلاصه نمود . معنای کلام امید بخش تو همچون نسیم صبحگاهان نشاط بخش روح خسته ماست .

علم آموزی و صبر ایمان را از پیامبران به ارث برده ای و به حقیقت وارث زیبایی ها بر گستره ی گیتی هستی . قدوم سبز تو سبزینه ی کوچه باغ های زندگی و صفا بخش خاطر پر دغدغه ی ماست . طپش قلب تو آهنگ خوش هستی و جوشش نشاط در غزل شیوای زندگی است .

تو روشنایی بخش تاریکی جان هستی و ظلمت اندیشه را نور می بخشی. ‹‹ و ما یَستَوِی الاَعمی والبصیر . و لَا الظُّلُمات و لَا النّور›› «و هرگز کافر تاریک جان کور اندیش با مومن اندیشمند خوش بینش یکسان نیست و هیچ ظلمت با نور یکسان نخواهد بود.» چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف تو را که سرشار از عشق و یقین است .

چگونه سپاس گویم تأثیر علم آموزی تو را که چراغ روشن هدایت را بر کلبه ی محقّر وجودم فروزان ساخته است . آری در مقابل این همه عظمت و شکوه تو مرا نه توان سپاس است و نه کلام وصف . تنها پروانه ی جانم بر گرد شمع وجودت ، عاشقانه چنین می سراید :

معلم کیمیای جسم و جان است مــعلم رهنمای گمرهان است
شـده حک بر فراز قله ی عشق معلم وارث پیغـــمبران است

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن سپاس از معلم برای لوح

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر( 11مجادله )
که ایزد مقامی ببخشد بلند برآنان که در بحردانش درند
براعمال روشن به سرضمیر همه هست آگه خدای خبیر

دانشمند اندیشمند استاد برجسته جناب آقای ………………………….. به استناد آیه ی شریفه ی 10 از سوره ی مبارکه ی فاطر که خداوند می فرماید” الیه یصعد الکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه” ، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می کند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همواره آثار خود را ظاهر می سازند ; بسی شایسته است از تلاش های مداوم وکوشش های مستمر حضرتعالی دراشاعه ی تعلیم و تربیت و بسط و توسعه ی علم و دانش و نیز از روشن رای و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان …………………. درکمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد .

من به سرچشمه ی خورشید نه خود بردم راه ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد

مدیر دبیرستان ….

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن تقدیر و تشکر از معلم

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ..................................

عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جناب عالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرزو بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن لوح تقدیر برای معلم

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا

کس چو علی این در معنی نسفت آنچه علی در حق استاد گفت
بنده ی خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد

استاد فرهیخته و فرزانه ..........................

همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.

از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.

از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

دانلود فایل تقدیر نامه

اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم ، موسی ، عیسی و محمد (ص) ، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است.

آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما عزیز گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته ای ضمن بزرگداشت خاطره استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم برایتان در این راه آرزوی موفقیت می نمایم.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن لوح تقدیر نامه روز معلم و استاد

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس . ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تو را سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی سپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم .

ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی، ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی، تو را سپاس می گویم . این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت نامت سپاس می گویم . همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد ، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.

تقدیرنامه روز معلم / متن تقدیرنامه روز معلم

متن لوح تقدیر نامه روز معلم و استاد

روز معلم، روز تشکر و قدردانیه. روز سپاس ازمعلمای عزیزمونه که برای ما خیلی زحمت می‏کشند؛ اون‏هایی که تمام وقت خودشون رو برای با سواد کردن ما بچه‏ها، صرف می‏کنن و با تلاش زیاد، به ما خواندن و نوشتن یاد می‏دهند.

آرزوی همه معلم‏ها، اینه که ما درس بخونیم، به شهر علم و دانش وارد بشیم و از صحرای خشک و بی‏آب و علف نادونی بگذریم…! این‏طوری وقتی بزرگ می‏شیم، آدم موفقی می‏شیم و پیروز و سربلند، زندگی می‏کنیم و به انسان‏های دیگر هم کمک و خدمت می‏کنیم. ما می‏تونیم با درس خوندنمون، آرزوی معلم‏های زحمت‏کش رو برآورده کنیم معلم عزیزم روزت مبارک تا آخرین روز عمر فداکاریت را فراموش نمیکنم دوستت دارم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits