دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جملات انگیزشی فوق العاده تأثیرگذار برای رسیدن به موفقیت
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
رسیدن به موفقیت آرزوی قلبی همه ی ماست، اما گاهی اوقات افراد برای رسیدن به این خواسته دچار مشکل شده و امید و انگیزه خود را از دست می دهند. ما در این مطلب بهترین جملات انگیزشی برای رسیدن به موفقیت را معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

جملات انگیزشی برای موفقیت در تمام کارها

زندگی ما انسان‌ ها را افکارمان می‌ سازد. بنابراین باید بسیار آگاهانه افکارمان را کنترل کنیم. آگاهانه انرژی مثبت ساطع را جذب کنیم. آگاهانه خوشحال و شاد باشیم و آگاهانه به اطرافیان مهر بورزیم. آگاهانه به دنبال خبرهای خوش باشیم و همچنین آگاهانه از زندگی لذت ببریم!

جملات انگیزشی کوتاه موجب ایجاد روحیه و انگیزه در فرد شده و به او انرژی می‌دهد. در اینجا یک مجموعه بسیار زیبا از جملات انگیزشی و الهام بخش از سرتاسر دنیای وب که بیشترین بازخورد و اشتراک‌گذاری را از سوی کاربران داشتند برای شما فراهم کردیم.

جملات انگیزشی رسیدن به پیروزی

اگر از صد نفر بپرسید متضاد کلمه موفقیت چیست ؟ اکثرشان می‌ گویند شکست. اما این اشتباهی بزرگ است؛ متضاد کلمه موفقیت، تلاش نکردن است


خیلی از شکست های زندگی به خاطر اینه که نمی دونیم چقدر به موفقیت نزدیک بودیم وگرنه هرگز تسلیم نمی شدیم


برای موفقیت راز پیچیده ای وجود ندارد؛ آماده سازی، سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها


جملات انگیزشی اول صبح

بازنده کسی است که در انتظار معجزه می ماند… تا کسی از راه برسد و آرزوهایش را برآورده سازد، باور کن همه به دنبال رسیدن به آرزوهای خودشان هستند، خودت معجزه زندگی خودت باش، محدودیت های ذهنی ات را کنار بگذار، باورهای صحیح خود را تقویت کن و بسوی موفقیت گام بردار!!!!!


اگر می دانستید که افکارتان چقدر قدرتمند هستند، حتی برای یک لحظه ی دیگر هم منفی فکر نمی کردید …!


راز حقیقی موفقیت اینه که بدانید زندگی به یک سفر طولانی هواپیما شباهت دارد و شما باید تصمیم بگیرید که کجا می‌ خواهید بروید،سپس سوار شوید و به سوی مقصد پرواز کنید. پس”شجاعت پرواز” داشته باش


رؤیاهای‌ خودتان را بسازید در غیر این صورت فرد دیگری شما را برای ساختن رؤیایش به کار خواهد گرفت.


یکی از کلیدهای موفقیت، داشتن نظم در انجام دادن کارهایی است که باید انجام دهید؛ حتی اگر میلی به انجامش ندارید… اما می دانید مهم هستند و باید انجام شوند.”


آسانسوری که بتواند شما را به بالاترین طبقه موفقیت برساند، از کار افتاده است و شما ناگزیرید که راهروی موفقیت را پله پله بالا روید.


بیشتر بخوانید:

40 جمله انگیزشی که به شما انرژی مثبت منتقل می کند

اثرگذارترین جملات انگیزشی کوتاه که روزتان را پرانرژی می کند

جملات انگیزشی انرژی مثبت

این موقعیت نیست که انسان را می سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می کند


یادت باشه: اعتماد به نفس اولین گام به سوی موفقیت است ! اگر شما سه خصلت: انتقادپذیری، پوزش خواهی و شکرگزاری را در خود پرورش دهید مطمئن باشید که موفقیت به زودی در خانه تان رامی زند !


فروختن آب به کسی که در بیابان مانده کار آسانیست که هر کسی می‌ تواند آن را انجام دهد، اما موفقیت در انتظار کسی است که بتواند به صحرانشینان ماسه بفروشد


جملات انگیزشی اعتماد به نفس

بزرگترین نقطه ی ضعف ما کوتاه آمدن است. مطمئن ترین راه برای موفقیت، تلاش “برای یک بار دیگر” است


موفقیت را ابتدا در ذهنتان تصور کنید، سپس با چشم تان ببینید و بعد با جسم تان خلق کنید


موفقیت یک قدم بزرگ در آینده دور نیست، بلکه یک قـدم کوچک است که همین لحظه بر می داری


بیشتر بخوانید:

۳۵ جمله انگیزشی فوق العاده برای افزایش اعتماد به نفس

جملات انگیزشی معجزه گر برای امیدوار شدن به زندگی

جملات انگیزشی برای کار و تلاش

امروز، روز من است چرا امروز ؟ هر روز ۲۴ ساعت است، این ۲۴ ساعت برای همه یکسان است، چه شما، چه من و حتی بیل گیتس نیز در یک روز ۲۴ ساعت دارد. زمان همه مان مساوی است، اما آیا همه مان به بهترین شکل از آن استفاده می کنیم ؟


امروز باید انجامش بدم. شما باید کاری را که خیلی وقت است از انجام دادن آن طفره می رفتید را امروز انجام دهید… شما باید قورباغه زشت را قورت دهید.


راه حل، خارج از گزینه های ممکن است. این جمله دلیلی محکم دارد. تفکر خلاقیت گرا، باعث موفقیت اکثر افراد موفق دنیا شده. شما اگر بتوانید از راه حل های خلاق در زندگی تان استفاده کنید، همیشه یک قدم از دیگران جلوتر خواهید بود.


این نیز بگذرد. در سخت ترین شرایط و پدیدار شدن مشکلات در زندگی، همیشه یادتان باشد: همه ی آن ها گذرا هستند… هیچکدام از آن ها نیامده اند تا ابد بماند.


جملات انگیزشی امیدوار کننده

اطراف من باهوش ترین افراد وجود دارند که به من کمک می کنند به خواسته ام برسم. مدیر هستید، این جمله کمک بزرگی به شما خواهد کرد که از حداکثر پتانسیل تیم کاری تان استفاده کنید.


سخت تلاش کن، جواب همین نزدیکی هاست. استرس و اضطراب معمولا از عدم وجود جواب صحیح برای سوال آتشین ناشی می شود. روزتان را با این طرز فکر شروع کنید که به پاسخ سوال تان خیلی نزدیک شدید.


من تنها فرد حاضر با استعداد و نبوغ مورد نیاز هستم. گاهی اوقات ما خودمان و داشته هایمان را دست کم می گیریم… بهتر است یادمان باشد خداوند فقط ما را به همین شکلی که هستیم آفریده، ما خاص آفریده شده ایم، مانند ما نه وجود داشته، نه وجود دارد و نه وجود خواهد داشت.

جملات انگیزشی موفقیت

جملات انگیزه دهنده در کارها

حتی اگر شکست بخورم، یک قدم به خواسته ام نزدیک تر خواهم شد. این جمله به شما کمک می کند از شکست خوردن نترسید… اولین و بزرگترین ترس از شروع کاری، ترس از شکست خوردن است! پس به کمک این جمله، بر ترس از شکست غلبه کنید.


هر روز یک فرصت است. زمانی که مشغول به بازی های موبایل هستید یا زمانتان را صرف تماشای تلوزیون می کنید، یادتان باشد. دیگر هیچوقت این روز را نخواهید داشت… روزهایی که گذشتند تکرار نخواهد شد.


شاید موفقیت نسبی باشد، ولی بیشتر چیزها در زندگی مطلق‌ اند. مدرک، مدرک است، شغل، شغل است و سخت‌کوشی، سخت‌کوشی؛ کاملا ساده و مستقیم. زندگی شما بر اساس شانس‌ ها و فرصت‌ هایتان ساخته می‌ شود. هرگز چیزی را به شانس واگذار نکنید و هیچ وقت اجازه ندهید فرصت‌ها از دست‌ تان برود. طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌ هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌ شود.


به خاطر متفاوت بودنتان ناراحت نباشید. همین تفاوت‌ ها می‌ توانند شما را به یک ستاره تبدیل کنند. شخصیت خودتان را بپذیرید و نیروی درونی‌ تان را رها کنید. فراموش نکنید ویژگی مشترک همه‌ ی افراد موفق این است که با افراد دیگر اطراف‌ شان متفاوت بوده‌ اند.


جملات انگیزشی رسیدن به هدف

وقتی می‌ خواهید در کاری موفق شوید تمام سعی‌ تان را بکنید که این کار را بهتر از بقیه انجام بدهید.


در زندگی سعی نکنید میان‌ بر بزنید، همین میان‌ برها در بلند مدت مسیر زندگی شما را به بیراهه می‌ کشند.


تصور کنید چقدر خوب می‌ شود مثلا بیست سال بعد سوار بر یک فِراری از کنار پراید یکی از آن ها عبور کنید و برایش دست تکان بدهید‌.


همه اشتباه می‌ کنند، ولی در آخر فقط آن هایی موفق می‌ شوند که زل می‌ زنند در چشم‌ های اشتباه‌ شان و می‌ گویند «درستت می‌کنم.»


بیشتر بخوانید:

۱۰ جمله انگیزشی از سر الکس فرگوسن ستاره تیم منچستر یونایتد

۳۰ جمله از ناب ترین جملات انگیزشی از بزرگان جهان

۵۰ جمله انگیزشی که افراد موفق هر روز با خود تکرار می کنند

۴۵ جمله انگیزشی اول صبح برای شروع روزی پر انرژی

بهترین جملات انگیزشی تحصیلی مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits