دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش ساخت دو اینستاگرام در یک گوشی
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب مراحل ساخت دو اینستاگرام را برایتان آموزش می دهیم .

چطور روی یک گوشی چند اکانت اینستاگرام داشته باشیم؟

می توان با دقت بسیار بالایی گفت پس از تلگرام، اینستاگرام پر استفاده ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی بین کاربران ایرانی اینترنت است.

سادگی در استفاده و رابط کاربری دوستانه و سرراست اینستاگرام باعث شده مخاطبین آن تنها محدود به یک گروه سنی خاص نباشند و به اصطلاح برای سنین "9 تا 99 سال" قابل استفاده باشد.

شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که چطور می توان چند اکانت (حساب کاربری) اینستاگرام را روی یک گوشی فعال کرد؟

فرض کنید شما دو حساب کاربری در اینستاگرام دارید که یکی از آنها شخصی و دیگری عمومی است؛ یا شاید بخواهید برای پدر و مادرتان که از تلفن هوشمند استفاده نمی کنند حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کنید تا آنها بتوانند از طریق گوشی شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار داده و اتفاقا راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد.

مراحل ساخت دو اکانت اینستاگرام

برای این کار ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و در بخش پایینی آن در گوشه سمت راست، روی عکس خودتان تپ کنید (صفحه را لمس کنید). با این کار وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود می شوید:

مراحل ساخت دو اکانت اینستاگرام

در این قسمت، در گوشه بالایی سمت راست روی علامت سه نقطه تپ کنید تا وارد تنظیمات حساب کاربری شوید:

ساخت دو اینستاگرام

همچنین بخوانید : چگونه می توان همزمان دو واتساپ داشت ؟

حالا باید تا انتها به سمت پایین سوایپ کنید (یعنی انگشتتان را از پایین به سمت بالا روی صفحه بکشید) و به انتهای فهرست بروید. در این قسمت روی Add Account تپ کنید:

چگونه دوتا اینستاکرام بسازم

پس از این کار صفحه ای نمایش داده خواهد شد که باید در آن نام کاربری و رمز عبور حساب جدیدی را که می خواهید روی گوشی فعال کنید وارد کنید. در این قسمت حتی می توانید با تپ کردن روی Sign Up در انتهای صفحه یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید:

ساخت چند اینستاگرام به صورت همزمان

کار به همین راحتی انجام می شود. برای تغییر حساب کاربری و رفتن از یک اکانت به اکانت دیگر، در صفحه اصلی اینستاگرام انگشت خود را چند ثانیه روی عکس خودتان (در گوشه پایین سمت راست) نگه دارید تا یک منوی کوچک ظاهر شود و در آن روی حساب بعدی تپ کنید تا بدون مشکل وارد آن شوید.

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits