دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کامل فلورا سام و همسرش مجید اوجی
25
زمان مطالعه: 6 دقیقه
فلورا سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز است ،وی نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون است. او در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد.

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی

نام اصلی فلورا سام، زمینه فعالیت: بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 12 آبان 1344 در شیراز که محل زندگی فعلی او تهران است و ملیت ایران دارد. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش است.

فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. “فلورا سام” در سال 1363 با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال 1366 با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. فلورا سام و همسرش مجید اوجی یک فرزند به نام فریال دارند.

او در فیلم شیخ مفید به عنوان بازیگر ظاهر شد و تاکنون متن تله فیلم‌ها و سریال‌هایی چون اگه تو نبودی، لاله‌ها، اگه رسیده باشی، روشنایی دریا و حماسه ماندگار را نوشته است.

همسر او مجید اوجی به عنوان بازیگر و نویسنده در مجموعه‌های تلویزیونی «همسایه‌ها»، «نشانی» و «ماه‌عسل» حضور داشته است.

سام در سریال «همسایه‌ها» همسر کیهان ملکی بود و در نقش یک معلم خوب ظاهر شد.

مجید اوجی کیست | بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
بیوگرافی مجید اوجی و همسرش

بیوگرافی فلورا سام و همسرش مجید اوجی | بیوگرافی فلورا سام

بیوگرافی مختصری از مجید اوجی همسر فلورا سام

مجید اوجی متولد 1340 هجری شمسی می باشد. او تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. مجید اوجی تهیه کننده، مجری طرح و کارگردان سینما و تلویزیون، ساخت سریال‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال‌های «باغ سرهنگ»، «راز پنهان»، «بی‌قرار» و «مرضیه» اشاره کرد.

و همچنین در آثاری همچون سریال تلویزیونی «سفر سبز»، سریال تلویزیونی «همسایه ها» و سریال تلویزیونی «توطئه فامیلی» فعالیت داشته است.

مجید اوجی درگذشت

مجید اوجی مدتها بدلیل بیماری و سرطان لنف تحت درمان بود و شامگاه جمعه ۱۷ آبان بر اثر حمله قلبی درگذشت.

بیوگرافی فلورا سام | همسر فلوراسام کیست | بیوگرافی همسر مجید اوجی | زندگی نامه فلورا سام

ماجرای آشنایی مجید اوجی با فلورا سام

فلورا سام درباره آشانایی اش با مجید اوجی میگوید : حدود سال 1359 که من دانش آموز دبیرستانی بودم، تلویزیون اطلاعیه ای مبنی بر تشکیل کلاس های تئاتر در شیراز پخش کرد و من هم به علت علاقه ای که به این حوزه داشتم، در این آزمون شرکت کرده و پذیرفته شدم.

در آن زمان زنده یاد مجید افشاریان سرپرست گروه بود. وقتی انقلاب فرهنگی رخ داد، آقای اوجی دانشجوی دانشگاه تهران بود و به علت این اتفاق به شیراز برگشته بود و چون اطلاعات بسیاری در این زمینه داشت، به عنوان کمک استاد به این گروه پیوست. باب آشنایی ما از آن زمان آغاز شد.

من با ایشان تئاترهای بسیاری را کار کردم که در نهایت سال 62 اتفاقات جدیدی در زندگی من افتاد و آقای مجید اوجی به اتفاق خانواده به خواستگاری آمدند و سال 63 نیز ما با هم ازدواج کردیم. ما خیلی زود ازدواج کردیم و به بیان بهتر جوانی زیادی را تجربه نکردیم.

بخصوص که سال های جوانی ما با انقلاب فرهنگی و دوران جنگ تحمیلی روبه رو بود. می توان گفت ما به سرعت از این دوران عبور کردیم و به همین خاطر باید به افرادی با مسئولیت پذیری بالا تبدیل می شدیم.

آن دوران برای ما سال های بی خیالی نبود. اگرچه شاید هر کسی فکر می کرد که ازدواج ما در اوج جوانی به دور از عقل باشد، اما برای ما ازدواج تنها مراسم عقد و عروسی نبود، باید از شهرمان جدا می شدیم و به تهران می آمدیم.

من یک دختر 18 ساله بودم و وقتی چشم باز کردم دیدم چقدر تنها هستم، چون ما درست بعد از گذشت یک هفته از ازدواج مان به تهران آمدیم. حتی خیابان های تهران را نمی شناختم. تنها کسی که در تهران به عنوان یک نعمت الهی برای من و همسرم بعد از خدای بزرگ بود، وجود خاله عزیزم بود که مادرانه برای ما وقت می گذاشت و ما همیشه از مهر و محبت و توجه و همیاری او سپاسگزاریم.

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
بیوگرافی مجید اوجی و همسرش

فلورا سام کیست ؟

نوه دار شدن مجید اوجی و فلورا سام

نعیمه نظام‌دوست با انتشار این استوری از مادر بزرگ شدن فلورا سام خبر داد.

نوه مجید اوجی و فلورا سام

حادثه هیجان‌آور زندگی فلورا سام درباره دخترش

حادثه هیجان‌آور زندگی فلورا سام زمانی اتفاق افتاد که دخترش ۶ ماه بیشتر نداشت می‌گوید: با خانواده بیرون رفته، بودیم و در حالی که ماشین پارک بود و خودمان هم‌ در محوطه سرسبزی نشسته بودیم مادرم دخترم را که خواب بود داخل ماشین گذاشت و با خواهرهای کوچک‌ترم برای قدم زدن به پارک رفتند.

من و پدرم کنار ماشین نشسته بودیم که ناگهان یک ماشین که ترمزش بریده بود به عقب ماشین ما زد و به تیر چراغ برق جلویمان خورد.

تمام این اتفاقات در حالی برای فلورا سام و خانواده‌اش افتاده بود که دختر کوچکش در ماشین خواب بود: چون دخترم داخل ماشین بود، آسیبی ندید.

هر کسی از آنجا رد می‌شد می‌گفت این اتفاق حتما یکی دو تا کشته داده است، اما نه من و نه پدرم و نه دخترم هیچ‌کدام چیزیمان نشد و حتی یک خراش هم برنداشتیم.

اما این اتفاق آخرین حادثه‌ای نبود که خانواده سام را تهدید می‌کرد. فلورا از تصادف تلخ دیگری که برای دخترش اتفاق افتاده، یاد می‌کند.حادثه‌ای که در دوم بهمن حدود ۳ سال پیش اتفاق افتاد.

سام می‌گوید:‌دخترم در زمستان و هوای یخ زده تصمیم گرفته بود با ماشین به خانه یکی از دوستانش برود. یک ربع بعد با من تماس گرفت که تصادف مختصری کرده‌ام.

ما خودمان را به محل تصادف رساندیم، اگر خودش با من صحبت نکرده بود، نمی‌توانستم باور کنم سالم است. وقتی که صحنه تصادف را دیدم، وحشت کردم. ماشین کاملا اوراق و له شده بود، چون ۲ تا معلق خورده بود و گاردریل کنار اتوبان را شکسته وجلو رفته بود و هیچ‌چیز از آن نمانده بود.

خانم سام ادامه می‌دهد: آن شب تصمیم گرفتم که دیگر هیچ‌وقت به خودم حق ندهم که از خدا چیزی بخواهم، چون بزرگ‌ترین داشته زندگی‌ام را دوباره به من داده بود و هنوز هم وقتی به یاد این دو حادثه می‌افتم، بسیار پریشان می‌شوم و چشم‌هایم خیس می‌شود. خدا دخترم را ۲ بار از نو به من داد. واقعا از خدا سپاسگزارم.

جدیدترین عکس های فلورا سام و همسرش مجید اوجی

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
عکس فلورا سام و همسرش

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی| عکس جشن 35 امین سالگرد ازدواج مجید اوجی و فلورا سام
عکس فلورا سام و همسرش

فلورا سام و مجید اوجی | بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
عکس فلورا سام و همسرش

مجید اوجی و همسرش
عکس فلورا سام و همسرش

فلورا سام و همسرش
جدیدترین عکس فلورا سام

فلورا سام و همسرش
عکس فلورا سام و همسرش

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
عکس فلورا سام و همسرش

پست احساسی مجید اوجی برای فلورا سام
عکس فلورا سام و همسرش

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی
عکس زیبای فلورا سام

بیوگرافی فلورا سام همسر مجید اوجی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (25 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

چیچک | ۳ سال پیش
چقدر خوب بودن واقعا حیفه که دوتا عاشق با مرگ جدا بشن
0
2
ساناز | ۴ سال پیش
این دوتا نماد عشقن چقدر اینا عاشق هم بودن حیف شد آقای اوجی فوت کرد
0
2
mnt | ۴ سال پیش
بسیار عالی و کامل ممنون از سایت خوبتون
0
2

hits