دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش طراحی و زیباسازی باغچه، چگونه برای باغچه یک طرح بکشیم؟
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش طراحی و زیباسازی باغچه-طراحی باغچه-روش طراحی باغچه-تزیین باغچه-چگونگی تزیین باغچه-زیبا سازی باغچه-کشیدن طرح باغچه-طراحی کردن باغچه

روش طراحی و زیباسازی باغچه:طراحی و زیبا کردن باغچه کار آسانی است مخصوصا اگر شما ایده خود را روی کاغذ بکشید و بخواهید آن را انجام دهید. اگر طرح خود را حتی به ساده ترین حالت ممکن بر روی کاغذ بکشید به شما در طراحی و تزیین باغچه کمک بسیاری خواهد کرد. در ادامه مطلب به شما برای تزیین و زیبا کردن باغچه تان کمک خواهیم کرد.با دلگرم همراه شوید:

مرحله اول:

تصمیم بگیرید که چه طرحی را می خواهید روی باغچه تان پیاده کنید. قبل از اینکه شروع به کشیدن طرح بر روی کاغذ شوید مطمئن شوید که چه کارهایی را برای تزیین و طراحی باغچه می توانید انجام دهید و شرایط را نیز باید در نظر بگیرید. به طور مثال اگر بچه کوچک دارید که در باغچه بازی می کند و یا حیوان خانگی که در باغچه می گردد شرایط باغچه باید برای آن ها مناسب باشد.

روش طراحی و زیباسازی باغچه

مرحله دوم:

وسایل مورد نیاز را آماده کنید:

:: متر

:: مداد و خودکار و پاک کن

:: کاغذ

:: لیست وسایل مورد نیاز تزیین باغچه

مرحله سوم:

باغچه خود را اندازه بگیرید.بعد از اندازه گیری باغچه باید طرح خود را بکشید چون با این روشطرح شما منطقی تر می شود زیرا با در نظر گرفتن اندازه های باغچه طرح خود را خواهید کشید.

مرحله چهارم:

در طراحی خود، باغچه را قسمت بندی کنید. شما باید با توجه به نوع گل و گیاهی که می خوایهد به کار ببرید و نوع خاک و آبیاری مورد نظرتان باغچه را قسمت بندی کنید.

مرحله پنجم:

حالا جزئیات را به طرح خود اضافه کنید.به هر اندازه که می خواهید طرح باغچه را رنگ آمیزی کنید تا کاملا تصویر واضحی که از تزیین باغچه می خواهید برایتان مصور شود.بعد از تمام کردن طرح باغچه می توانید با توجه به طرح دقیق و اندازه گیری شده ای که دارید به پیاده کردن طرح مورد علاقه تان بر روی باغچه بپردازید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits