دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کلمات و سخنان چه تاثیری بر روی مولکول آب دارد؟
3
زمان مطالعه: 8 دقیقه
تاثیر کلمات بر مولکول آب و دانستنی های جالب درباره آن : تحقیقی توسط یک دانشمند ژاپنی بیان شد که مولکول های آب نسبت به مفاهیم انسانی و کلمات تاثیر پذیر می باشند. در این مطلب با تاثیر کلمات بر مولکول آب آشنا می شوید.

آیا می دانید که کلمات چه تاثیری بر مولکول های آب دارند؟ یک دانشمند ژاپنی با تحقیق جالبی که در این باره انجام داد، نتایج شگفت انگیزی به دست آورد. با این مطلب همراه ما باشید تا از تاثیر کلمات بر مولکول آب بیشتر بدانید.

آشنایی با تاثیر کلمات بر مولکول آب

در تحقیق جالبی که یک دانشمند ژاپنی به نام آقای ماسارو ایموتو بر روی آب و تاثیرپذیری و هوشیاری انجام داد، به نتایج شگفت انگیزی دست یافت. از جمله این که کلمات انسان بر روی مولکول آب تاثیر می گذارد. در ادامه بیشتر با این مبحث آشنا می شوید. سالیان زیادی است که همه می دانید اجسام از جامد، مایع و گاز با فرکانس خاصی ارتعاش دارند. این حقیقت نیز توسط نیکولا تسلا و ماسارو ایموتو کشف و مورد تایید قرار گرفت.

ایموتو با تحقیق روی تغییر شکل مولکول های آب در مقابل کلمات به تفاوت های جالب توجهی در ساختار کریستالی و بلوری آب پی برد که از منابع گوناگون و شرایط متعدد روی کره زمین گرفته شده اند. آبی که از اولین محل یعنی کوه جاری شده و همچنین چشمه هایی که جاری می گردند، دارای طرح های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی شده خود می باشند.

تاثیر کلمات بر مولکول آب

آب آلوده و سمی نیز که از نواحی صنعتی و پر جمعیت شکل می گیرد و آب های راکد و آب سدها دارای ساختار کریستالی تغییر یافته بوده و بر حسب اتفاق تشکیل شده و آب را به شکل بلورهای تخریب شده و نامنظم نشان می دهند. این دانشمند مدعی است از آنجا که آب دریاچه ساکن بوده و فاقد حرکت است، این رکود سبب شده که مولکول های آب ظاهر زشت پیدا کنند.

آبی که از بین شهرها عبور می کند، شکل مولکولی آن تغییر می یابد. در ضمن وی به این نتیجه رسیده است که آب های سرچشمه گرفته از دل کوه و چشمه ها به علت این که هنوز در معرض افکار منفی انسان ها قرار نگرفته اند دارای ساختار مولکولی زیبایی هستند. شایان ذکر است نظریه این دانشمند ژاپنی تا کنون از سوی موسسات علمی /فیزیکی و زیست شناسی مورد تایید واقع شده است.

تغییر شکل مولکول های آب در برابر مفاهیم متافیزیکی

همانطور که اشاره شد ایموتو با انتشار یافته های تحقیقاتش مدعی شد که مولکول های آب نسبت به مفاهیم انسانی تاثیر پذیر می باشند. نظریه این دانشمند مبنی بر بررسی نمونه های فراوانی از بلوره های منجمد شده آب و مقایسه آن با یکدیگر بوده که یافته هایش را به کمک حدود ۱۰ هزار آزمایش جمع آوری نموده و در سه جلد کتاب ارائه نموده است.

 مولکول های آب

وی معتقد است مفاهیم متافیزیکی محیط روی ترکیب مولکولی آب تاثیر گذاشته و سبب تغییر آن می شود. وی بیان می دارد آب حاوی پیغام مهمی برای انسان است. آب می گوید که به خود نگاه عمیق تری انداخته و هنگامی که با آینه آب به تماشای خود می نشینید این پیغام به صورت شگفت انگیزی خود را شفاف و درخشان خواهد کرد.
همانطور که می دانید زندگی انسان ها به کیفیت آبی که در اطراف یا درون بدن وجود دارد، ارتباط مستقیمی دارد.

آب یک ماده بسیار سازگار

بر اساس آنچه در کتاب ایموتو آمده انرژی ارتعاشی انسان، افکار، نظرات ، دعا و نیایش و موسیقی بر ساختار مولکولی آب تاثیر می گذارد. آب یک ماده بسیار سازگار بوده و شکل فیزیکی آن به راحتی با محیطی که در آن قرار می گیرد، منطبق می شود و نه تنها از لحاظ فیزیکی تغییر می یابد، بلکه شکل مولکولی آن هم تغییر پیدا می کند.

انرژی یا ارتعاشات محیط ، شکل مولکولی آب را عوض می کند. از این نظر ، نه تنها آب می تواند از حیث دیداری ، محیط خود را انعکاس دهد ، بلکه از منظر مولکولی نیز در انعکاس محیط اطرافش عمل می کند. ایموتو ، تغییرات مولکولی آب را توسط فن های عکسبرداری میکروسکوپ های الکترونیکی و مشاهده آن ها به شکل سند و مدرک ارائه می دهد.
از آن جا که فرم بلوره های آب وقتی نمایان می شود که آب منجمد شده باشد، از این رو ایموتو قطراتی از آب را به فرم یخ زده در آورده و بعد آن ها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی تحت آزمایش قرار داده و اثر محیط بر ساختار آب را نمایان می کند. برف بیش از میلیون ها سال است که روی زمین می بارد و همانطور که می دانید هر دانه برف، ساختار خاصی دارد.

شکل مولکول های آب

با تبدیل آب به یخ و تصویربرداری از ساختار آن، اطلاعات جالبی به دست آمد. ایموتو به تفاوت های شگفت انگیزی در ساختار کریستالی و بلوری آب پی برد که از منابع مختلف و شرایط گوناگون روی کره زمین تهیه شده اند. وی افرادی را در کنار دریاچه فوجی وارا خواست که دعا بخوانند و سریعا آب را منجمد نموده و تحت آزمایش قرار داد.

در ادامه آب دریاچه برزیل را آزمایش نمود. ایموتو متوجه شد آب هایی که در شهرها استفاده می شوند، شدیدا زشت و بی قواره هستند. همچنین برای این که تاثیر دعا از راه دور روی مولکول های آب را بررسی کند، از پانصد نفر استاد معنوی کشورش خواست که در زمان مشخصی به آب مورد آزمایش وی فکر کرده و دعا کنند که این آب زیبا شود. به این ترتیب تصویر زیر حاصل شد.

تاثیر نیت خالص بر آب

به طور کلی در دنیایی که در حال زندگی هستند تمام مخلوقات هدف و آرزوهایی دارند که به سوی آن در حال حرکت می باشند. این آرزو و رویا سبب زیبا شدن و قدرت یافتن آن ها می شود. از قطره آب گرفته تا بزرگترین اجرام آسمانی همه در حرکت بوده که سبب زیبایی درونی و بیرونی آن ها می شود.

ایموتو عقیده دارد که نیت خالص در دعا بسیار تاثیر دارد. افرادی که خالصانه تر دعا نمودند ، شکل آب زیباتر شد. او به این نتیجه رسید که در دعاهای گروهی اگر عده ای افکار منفی داشته باشند، اثر مثبت دعاهای یکدیگر را از بین می برند. از این رو با توجه به عمومیت موسیقی درمانی، این دانشمند ژاپنی تصمیم گرفت تاثیر موسیقی بر ساختار آب را بررسی نماید.

عکس از مولکول های آب

وی آب مقطر را ساعت ها میان دو نفر که در حال صحبت بودند، قرار داده و بعد از کریستال های آن آب، بعد از انجماد تصویر برداری کرد. سپس تاثیر موسیقی های متعدد را روی آب آزمایش کرده و با نتایج جالبی روبرو شد که تصاویر آن را در زیر می بینید.
به طور کلی دعاها و افکار انسان از طریق آب انتقال خواهد یافت. همچنین آگاهی انسان بر آب تاثیر می گذارد. افکار گروهی نیز مانند نور لیزر بوده و می توانند به ماه برسند. وقتی انسان ها در دنیای سه بعدی به سر می برند با حرکت به دنیایی دیگر، آب به تنهایی می تواند با سطوح انرژی آگاهی آن ها هماهنگ گردد.

حتماً بخوانید:
آب هیدروژنه : آب غنی از هیدروژن چه فوایدی برای بدن دارد؟

آب هیدروژنه : آب غنی از هیدروژن چه فوایدی برای بدن دارد؟

آب هیدروژنه : امروزه هیدروژن به عنوان یکی از آنتی اکسیدانهای قوی و موثر و بدون عارضه شناخته شده است . آبهای حاوی هیدروژن دارای خواص بالای آنتی…

آب تنها فاکتوری است که با انسان تداخل نداشته و آنها را به ابعاد دیگر همانگونه که هستند منتقل می کند. از این رو در دنیای سه بعدی، آب باید خواص فیزیکی اش را به اشکال مختلف تغییر دهد. طبق نتایج ایموتو، کلمات به سرعت روی مولکول های آب تاثیر می گذارند.
وی همانطور که پیشتر اشاره شد کمی آب را در ظرفی ریخته و بعد با افکار مثبت کلماتی زیبا بر آن خواند یا نوشت، سپس آن را سریعا منجمد ساخت. و با میکروسکوپ های فوق پیشرفته از مولکول های یخ این ظرف تصویربرداری کرد. وی همین کار را در ظرف دیگری انجام داد ولی این بار افکار منفی و کلمات زشت روی آب نوشت. و بعد از انجماد از مولکول های آن عکس گرفت.

کلمات چه اثری روی مولکول های آب می گذارند؟

ایموتو در کمال تعجب مشاهده کرد که تصویر اول که دارای افکار مثبت بود، شکل مولکول های آب شش وجهی و زیبا درآمده ولی در تصویر دوم مولکول های آب شکل هندسی نامنظم و نازیبایی داشتند. تفاوتی نداشت که این کلمات روی آب خوانده یا نوشته می شد، به هر روی آن ها تاثیر خود را روی مولکول های آب داشتند.

تاثیر تلاوت قرآن بر مولکول های آب

مطابق نتایجی که ایموتو به دست آورد آب در سرچشمه به مراتب زیباتر از آب لوله کشی شهرها می باشد. و از آن جا که دعای خیر یک انرژی مثبت است که از راه دور قابل انتقال می باشد، تلاوت آیات قرآن که سراسر نور است نیز می تواند تاثیر زیادی بر روح و روان و حتی جسم انسان داشته باشد.
کلمات بر روی آب تاثیر گذاشتند. حال این که دو سوم بدن انسان را آب تشکیل می دهد. پس این آیات نورانی تاثیر مهمی بر انسان خواهند گذاشت. کلمات حاوی انرژی جذب بالایی می باشند. کلمات مرتعش می کنند ولی تکان نمی خورند. هیچ کلمه ای در کائنات بدون ثمر نمی ماند.
انسان با کلامی که به زبان می آورد همواره قوانینی را برای خود وضع می نماید. به این ترتیب مراقب واکنش کلام خود در کائنات باشید . روح و ضمیر ناخودآگاه خود را از افکار منفی رهانیده و به تکرار و نوشتن کلمات مثبت بپردازید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits