دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه فعال سازی اینترنت رایگان شاد در ایرانسل
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینترنت رایگان ایرانسل برای استفاده برنامه شاد چقدر است ؟ ایرانسل برای استفاده دانش آموزان از برنامه شاد تعرفه هایی در نظر گرفته با دلگرم همراه باشید .

فعال سازی اینترنت رایگان شاد در ایرانسل

مصرف اینترنت برای تمامی کاربران ایرانسل جهت ورود به سامانه بروزرسانی شاد رایگان است و زمان استفاده از سامانه مذکور به طور خودکار فعال می شود.

دانش آموزان جهت استفاده از خدمات آموزشی برنامه شاد با خط ایرانسل، بدون نیاز به تهیه بسته دیتا می توانند به صورت رایگان از خدمات این اپلیکیشن استفاده نمایند.

سیم کارت آموزشی ایرانسل

ایرانسل امکان تهیه سیم کارت آموزشی را نیز جهت آموزش آنلاین در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. چنانچه والدین تصمیم دارند سیم کارت خود را در اختیار فرزندشان قرار دهند و حضور وی در فضای مجازی را مدیریت کنند، می توانند با شماره گیری کد دستوری #3*3*555* یا انتخاب گزینه “تغییر طرح تعرفه” در قسمت “اطلاعات حساب” اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی سیم کارت به اینترنت را فقط منحصر به استفاده از وب سایت های مورد تایید داخلی کنند.

همچنین جهت غیر فعال سازی این امکان و استفاده از همه وب سایت ها می بایست مجدد به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و یا کد دستوری #4*3*555* را شماره گیری نمایید.

ایرانسل همچنین برای والدینی که قصد دارند از یک سیم کارت ویژه جهت آموزش آنلاین فرزند خود استفاده کنند، سیم کارتی با نام “سیم کارت آموزشی” را ارائه می دهد. با استفاده از این سیم کارت به صورت پیش فرض، امکان دسترسی به اینترنت فقط برای وب سایت های مورد تایید داخلی فراهم می شود. همچنین والدین با استفاده از این سیم کارت، امکان ایجاد محدودیت دسترسی را به صورت توضیحات ذکر شده در بالا خواهند داشت.

در مورد اینترنت رایگان شاد بیشتر بخوانید :

هدیه همراه اول به مناسبت بازگشایی مدارس سال 1400



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits