دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دانلود انواع استیکر واتساپ (متحرک،ثابت)
13
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عکس استیکر و ایموجی واتساپ / دانلود استیکرهای متحرک و ثابت واتساپ / دانلود عکس استیکر واتساپ .

عکس استیکر و ایموجی واتساپ

پیام رسان‌های ساخت استیکر واتساپ مختلفی وجود دارد که هر کدام بسته به امکاناتشان کاربران زیادی را نیز شیفته خود کرده‌اند. واتس‌اپ از جمله پیام رسان‌های محبوب دنیا است که در رتبه بندی‌های مختلف جهانی همیشه نامش در بین سه پیام رسان برتر و پرکاربر دنیا قرار دارد.

دانلود استیکر و ایموجی واتساپ

ویرایش عکس و استیکر ساز واتساپ به صورت همزمان

برای این کار کافیست عکس شخصی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به Wemoji اضافه کنید. سپس می‌توانید با استفاده از امکانات ویرایشی متنوع این برنامه استیکر مورد نظر خود را بسازید. از مهمترین قابلیت‌های این بخش امکان افزودن متن به تصاویر است.

در این بخش می‌توانید هر کلمه یا جمله‌ای که می‌خواهید را عکس خود اضافه کنید و جذاب‌تر اینکه مجموعه‌ای از متنوع‌ترین فونت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به هر نحوی که می‌خواهید تصویر خود را ویرایش کنید.

البته این برنامه در حال حاضر تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و نمی‌توانید کلمات فارسی به عکس‌های خود اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید از مجموعه استیکرهای خود برنامه نیز استفاده کنید و آن ها را با متن و تصویر خود ترکیب کنید تا استیکرهای منحصر به فردی را به وجود بیاورید.

بعد از ساخت استیکر نیز می‌توانید آن‌ها را در دسته بندی‌های متنوع این برنامه ذخیره کنید. بعد از ذخیره شما می‌توانید با انتخاب گزینه Add To Whatsapp استیکرهای خود را به واتساپ انتقال داده و در چت‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.

البته قابلیت‌های این برنامه تنها به ساخت استیکر محدود نمی‌شود ولی می‌توانید از آن برای ویرایش عکس‌ها نیز استفاده کنید. امکاناتی نظیر بریدن و زوم کردن روی تصاویر در این برنامه قرار داده شده‌است. این برنامه استیکرساز واتساپ همچنین امکان اضافه کردن ایموجی به تصاویر را به شما میدهد تا استیکرهایتان متفاوت تر از همیشه شوند.

دانلود استیکرهای متحرک و ثابت واتساپ

مجموعه ای بی نظیر از استیکرهای متحرک و ثابت در پکیج های متنوع مانند عاشقانه، مناسبتی، کلمات روزمره، شکلک، فانتزی و طنز و غیره، با نصب این برنامه و ارسال استیکرها در چت ها و گروه های واتساپ .

دانلود استیکرهای متحرک واتساپ

راهنمای استفاده از استیکرهای متحرک و ثابت واتساپ

از طریق کافه بازار واتساپ را برای پشتیبانی از استیکرهای متحرک بروز رسانی کنید.

برنامه استیکر فارسی واتساپ را پس از نصب باز کنید.

هر گروه از استیکرها را که تمایل دارید با لمس گزینه افزودن به واتساپ (ADD) انتخاب کنید.

برنامه واتساپ را باز کنید. استیکرهای انتخابی شما به بخش استیکر در واتساپ اضافه شده است.

مزیت های این برنامه نسبت به سایر برنامه های استیکر واتساپ:

برنامه استیکر فارسی واتساپ کاملا" رایگان می باشد.

در بسیاری از برنامه های استیکر یا استیکر ساز واتساپ مشکل بارگذاری استیکرها برای ارسال کننده و دریافت کننده استیکر وجود دارد. برنامه استیکر فارسی واتساپ با هشت بار بروزرسانی فاقد هر گونه نقص و ایراد است.

تمام استیکرها در خود برنامه قرار داده شده اند و نیازی به دانلود کردن آنها نیست.

استیکرهای متحرک و ثابت واتساپ قابل استفاده برای تمام نسخه های رسمی واتساپ .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.4 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits