دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آدرس اصلی پیج کودک شو چیست ؟
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیج کودک شو / پیج رسمی کودک شو / آدرس پیج کودک شو / ورود به پیج کودک شو در اینستاگرام .

پیج رسمی کودک شو در اینستاگرام چیست ؟

کودک شو یک مسابقهٔ تلویزیونی خانوادگی به کارگردانی رضا نصیری، تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی و اجرای حمید گودرزی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود.

پروژه کودک شو در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه- بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره‌هایی از بخش‌های گوناگون چون بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، فعالان حوزه موسیقی و…

نیز به همراه فرزندانشان حاضر می‌شوند و در این قسمت هم برنامه‌هایی برای مهمان در نظر گرفته شده‌است.خواننده آهنگ پایان این برنامه هومن شاهی است و یک مجری از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می‌کند .

پیج کودک شو

پیج رسمی کودک شو در اینستاگرام به آدرس درج شده میباشد برای عضویت در پیج کودک شو روی دکمه زیر کلیک کنید .

پیج کودک شو

چگونه در کودک شو حضور داشته باشیم؟

خانواده هایی که تمایل به حضور در برنامه دارند پس از پخش تیزر به سایت شبکه نسیم مراجعه کرده و پس از دریافت فرم ثبت نام کودک شو وبررسی آن توسط کارشناسان برنامه در بخش اول مسابقه که به صورت مستند خواهد بود حضور پیدا خواهند کرد تا با سنجش آنها توسط کارشناسان و هنرمندان و در نظر گرفتن میزان توانایی خانواده جهت حضور در برنامه به برنامه دعوت شوند . در مرحله گزینش خانواده ها نیز چالش هایی در نظر گرفته شده است .

چگونه در برنامه کودک شو ثبت نام کنیم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits