دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش ورود به روبیکا بدون نصب
15
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ورود به روبیکا بدون نصب، یکی از راههای وارد شدن به اپلیکیشن روبیکا بدون نصب کردن از طریق وب سایت میباشد که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد .

نحوه ورود به روبیکا بدون نصب

مدتی است که نام روبیکا را از رسانه‌های مختلف به خصوص صدا و سیما زیاد می‌شنویم. روبیکا یک اپلیکیشن جامع یا Super app است که با داشتن آن بر روی گوشی هوشمندتان، از نصب اپلیکیشن‌های مختلف با کاربردهای گوناگون بی نیاز می‌شوید. در این مطلب قصد داریم چگونگی وارد شدن به حساب روبیکا برای استفاده از آن را به شما آموزش دهیم.

آموزش ورود به روبیکا از طریق وب سایت

ورود به روبیکا از طریق نسخه وب آن بسیار ساده‌ست. به آدرس نسخه وب روبیکا بروید. در نخستین صفحه از شما خواسته می‌شود که شماره موبایلتان را وارد کنید.

نحوه ورود به روبیکا بدون نصب

بعد از ورود شماره موبایل و زدن دکمه مرحله بعد، کد تاییدی به شماره شما ارسال می‌شود.

نحوه ورود به روبیکا بدون نصب

کد تایید را در صفحه جدید وارد کنید و بعد به صورت خودکار وارد روبیکا خواهید شد.

نحوه ورود به روبیکا بدون نصب

در همین حال نوتفیکیشنی بر روی گوشی مویابل شما که روبیکا را بر روی آن نصب کرده‌اید، می‌آید که به شما اطلاع می‌دهد از طریق نسخه وب وارد روبیکا شده‌اید و آی پی شما را هم نمایش می‌دهد.

نکته مهم در مورد نسخه وب روبیکا این است که از طریق آن شما تنها به بخش پیام‌رسان و مکالمات خود دسترسی خواهید داشت و کاربرد آن برای زمانی است که از گوشی خود دور هستید و مشغول کار با کامپیوتر خانگی یا لپ‌تاپ هستید و در عین حال نیاز دارید که از بخش پیام‌رسان روبیکا استفاده کنید.

امکانات بخش مکالمه تحت وب روبیکا، به طور کامل مانند امکاناتی است که در بخش پیام‌رسان اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. در پیام رسان نسخه وب روبیکا می‌توانید با دوستان‌تان گفتگو کنید، گروه یا کانال جدید بسازید و به لیست مخاطبانتان دسترسی داشته باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (15 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

آناهیتا | ۳ سال پیش
سال نو مبارک ⚘
0
0

hits