دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
7 علت اصلی نصب نشدن برنامه شاد
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دلیل نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش را در ادامه برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

دلیل نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش

عدم نصب برنامه شاد آموزش پرورش ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، اما عمدتا یکی از 7 دلیل زیر باعث نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش می‌شود.

1- ناکافی بودن حافظه تلفن همراه

همه در جریان هستیم که تلفن‌های همراه دو نوع حافظه دارند.

  1. حافظه داخلی Internal storage
  2. حافظه رم SD card

خیلی از تلفن همراه‌ها بعد از استفاده چند ماهه، حافظه داخلی آن‌ها پر می‌شود. و زمانی که کاربران بالقوه اقدام به نصب برنامه شاد آموزش پرورش می‌کنند؛ اپلیکیشن شاد نصب نمی‌شود.

علت کاملا مشخص است؛ کارت حافظه داخلی جای کافی برای نصب برنامه شاد آموزش پرورش را ندارد.

اما برخی از کاربران بالقوه با مشاهده حافظه رم کافی [ SD card ] و در دسترس فک می‌کند مشکل این نیست.

درحالی که مشکل دقیقا همین است؛ چون همه برنامه‌ها برای نصب ابتدایی نیاز به حافظه داخلی دارند. پس زیاد بودن جای خالی SD card دلیل بر این نمی‌شود که گوشی شما فضای کافی برای نصب برنامه شاد آموزش پرورش دارد.

2- ممکن است فایل برنامه شاد که دانلود کرده‌اید خراب باشد

به ندرت پیش می‌آید که فایل نصبی برنامه شاد آموزش پرورش خراب باشد. معمولا هم موارد زیر ممکن است دلیلی بر خراب بودن برنامه شاد معلمان باشد:

  1. ناقص دانلود شدن اپلیکیشن شاد آموزش پرورش
  2. تهیه فایل نصبی برنامه شاد از منابع غیر رسمی

به هر حال اگر با عدم نصب برنامه شاد آموزش پرورش روبه‌رو شدید؛ پیشنهاد می‌کنیم از سالم بودن فایل نصبی اپلیکیشن شاد آموزش پرورش اطمینان حاصل نمایید. تنها راه آن هم دانلود از منابع رسمی و معتبر است.

3- اجازه ندادن تلفن همراه برای نصب برنامه شاد آموزش پرورش

شایع‌ترین دلیل نصب نشدن اپلیکیشن شاد آموزش پرورش نداشتن مجوز نصب برنامه‌ از منابع ناشناخته است.

تلفن‌های همراه معمولا برای جلوگیری از نصب برنامه‌های آلوده به هر منبعی اجازه نصب اپلیکیشن نمی‌دهند. مثلا گوشی‌های اندرویدی منبع معتبری به نام Google app store دارند.

منتهی مسئله این است که اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش را در گوگل اپ استور نگذاشته‌اند. بنابراین هر شخصی که بخواهد اپلیکیشن شاد را نصب کند باید از بخش Setting منابع ناامن [ از دیده تلفن همراه شما ] را فعال کند.

مدیران، معلمان و دانش آموزان عزیز :

به همه این گام‌ها نگاه کنید. حال تصور کنید شما نسخه اندرویدی برنامه شاد آموزش پرورش را از کانال تلگرامی شاد [shadpc@] دانلود کرده‌اید. چون در این حالت منبع نصبی شما تلگرام است، باید مطابق تصویر بروید و به تلگرام اجازه نصب بدهید و تلگرام را از حالت [Not allowed] به حالت [Allowed] تغییر دهید. در این صورت اپلیکیشن شاد آموزش پرورش نصب می‌شود.

4- نسخه اندروید تلفن همراه شما پایین است

این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید، اما دور از انتظار نیست که برخی از موبایل‌ها واقع قدیمی شده‌اند. اگر فکر می‌کنید. تلفن همراه شما خیلی قدیمی شده است و اگر فکر خرید موبایل جدید ندارید با کامپیوتر یا لپ تاپ به نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد وصل شوید.

حتماً بخوانید:
دانلود و نحوه نصب نسخه جدید شاد 2

دانلود و نحوه نصب نسخه جدید شاد 2

دانلود نسخه جدید نرم افزار شاد برای اندروید / آیفون(ios) / لپ تاپ را در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم .

5-نصب نشدن برنامه در اندروید به دلیل فعال نبودن Unknown sources

مورد 5 بیشتر شبیه به مورد 3 است. اما کاملا متفاوت؛ برای این که از این گزینه هم مطمئن باشید و بتوانید مشکل نصب نشدن اپلیکیشن شاد را برطرف کنید. به تصاویر زیر نگاه کنید.

نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش

شما هم مطابق تصویر بالا گزینه [ Unknown sources ] را فعال کنید. به این ترتیب مشکل نصب نشدن برنامه شاد مدارس برطرف می‌شود.

6- علت نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش در گوشی اندروید

به دلیل عدم شناسایی SD کارت می‌تواند رخ دهد

از دیگر خطاهایی که در نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی پیش می‌آید؛ ارور App not installed اپلیکیشن شاد است. اگر هنگام نصب اپلیکیشن شاد معلمان با خطای App not installed برنامه شاد مواجه شدید؛ حتما مطمئن شوید که تلفن همراه شما حافظه SD رو بشناسد. اگر مشکل نصب نشدن اپلیکیشن شاد مدارس شناسایی نشدن مموری کارت گوشی باشد. بهتر است یک رم جدید برای موبایل خود خریداری کنید.

برای رفع مشکل نصب نشدن برنامه شاد باید طبق تصویر زیر به تنظیمات گوشی بروید و از Mount بودن و نبودن مموری نیز مطمئن شوید. برای Mount کردن SD card به صورت زیر عمل کنید:

  • وارد Settings گوشی شوید.
  • به بخش Storage مراجعه کنید.
  • بر روی SD card اشاره کنید و مانند تصویر mount را بزنید.

اکنون می توانید مجددا برای نصب برنامه اقدام کنید:

7-رفع مشکل نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش با تنظیمات مجدد

در برخی موارد ما با تنظیمات مجدد توانستیم اپلیکیشن شاد رو روی موبایل نصب کنیم. این کار خیلی ساده است؛ لازم است که به بخش Apps بروید و تنظیمات را Reset کنید.

لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد settings شوید
  2. روی Apps تپ کنید
  3. در صفحه باز شده روی گزینه سه نقطه بالا راست صفحه تپ کنید
  4. گزینه Reset app preferences را انتخاب کنید

نصب نشدن برنامه شاد آموزش پرورش

چرا برنامه شاد نصب نمیشه

نصب نشدن اپلیکیشن شاد دلایل زیادی دارد. ما 7 مورد رایج نصب نشدن اپلیکیشن شاد را در این مقاله بررسی کردیم. لطفا این ترفند‍‌ها را یک بار به نوبت انجام دهید. اگر باز هم مشکل نصب اپلیکیشن شاد را داشتید؛ باید موبایل یا تبلت خود را ببرید تعمیرکاران برای آن فلش بزنند. همه اطلاعات شما حذف می‌شود.

نتیجه :

نصب اپلیکیشن شاد در موبایل‌ها و تبلت‌ها از مشکلات دانش آموزان و معلمان است. خیلی‌ها تماس می‌گیرند و می‌پرسند که چرا برنامه شاد نصب نمیشه.
متخصصین ما دلایل اصلی نصب نشدن برنامه شاد را برای شما به طور کامل شرح دادند .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits