دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای سهولت دسترسی دانش آموزان و والدین، نسخه های متفاوتی از جمله نسخه اندروید ، ios ، تحت وب و تحت ویندوز طراحی شده اند. برای دانلود برنامه شاد در نسخه ios با ما همراه باشید.

دانلود برنامه شاد برای ایفون

همانطوری که اشاره شد برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش برای استفاده به عنوان پیام رسان دانش آموزان و معلمان ارائه شده است .
مثل هر پیام رسان با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران از گوشی های آیفون استفاده می کنند این اپلیکشین هم در نسخه IOS نیز ارائه خواهد شد .

در صورت انتشار این نسخه از نرم افزار شاد لینک دانلود آن در ادامه قرار داده خواهد شد .

به محض انتشار نرم افزار شاد برای ایفون لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده خواهد شد .

با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش هنوز نرم افزار شاد برای ایفون را طراحی و ارائه نکرده است به دانش آموزان ، والدین ، مدیران ، معلمان و سایر کاربران توصیه می شود از نسخه تحت وب آن که قابل استفاده بر روی کامپیوتر های شخصی و یا مرورگر گوشی آیفون ( نرم افزار سافاری ) می باشد ، استفاده نمایند . به منظور استفاده از نرم افزار شاد تحت وب مقاله زیر را مطالعه نمایید .

​راهنمای نصب و راه اندازی نرم افزار شاد ایفون

با توجه به اینکه محیط کاربری نرم افزار شاد برای ایفون همانند محیط این نرم افزار در سایر گوشی ها می باشد نحوه عضویت و فعال سازی این نرم افزار شبیه به هم می باشد . به همین منظور در ادامه نحوه عضویت در این پیام رسان ارائه شده است .

پس از نصب و اجرای برنامه تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود :

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

این صفحه به معرفی نرم افزار شاد می پردازد . با فشردن دکمه ورود به برنامه وارد صفحه دوم می شوید که باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید :

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

دقت شود که شماره تلفن همراه دانش آموز ، مدیر مدرسه و یا معلم همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت شده است . پس از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی دکمه "ورود" وارد صفحه بعدی می شوید

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

از طرف نرم افزار شاد کدی جهت احراز هویت برایتان پیامک می شود که بعد از وارد نمودن کد و کلیک بر روی دکمه "ورود" وارد صفحه ای می شوید که می توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و برای خود عکس پروفایل انتخاب نمایید .

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

نحوه انتخاب کردن عکس پروفایل به این صورت است که باید روی دوربین کلیک کرده تا بتوانید عکس خود را با دوربین گوشی بیاندازید و یا از پوشه دوربین انتخاب نمایید .

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

با تکمیل مراحل بالا وارد صفحه زیر می شوید که در آن می توانید با انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز نقش خود را انتخاب نمایید .

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

با انتخاب نقش خود دانش آموزان می توانند وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خود شوند .

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای آیفون

زمان انتشار نسخه ایفون برنامه شاد چه زمانی است ؟

هنوز نسخه نهایی این برنامه برای آیفون ارائه نشده . در صورت انتشار لینک دانلود آن در این مقاله قرار داده خواهد شد .

آیا می توان به غیر از نسخه IOS از برنامه شاد در گوشی های ایفون استفاده کرد ؟

بله فعلا نسخه وب برنامه شاد برای استفاده کاربران ارائه شده .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits