دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روز جهانی طراحان وب در سال چه روزی است ؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در روز جهانی طراحان وب ، از طراحان وب که می شناسید تشکر فراوان بکنید و کمی وقت بگذارید و از مجموعه گسترده وب سایت هایی که می توانید هر روز به لطف کار سخت آنها استفاده کنید، قدردانی کنید.

روز جهانی طراحان وب (Web Designer Day)

روز طراحان وب هر ساله در 31 May برابر با (10 تا 11 خرداد) جشن گرفته می‌شود.

هر روز چندین وب سایت را سرچ و مرور می کنید ، گشت می زنید و آنها را زیر و رو میکنید !؟ خیلی از آنها وب سایت های محبوب شما هستند و از گستره وسیعی که اینترنت از طریق وب در اختیار شما گذاشته است شگفت زده می شوید و خودتان را کاملاً متحیر می بینید که چگونه همه اینها به اینجا رسیده است؟ هر صفحه و سایت در اینترنت توسط یک طراح وب ساخته و طراحی شده است. چه آن‌ها حرفه‌ای بوده اند یا مبتدی ، همه با عشق و علاقه و مضامینی ساخته شده اند. از یک ایده اولیه شروع شده و به مرور تبدیل به یک وب سایت بزرگی شده اند. ما بخشی از دنیای امروز خود را مدیون طراحان و ایده پردازان آن هستیم . چه در ایران و چه در خارج کشور باشند. 31 می - برابر با (10 تا 11 خرداد) روز طراحان وب برای قدردانی از این افراد از هر طبقه ای از زندگی که شگفتی های اینترنت را برای ما به ارمغان می آورد، در نظر گرفته شده است.

تاریخچه روز طراح وب

تاریخچه روز طراحان وب در واقع از تاریخچه و چگونگی پیدایش وب WEB به وجود آمده، لحظه ای که اولین صفحه وب شروع به شکل گیری کرد.

web-designer-day

چگونه از طراحان وب تشکر کنیم ؟

مجموعه متخصصان حوزه طراحی وب ، فقط قسمت‌های زیبا را نمی‌سازند، تمام قطعات کوچکی که باعث می‌شود یک سایت در پس‌زمینه اجرا شود توسط اشخاص با تخصص‌های مختلف در همین حوزه طراحی وب توسعه می‌یابد. بنابراین اجازه ندهید روز طراح وب بدون تشکر از زحمات یک طراح وب بگذرد.
چگونه روز طراح وب را جشن بگیریم

روز طراح وب بهتر است با کمی وقت گذاشتن برای قدردانی از شگفتی‌های اینترنت و میزان تلاش برای در دسترس قرار دادن آنها برای شما جشن گرفته شود. اگر یک طراح وب را می شناسید، آنها را برای ناهار بیرون ببرید و به خاطر نقشی که در دنیای مجازی که با آن آشنا شده اید و دوستش دارید از او تشکر کنید.

اکثر طراحان وب که ما می شناسیم با کافئین زندگی می کنند، بنابراین یک سبد قهوه لذیذ، یک ظرف چای مخلوط،انواع خوراکی ها ! یا ابزارهای مورد نیازشان مثل: گوشی موبایل / تبلت / هندزفری / تابلو وایت بورد / مانیتور باکیفیت و ... خریداری و کادو دهید. و در نهایت هرگز فراموش نکنید ! گفتن کلمه : روزت مبارک طراح وب !

روز جهانی طراحان وب در سال چه روزی است ؟

چرا روز طراح وب را دوست داریم؟

آنها دنیا را می چرخانند

این تعطیلات برای قدردانی از افرادی که در بسیاری از شگفتی های اینترنت سهیم هستند، کنار گذاشته شده است. مشارکت آنها مستقیم یا غیرمستقیم بر هر یک از ما تأثیر گذاشته است.

برای الهام بخشیدن به نسل جدید

طراحان وب الهام بخش همه ما هستند. آنها دائماً در شکستن مرزهای کاری که ما به عنوان یک جامعه جهانی می توانیم انجام دهیم و الهام بخش نسل بعدی خلاقان هستیم، مشارکت می کنند.

نوآوری ها

هیچ چیز بهتر از مد بعدی نیست، به جز مد بعدی. طراحان وب در قلب ایجاد نوآوری هایی هستند که امروزه به آنها وابسته شده ایم.

روز جهانی طراحان وب Web Designer Day

سوالات متداول روز طراح وب

طراحان وب چه می کنند؟

کار بر روی پروژه‌های مختلف برای مشتریان، از جمله توسعه صفحات وب پیش‌فرض و بک‌اند، طراحی تبلیغات خلاقانه آنلاین، و طراحی یک طرح طراحی استراتژیک برای کمک به مشتریان برای دستیابی به اهدافشان، معمولی یک روز معمولی است.

چگونه یک طراح وب شویم؟

برای تبدیل شدن به یک طراح وب زمان و تلاش زیادی لازم است، اما پاداش آن ارزش تلاش را دارد. اگر قصد دارید حرفه ای در زمینه طراحی وب داشته باشید، مواردی را که باید در نظر بگیرید: مطالعه اصول طراحی وب، یادگیری نحوه استفاده از مهمترین ابزار برای طراحی وب، ایجاد استعدادهای طراحی وب با کار بر روی پروژه های خود، ایجاد نمونه کارها تا مهارت های طراحی وب خود را نشان دهید و برای مشاغل طراحی وب که مرتبط با مهارت ها و تجربه شما هستند درخواست دهید.

تقویم تاریخ روز جهانی طراحان وب تا 2027

YearDateDay
2023May 31Wednesday
2024May 31Friday
2025May 31Saturday
2026May 31Sunday
2027May 31Monday



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits