دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لیست شهربازی های روباز تهران به همراه آدرس
30
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بازی و شادی در مراکز تفریحی از جمله عوامل مهم در تغییر روحیه و شادابی بیشتر می باشد. بدین منظور لیست شهربازی های روباز تهران را گردآوری کرده ایم .

لیست شهربازی های روباز تهران به همراه آدرس

شهربازی های روباز تهران دارای مناظر زیبا و بازی های مهیج فراوان برای هر قشر و سنی می باشد. شهربازی های روباز تهران دارای امکانات رفاهی فراوانی می باشد.

خوشحالی با بازی در شهربازی های روباز تهران

بازی و شادی در مراکز تفریحی از جمله عوامل مهم در تغییر روحیه و شادابی بیشتر می باشد. با بازی و گذران لحظات خوش در شهر بازی های روباز تهران شادترین اوقات زندگی تان را تجربه خواهید کرد.

تهران و مراکز تفریحی آن

کلان شهر تهران با دارا بودن امتیازات ویژه ای همچون جاذبه های گردشگری، قطب صنعت، اقتصاد و سیاست، مراکز رفاهی و تفریحی فراوان یکی از شهر های مهم برای گشت و گذار و تفریح می باشد.

شهر تهران با دارا بودن بالاترین میزان جمعیت در کشور همواره در حال گسترش این مراکز تفریحی و رفاهی برای رفاه حال شهروندان می باشد.

از جمله این مراکز مهم که می توانید به همراه خانواده لحظات خوب و خوشی را در آن سپری کنید شهربازی های روباز و معروف تهران می باشد که دارای تجهیزات پیشرفته و فراوان برای هر قشر سنی می باشد.

در این مقاله از دلگرم سعی داریم به معرفی این شهربازی های روباز در تهران، نشانی و معرفی امکانات آنان بپردازیم.

معرفی شهربازی های روباز تهران

شهر تهران دارای شهربازی های روباز و شهربازی های سرپوشیده بسیاری برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد و امکانات رفاهی موجود در ان به گونه ای است که می تواند برای هر سن و سلیقه ای مناسب باشد.

تفریحات هیجانی، نشاط انگیز، بازی های کامپیوتری، سینما، رستوران و ...از جمله این ویژگی های شهربازی های روباز در تهران می باشد.

از جمله شهربازی های روباز در شهر تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شهربازی و باغ وحش ارم

شهربازی و باغ وحش ارم: این شهربازی بزرگ و وسیع که از قدیمی ترین شهربازی های موجود در تهران می باشد دارای تجهیزات مدرن، بازی های جدید و متنوع و امکانات رفاهی فراوانی می باشد.

شهربازی قدیم تهران : پارک ارم بزرگ ترین شهربازی روباز ایران با وسعت 70 هکتار است. این پارک که یکی از شهربازی های روباز و مهم تهران است دارای 3 شهربازی مجزا با نام های لونا 1،2 و 3، یک دریاچه 8 هکتاری و یک مجموعه معروف باغ وحش می باشد.

آدرس شهربازی و باغ وحش ارم

آدرس شهربازی و باغ وحش ارم : 5 کیلومتری اتوبان تهران کرج

شهربازی های روباز تهران


شهربازی شاهد

آدرس شهربازی شاهد : تهران - پونک - خیابان سردار جنگل - پارک شاهد


شهربازی پامچال

آدرس شهربازی پامچال : تهران - سه را افسریه - خیابان بوعلی غربی - پارک آزادگان


شهربازی بعثت

آدرس شهربازی بعثت : تهران - بزرگراه بعثت - جنب ترمینال جنوب


شهربازی بسیج

آدرس شهربازی بسیج : تهران - اتوبان افسریه - نبش خیابان شهید محلاتی


شهربازی المهدی

شهربازی المهدی: این شهربازی در پارک المهدی واقع شده است که علاوه بر دارا بودن وسایل بازی و تجهیزات مدرن دارای سرسبز ترین محیط فضای سبز و همچنین یک دریاچه می باشد. اسکله قایق رانی، شهر کتاب و آلاچیق از جمله امکانات موجود در پارک و شهربازی المهدی می باشد

آدرس شهربازی المهدی

آدرس شهربازی المهدی : تهران - میدان آزادی - ضلع جنوب شرق


شهربازی رازی

آدرس شهربازی رازی : تهران - انتهای خیابان قزوین - نرسیده به میدان رازی - بوستان رازی


شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو: در بوستان نهج البلاغه واقع شده و اولین شهربازی تخصصی روباز در تهران است که به صورت اختصاصی با وسایل خانه سازی کوچک به ساختمان سازی با مصالح واقعی می پردازد.

شهربازی بعثت

شهربازی بعثت : شهربازی بعثت از جمله شهربازی های با قدمت شهر تهران است که با دارا بودن بیش از 17 وسیله بازی و فضایی گسترده پذیرای شهروندان تهرانی است.

آدرس شهربازی بعثت : تهران - میدان شوش - خیابان صابونیان - خیابان احمد سمیعی - جنب پارک بعثت


شهربازی پارک پرواز

پارک پرواز تهران یکی از پارک های بسیار زیبا و جذاب پایتخت ایران می‌باشد، که در شمال غرب تهران در منطقه سعادت آباد قرار دارد. به دلیل اختلاف ارتفاع این پارک با مناطق اطراف، گردشگران زیادی را از نقاط مختلف پایتخت و دیگر نقاط ایران به سوی خود جذب می‌کند.

آدرس شهربازی پارک پرواز : پارک زیبا و دیدنی پرواز در منطقه ۲ ناحیه ۹ شهرداری در سعادت آباد تهران واقع شده است، از سمت شرق به بلوار پیام، از شمال به بلوار شقایق، از جنوب به شهرک پاسارگاد و از غرب به شهرک کیهان منتهی می‌شود.


امکانات رفاهی و تفریحی در شهربازی های روباز

شهربازی های روباز تهران دارای امکانات رفاهی فراوان و بازی های متنوع و مهیج می باشد. در شهربازی روباز تهران می توانید علاوه بر لذت بردن از فضای آزاد از سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز که برای هر سن و سلیقه ای وجود داشته لذت برده و از امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و غیره برخوردار گردید.

از جمله امکانات رفاهی شهربازی های روباز معروف در تهران از جمله شهربازی ارم، لونا 1،2 و 3 می توان به موارد مهمی همچون رالی کودک-فان اسپریت-سورتمه-سالتو-سینما 4 بعدی-کریزی دنس-چرخ و فلک-موتور پرشی-کاترپیلار-پاراتاور-استخر توپ-تونل وحشت-ترن هوایی-قایق تفریحی، قطار شادی، جامپینگ، آکروجت، تاب پرنده، اسکیت یو، ترن هوایی خانواده، کارتینگ، پیست اسکیت، مسیر دوچرخه سواری، سفینه، آستروجت و ... اشاره نمود.


مزایای شهربازی روباز تهران

مناظر زیبا، فضای آزاد، لذت هیجان و سرگرمی در کنار دوستان، دسترسی آسان و بازی های متنوع شاد و سرگرم کننده از جمله علل محبوبیت شهربازی های روباز در تهران می باشد.

بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند در فضایی گسترده و هوای آزاد لحظاتی شاد خود را سپری نمایند. شهربازی های روباز تهران این امکان را فراهم نموده تا شهروندان بتوانند با کمال آرامش از فضای سبز شهربازی استفاده نمایند.

بروز رسانی و استفاده از تجهیزات مدرن و جدید از جمله دلایل محبوبیت شهربازی های روباز تهران می باشد.

ارتباط با طبیعت زنده و محیط آزاد تاثیر مستقیمی در روحیه و آرامش پذیری دارد به همین سبب وجود مناظر طبیعی با پوشش گیاهی متنوع و زیبا از جمله مزیت مهم شهربازی روباز تهران بوده که مسلما بسیاری از شهروندان در فضای خشک و خشن تهران آن را غنیمت شمرده و در اولویت سرگرمی و تفریحات خود قرار می دهند.


ثبت لحظات خوش و دلنشین با خانواده در شهربازی روباز

با گذراندن اوقات فراغت و ثبت لحظات خوش با خانواده در شهربازی های روباز تهران خاطراتی خوش و لذت بخش را برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد.

تجهیزات شهربازی های روباز تهران دارای استاندارد و ایمنی بالایی بوده و می توان ساعت ها با سرگرمی ها و دستگاه های جدید و مدرن آن سرگرم شد.

شهربازی قیامدشت منطقه 15 تهران - شهربازی قیامدشت - شهربازی قدیم تهران - شهربازی قدیمی تهران - شهربازی خوب در تهران - شهربازی پارک ملت تهران



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (30 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (لیست شهربازی های روباز تهران به همراه آدرس) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits