دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دستگاه تصفیه آب خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کسب اطلاعات لازم پیش از خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی جز ضروری ترین وسایل در خانه می باشد و حتما باید نوع اورجینال را خریداری کنید زیرا به طور مستقیم به سلامتی بدن شما ارتباط دارد. در واقع استفاده از دستگاه تصفیه آب اصلی به سلامتی بدن شما کمک کرده و در صورت خرید دستگاه تصفیه آب تقلبی سلامتی بدن شما به خطر جدی خواهد افتاد.

سعی کنید از نمایندگی های معتبر همچون به آبی behabi.ir به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی انواع برندهای معتبر استفاده کنید که دارای خدمات پس از فروش بوده و جنس اورجینال و کاملا اصل را به شما عزیزان ارائه می دهد.

کسب اطلاعات لازم پیش از خرید دستگاه تصفیه آب

برای اینکه بتوانید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید، لازم است اطلاعات جامعی در ارتباط با دستگاه داشته باشید و اگر چیزی در ارتباط با نحوه کار تصفیه آب نمی دانید، کارشناسان فعال شرکت به آبی به طور رایگان مشاوره های لازم را به شما خواهند داد. برای آگاهی از خرید خود باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ مناسبی بدهید؟

  • نحوه کار دستگاه تصفیه آب به چه صورتی می باشد؟
  • تصفیه آب خانگی در چند مرحله باید انجام شود و تعداد مراحل لازم برای تصفیه آبچقدر است؟
  • نحوه تشخیص دستگاه اصلی با تقلبی چیست؟
  • فیلترهای لازم برای عملیات تصفیه آب چه هستند و در چه زمانی باید اقدام به تعویض آن گرفت؟
  • مراقبت های لازم برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

تا آنجا که امکان دارد سعی می کنیم پاسخ به سوالات بالا را به صورت خلاصه بیان کنیم.

نحوه کار دستگاه تصفیه آب خانگی

نحوه کار تصفیه با استفاده از فیلتراسیون ها انجام می شود. در واقع برای تصفیه کردن آب چند مرحله فیلتر وجود دارد که هر یک نقش خاصی در عملیات تصفیه سازی بر عهده دارند و هر یک متمم فیلتر بعدی می باشد.

تعداد مراحل لازم برای تصفیه کردن آب

برای شناسایی یک دستگاه تصفیه آب خوب باید این را بدانید که یک دستگاه اورجینال دست کم 5 مرحله را باید داشته باشد و اگر پایین تر از این مورد باشد، قطعا تقلبی است. پس به دنبال دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت نباشید، که قطعا یک جای آن خواهد لنگید.

پس همانطور که اشاره شد حداقل مراحل لازم برای عملیات پاک سازی آب 5 مرحله دارد و مرحله چهارم بسیار مهم بوده و به مرحله ممبران معروف می باشد. در این مرحله یک فیلتر اسمز معکوس وجود دارد که آب را پس از عبور دادن از سه مرحله پاکسازی قبلی یعنی از بین بردن بو و طعم نا خوشایند وارد این مرحله کرده و آن را شیرین می کند. حداکثر مراحل لازم برای تصفیه آب نیز 10 مرحله می باشد. هر چقدر میزان آب شهر شما کثیفتر باشد نیاز به دستگاه با تعداد مراحل تصفیه کننده بالا بیشتر خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دستگاه تصفیه آب

نحوه تشخیص دستگاه های اصلی و تقلبی

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم یکی از راه ها برای تشخیص تقلبی بودن دستگاه تصفیه آب خانگی، توجه به تعداد مراحل پاکسازی آب می باشد که اگر از 5 مرحله کمتر باشد مطمئن باشید که تقلبی خواهد بود.

برای اینکه بتوانید محصولات اصلی و اورجینال را خریداری کنید حتما باید محصولات خود را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. شرکت به آبی به عنوان برترین شرکت در زمینه فروش محصولات و فیلترهای پاک سازی آب بوده و دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی بسیاری از برند های معتبر می باشد و به تمامی نقاط کشور محصول با گارانتی و نصب رایگان ارسال می کند.

زمان های تعویض فیلترهای تصفیه آب

تعداد فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب بین 5 تا 10 فیلتر می باشد که با توجه به میزان آلودگی آب می توانید یکی را به دلخواه خریداری کنید. اما در بین این فیلترها فقط سه فیلتر اول که مربوط به تغییر مزه، رنگ و بوی نامطبوع و ... می باشد قابلیت تعویض داشته و می توان به راحتی آن ها را که در قسمت جلویی دستگاه قرار دارند تعویض کرد.

مقدار زمان لازم برای تعویض هر فیلتر با دیگری فرق می کند. فیلتر اول بهتر است هر 3 ماه و فیلتر دوم هر 6 ماه و فیلتر سوم هر یک سال یکبار تعویض شود تا رنگ، مزه، بوی نامطبوع تولید نشود و از ورودی باکتری هایی مضر به درون آب جلوگیری به عمل آید.

دستگاه تصفیه آب خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تصفیه آب

در واقع اگر به موقع و طی زمان های گفته شده اقدام به عمل تعویض فیلترها نگیرید، تمامی هر آنچه را که برای دستگاه تصفیه آب هزینه کردید به هدر خواهد رفت و باعث ایجاد بیماری های خیلی خطرناک برای خود و اعضای خانواده خواهد شد.

پس بهترین راه برای خرید یک دستگاه تصفیه کننده آب خرید از نمایندگی های معتبر همچون شرکت به آبی می باشد. برای خرید محصولات و سفارش هم می توانید وارد سایت به آبی behabi.ir شده و یا با شماره 09196615469 تماس بگیرید و سفارش خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits