دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فروشگاههای زنجیره ایی ایران کتان + آدرس و تلفن شعبه ها
71
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ایران کتان برند ایرانی است که در زمینه تولید مانتو، اکسسوری، کیف و کفش، شلوار و ... فعالیت می کند.شعبه های فروشگاه ایران کتان در دو استان شمالی ایران یعنی گیلان و مازندران پراکنده است که شنیده ها حاکی از آن است این مجموعه ی عظیم متعلق به آیت الله...

فروشگاههای زنجیره ایی ایران کتان در شمال

فروشگاههای زنجیره ایی ایران کتان

اولین فروشگاه پوشاک ایران کتان در سال 1377 با محوریت فروشگاهی برای تمامی سنین و سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب پوشاک درجه یک خارجی و تولیدات بکر ایرانی، در شهر نور واقع در استان مازندران افتتاح شد.

بعد از مدتی با افتتاح 3 شعبه دیگر که همگی در شهرهای شمالی ایران ( نور ، نمک آبرود ، رامسر ، بابلسر ) هستند، توانست به اهداف خود رسیده و در این مسیر دشوار، از نظر اقتصادی یکی از به صرفه‌ترین برندهای پوشاک و از نظر تنوع، بالاترین سطح را در البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به خود اختصاص دهد.

در چند سال اخیر ایران کتان توانسته به بالاترین سطح از فروش برترین محصولات پوشاک ایرانی برسد که تمام این اهداف جز به عشق مشتریان و حمایت بی دریغ شما عزیزان میسر نبوده است.ایران کتان در سال 1397 شعبه جدیدی از فروشگاه پوشاک را افتتاح کرد که این‌بار در فضای اینترنتی می‌باشد.

شعبه ایران کتان در شمال

شاید این همان کمبودی بود که مشتریان عزیز ایران کتان، در صورت عدم مسافرت به شمال، آنرا احساس می‌کردند و نمی‌توانستند در طول سال از این محصولات متنوع، دیدن و خریداری کنند.

www.irancotton.com با دارا بودن تنوع بسیار زیادی از پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در مدت زمان کوتاهی توانست به سایت فروش اینترنتی ایده‌آلی برای خرید مشتریان تبدیل شود و استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

سایت اینترنتی ایران کتان مرتبا به روزرسانی شده و تصاویر پوشاک و محصولات جدید، همواره به سایت اضافه می‌شوند. همچنین برگزیده‌ای از لوازم آشپزخانه و اقلام تزیینی و دکوراتیو در سایت فروش اینترنتی ایران کتان، موجود می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی www.irancotton.com دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز می‌باشد. امکان ارسال به سرتاسر ایران عزیز در مدتی کمتر از 72 ساعت و تحویل یک روزه در تهران از امکانات مطلوب این سایت می‌باشد.

از خدمات بسیار جالب فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران کتان، خرید هدیه توسط شما و ارسال آن توسط ایران کتان می‌باشد که شما می‌توانید کارت تبریک مورد نظر خود را در کنار آن به دوستان خود هدیه دهید.

چشم‌انداز فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران کتان، خرید آسان و متنوع همراه با ارسال سریع محصولات می‌باشد.خرید از سایت اینترنتی پوشاک ایران کتان، یک نوع احساس ضمانت که هم حسی و هم اقتصادی است را برای مشتری ایجاد میکند و خریدار در پس این خرید خود را برنده محسوب می‌دارد.

ایران کتان استان مازندران

ایران کتان شعبه نور

آدرس : نور – روبروی مجتمع نگین نور – فروشگاه ایران کتان نور فروشگاه ایران

تلفن : ۰۱۱۴۴۵۵۴۷۴۴

شعبه های ایران کتان

ایران کتان شعبه رامسر

آدرس : رامسر

تلفن : 01155266298

شعبه های ایران کتان

ایران کتان شعبه چالوس

آدرس : مازندران چالوس پانصد متر بعد از نمک آبرود، نرسیده به کلارآباد

شعبه های ایران کتان

ایران کتان شعبه بابلسر

آدرس : مازندران بابلسر نرسیده به دریا کنار

تلفن : 01135283668

شعبه های ایران کتان

ایران کتان شعبه رویان

آدرس : مازندران رویان جلوتر از رویان

شعبه های ایران کتان

نمایی از شعبه ی ایران کتان در شهر زیبای متل قو

فروشگاه ایران کتان

فروشگاه ایران کتان

اگر شما در شهری زندگی می کنید که ایران کتان شعبه دارد لطفا در قسمت کامنتها آدرس و تلفن آن را برای ما به اشتراک بگذارید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (71 رای)  
    توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (فروشگاههای زنجیره ایی ایران کتان + آدرس و تلفن شعبه ها) ، صحیح نیست.
    یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

    ۸ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    Omid ghasemi | ۱ سال پیش
    چند روز پیش رفتم از ایران کتان رامسر لباس بخرم. برای بار دوم با برخورد بسیار بد مسئول اتاق پرو مردونه مواجه شدم‌. دفعه اول که چند ماه پیش بود و بخاطر اینکه خانم رفیقشون میخواست بیاد تو اتاق پرو مردونه من رو مجبور کردن دم در اتاق پرو لباس عوض کنم. درصورتی که ورود خانم ها ممنوعه. چند روز پیش هم برای بار دوم من رو با اینکه وسط تعویض لباس بودم بخاطر راه دادن یه خانم کشوندنم به آخرین اتاق پرو! احترام به مشتری هیچ جایگاهی در این فروشگاه نداره. متاسفم برای مدیریتش
    وقتی هم ازشون پرسیدم مدیر اینجا کیه گفتن خودمم
    اگر از مدیریت بد و پرسنل بی ادب فاکتور بگیریم کالاهای خوبی دارن و نسبت به کیفیت و نرخ میانگین بازار بسیار خرید به صرفه اییه ،البته اگر رغبتی برای خرید دوباره باقی گذاشتن باشن!
    4
    15
    آرزو سعیدی | ۲ سال پیش
    از شعبه بابلسر خرید کردم. همه جنس ها عااالی و با سلیقه همه متناسب هست. برخورد پرسنل هم عالی بود و با حوصله جوابگو بودن و کمک میکردن. لطفاً آدرس شعبه مشهد رو بگین. ممنونم
    2
    3
    پاسخ ها:
    نیوشا | ۲ سال پیش
    سلام
    فکر کنم نداشته باشن
    0
    0
    نوشین | ۲ سال پیش
    با سلام چرا سایت جوابگو نیست تو شرایط کرونا اکثر خریدمو از سایت انجام می دادم و خیلی راضی بودم ولی الان نمی تونم واقعا حیف شد خرید اینترنتی بستید
    1
    9
    مریم | ۳ سال پیش
    ایران کتان در تهران در ایران مال هم شعبه داره. کیفت بسیار خوب و قیمتها مناسب. کاملا قابل رقابت با اجناس خارجی.
    2
    24
    mehrnaz mehmannavaz | ۳ سال پیش
    سلام چرا شعبه نور جواب نميدن من خريد كردم ازشون تو پكيج من يك تكه از خريدم رو نزاشتن منم الان هر چي تماس ميگيرم كسي جواب نميده
    3
    2
    امیر راد | ۴ سال پیش
    درود بی کران بر ایران و ایرانی
    از اینکه شما برای پیشرفت کشور تلاش میکنید کمال تشکر را دارم
    خواستم ببینم که اگر در تهران یه فضای حدود ۵ هزار متری در یک مجتمع نو داشته باشیم میتوانیم همکاری کنیم و نمایندگی ایران کتان رو داشته باشیم.
    2
    8
    زهره | ۴ سال پیش
    سلام خوبید واسه گرفتن نمایندگی ایران کتان در بوشهر چیکار باید کرد؟؟
    0
    7
    پاسخ کارشناس:
    با خود فروشگاه ایران کتان در تماس باشید.
    
    hits